IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ceny określone przez Wykonawcę obowiązują przez cały okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany stawki VAT, jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. W przypadku obniżenia stawki VAT, Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu. Zamawiający uprawniony jest do przedłużenia umowy na okres do 12 miesięcy w przypadku, gdyby z powodu mniejszej ilości świadczeń zdrowotnych udzielonych z wykorzystaniem produktów w okresie trwania umowy, Zamawiający nie zakupił ilości produktów wskazanych w odpowiednich załącznikach umowy. Przedłużenie umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy przed końcem jej obowiązywania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
09.12.2020, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 - ODKAŻANIE RAN - preparat bezjodowy do dezynfekcji skóry, rany i błon śluzowych - produkt leczniczy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu bezjodowego do dezynfekcji skóry, ran i błon śluzowych - produkt leczniczy w ilości 1000 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 - DEKONTAMINACJA RAN - preparat do lawaseptyki rany - wyrób medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparat do lawaseptyki ran - wyrób medyczny (2 pozycje) w ilości 148,10 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16648,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 - DEZYNFEKCJA LOŻY ROZRUSZNIKA - preparat jodowy do dezynfekcji skóry, rany i błon śluzowych - produkt leczniczy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu jodowego do dezynfekcji skóry, ran i błon śluzowych - produkt leczniczy w ilości 400 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 - DEZYNFEKCJA RĄK - preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - produkt biobójczy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - produkt biobójczy (3 pozycje) w ilości 2000 litrów i 700 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 41416,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Parametry techniczne |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 - MYCIE I DEZYNFEKCJA RĄK - preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk - kosmetyk oraz preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - produkt leczniczy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk - kosmetyk oraz preparatu do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - produkt leczniczy (9 pozycji) w ilości 14410 litrów i 1100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 174875,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Parametry techniczne |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH - preparat do dezynfekcji błon śluzowych - produkt leczniczy DEZYNFEKCJA SKÓRY - preparat z chlorheksydyną do dezynfekcji skóry - produkt biobójczy PIANKA DO MYCIA CHORYCH, LEŻĄCYCH Z MRSA- preparat do mycia pacjentów z MRSA - produkt biobójczy DEZYNFEKCJA RĄK - preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - produkt leczniczy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do dezynfekcji błon śluzowych - produkt leczniczy, preparatu z chlorheksydyną do dezynfekcji skóry - produkt biobójczy, preparatu do mycia pacjentów z MRSA - produkt biobójczy i preparatu do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - produkt leczniczy (7 pozycji) w ilości 365 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21687,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet nr 7 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH JAMY USTNEJ - wyrób medyczny lub kosmetyk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej - wyrób medyczny lub kosmetyk w ilości 1005 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50250,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Parametry techniczne |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet nr 8 – DEZYNFEKCJA SKÓRY PRZED ZABIEGAMI INWAZYJNYMI – preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami inwazyjnymi – produkt leczniczy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do dezynfekcji skóry przed zabiegami inwazyjnymi - produkt leczniczy (3 pozycje) w ilości 2994,25 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 44598,75
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
PAKIET NR 9 – ODKAŻANIE I PŁUKANIE RAN OSTRYCH I PRZEWLEKŁYCH – wyrób medyczny klasy II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do odkażania i płukania ran ostrych i przewlekłych – wyrób medyczny klasy II (4 pozycje) w ilości 2043 litry.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 109821,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
PAKIET NR 10 - DEZYNFEKCJA RĄK - preparat do dezynfekcji rąk - produkt biobójczy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do dezynfekcji rąk - produkt biobójczy w ilości 4950 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 49500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet nr 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu do preparatów dezynfekcyjnych takich jak: dozowniki, kosze w ilości 250 sztuk, podajniki na rękawiczki jednorazowe w ilości 100 sztuk, podajniki na ręczniki jednorazowe w ilości 40 sztuk, podajniki na papier toaletowy w ilości 20 sztuk oraz kosze pedałowe metalowe w ilości 120 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 38000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet nr 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i butów operacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni i Bloków Operacyjnych (6 pozycji) w ilości 2046 litrów, manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego w ilości 80 kilogramów oraz maszynowego mycia i dezynfekcji pojemników sterylizacyjnych i transportowych, wózków i butów operacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni (2 pozycje) w ilości 620 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 109200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet nr 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa foliowych worków jednorazowego użycia szczelnie zamykane mechanizmem strunowym do transportu i przechowywania brudnych narzędzi i instrumentów w wilgotnym środowisku z Bloków Operacyjnych do Centralnej Sterylizatornii (3 pozycje) w ilości 5500 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet nr 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do wstępnego mycia endoskopów giętkich i głowic przezprzełykowych w ilości 700 litrów oraz preparatów do dezynfekcji manualnej głowic przezprzełykowych w ilości 360 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 28000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Paliet nr 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatow do maszynowej dezynfekcji endoskopów giętkich oraz preparatów do dezynfekcji osprzętu edoskopowego do myjni ETD3 (2 pozycje) w ilości 800 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Pakiet nr 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do dekontaminacja sprzętu laboratoryjnego w myjnio-dezynfektorze LA 180 dla Laboratorium Klinicznego w ilości 15 kilogramów, preparatu do manualnej pielęgnacji narzędzi chirurgicznych oraz komory sterylizatora w ilości 20 litrów, preparatu do zabezpieczenia narzędzi w czasie transportu w ilości 80 sztuk, preparatu do konserwacji napędów motorowych w ilości 12 litrów, preparatu do czyszczenia i konserwacji komory sterylizatora w ilości 6 litrów oraz preparatu do ręcznego czyszczenia, szkła, porcelany, powierzchni ze stali szlachetnej, aluminium w ilości 3 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pakiet nr 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezalkoholowych chusteczek do dezynfekcji manualnej głowic USG w ilości 90000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Pakiet nr 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do maszynowego mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego (2 pozycje) w ilości 160 litrów oraz preparatow do usuwania trudnych zabrudzeń z narzędzi i sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego w ilości 15 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Pakiet nr 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji endoskopów dla Pracowni Endoskopowej - myjnia ETD2, ETD 4 (2 pozycje) w ilości 705 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 38000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Pakiet nr 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni wewnętrznej komory laminarnej w ilości 200 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy.