Dostawa probówek i oprzyrządowania próżniowego systemy u pobierania krwi wraz z dzierżawą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa probówek i oprzyrządowania próżniowego systemy u pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania OB i wirówką niezbędną do szybkiego uzyskiwania osocza.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00056149
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa probówek i oprzyrządowania próżniowego systemy u pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania OB i wirówką niezbędną do szybkiego uzyskiwania osocza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa probówek i oprzyrządowania próżniowego systemy u pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania OB i wirówką niezbędną do szybkiego uzyskiwania osocza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01bcf1ab-b6f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018821/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.132 Dostawa sprzętu laboratoryjnego - system zamknięty

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.med.torun.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : 1.Komunikacja
pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,
zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuapa.gov.pl/wps/portal. 2.Zamawiający może
równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
użyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortau oraz
Regulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ w zakresie, w jakim określają
zasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania elektronicznych dokumentów
i informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB. 3.Zainteresowany złożeniem
ofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w
przywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją
warunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych Regulaminów. 4.Szczegółowe
instrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przez Urząd Zamówień Publicznych,
MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo Cyfryzacji) dostępne są na
stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochronyosóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływutakichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz.UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem
Pani/Pana danychosobowych jest Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu, ul.
Batorego 17/19, 87-100Toruń; inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu
Miejskim im. M.Kopernika w Toruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl; Pani/Pana dane
osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
oudzielenie zamówienia publicznego nr sprawy SSM.DZP.200.26.2021 prowadzonym w
trybiepodstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy
zdnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i
2018),dalej„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiemstawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie
art.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art.
16RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lube RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa wart.20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust.1 lit

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.26.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa probówek i oprzyrządowania próżniowego systemy u pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania OB i wirówką niezbędną do szybkiego uzyskiwania osocza

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu z zastrzeżeniem jednak, że zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 30%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: -art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,-art. 108ust.1pkt4
uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, b) oświadczenia wykonawcy,w zakresie
art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wrozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r.poz.1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejOgłoszenie nr 2021/BZP 00050441 z
dnia 2021-05-102021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie
udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275pkt 1 ustawy - Dostawy grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej, według wzorustanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, c)odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp,sporządzonych nie wcześniej niż3miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji; d)oświadczenia wykonawcy o
aktualności informacji zawartych woświadczeniu, o którym mowa w art.125ust. 1 uPzp, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowaniawskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:-art.
108ust. 1 pkt 3 uPzp,-art. 108 ust. 1 pkt 4uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego,-art. 108 ust. 1 pkt 5uPzp,dotyczącychzawarcia
z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,-art. 108 ust. 1pkt 6
uPzp,-art. 109 ust. 1 pkt. 6uPzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE – dotyczy Lp.6, załącznik nr 1 do SWZ : 1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1) opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych potwierdzającą wskaźnik minimalnego pobrania i zminimalizowanej wolnej przestrzeni w probówce zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE – dotyczy Lp.6, załącznik nr 1 do SWZ :
1) opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych potwierdzającą wskaźnik minimalnego pobrania i zminimalizowanej wolnej przestrzeni w probówce zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówieniapublicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyćwraz
zofertą.2) O iledotyczy - W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniudotyczącego
zdolności technicznejlub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie
zamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonająroboty
budowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. W tym przypadku,wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zktórego
wynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni wykonawcy.3) Wykonawcywystępujący
wspólnie powinni złożyćoświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszymrozdziale SWZ,
z tym, że oświadczeniewstępne wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ(oświadczenie
wg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SWZ) oraz dokumenty wskazane w ust.8 pkt
3niniejszego rozdziałuSWZ(dokumenty potwierdzające brak przesłanek dowykluczenia
wykonawcy) składa każdyWykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumentylub
oświadczenia potwierdzającespełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez
Zamawiającego mogą byćskładane wspólnie.4) Zamawiający nie zastrzega
obowiązkuosobistego wykonania przezposzczególnych wykonawców wspólnie ubiegających
sięo udzielenie zamówienia publicznegokluczowych zadań dotyczącychprzedmiotowego
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania został określony w załączniku nr
2 do SWZ w paragrafie 6 oraz w paragrafie 12

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-01

2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zabiegi hydrocolonoterapii - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zabiegi hydrocolonoterapii jelita grubego, kolonoskopia nie jest w stanie tego zrobić. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.