Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa probówek, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiały jednorazowego użytku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szarych Szeregów 21
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 842 20 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krwiodawstwo.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa probówek, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiały jednorazowego użytku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36700b38-3e24-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027825/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego uzytku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://krwiodawstwo.slupsk.pl/aktualne/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckik-slupsk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://rckik-slupsk.ezamawiajacy.pl . Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został na stronie https://rckik-slupsk.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Ofertę należy złożyć w oryginale.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, RCKiK informuje, iż:
23.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk.
23.2. Kontakt z inspektorem ochrony danych (IOD) jest możliwy za pomocą - poczty mail: iod@krwiodawstwo.slupsk.pl lub pod nr tel. 59 842-20-21. Jest on osobą upoważnioną do kontaktu w razie pytań lub wątpliwości dotyczących Pani/Pana danych osobowych.
23.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 2 Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
23.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
23.5. podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 84 pzp oraz w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej
23.6. podmioty świadczące usługi teleinformatyczne, pocztowe, niszczenia dokumentacji, a także podmioty upoważnione do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa.
23.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
23.8. Ma Pani/Pan prawo do: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
23.9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób umożliwiający zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym również w formie profilowania.
23.10. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 116899 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Probówki z optycznie przejrzystego tworzywa sztucznego o pojemności 4 ml, średnica 12mm, długość 75 mm, okrągłodenne z gładkim dnem
Probówki z optycznie przejrzystego tworzywa o pojemności 11 ml, średnicy 16mm, długości 100mm, okrągłodenne
Korki do probówek o średnicy zewnętrznej 16mm. Korki jednorazowego użytku z tworzywa sztucznego (kolor bez znaczenia)
Korki do probówek o średnicy zewnętrznej 12 mm, z tworzywa sztucznego (kolor bez znaczenia)
Pipety Pasteura o długości 150mm, pojemność użytkowa 1 ml, z podziałką co 0,5 ml do 1 ml, z polietylenu, pakowane zbiorczo .
Końcówki do pipet zwykłe jednorazowe bezbarwne/żółte do pipet automatycznych Medlab o pojemności 200 µl
Końcówki do pipet automatycznych Medlab o pojemności do 1000 µl
W ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do IDW.
4.2.5.) Wartość części: 6254 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
cena – 60%,
parametry techniczne : termin dostawy- 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert
Co – cena danego Wykonawcy;
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
-odpowiada wymaganiom określonym w Pzp;
-odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ;
zawiera najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty i termin dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylne jednorazowe automatyczne nakłuwacze do pobierania krwi włośniczkowej
4.2.5.) Wartość części: 6160 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141400-4 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
cena – 60%,
parametry techniczne : termin dostawy- 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert
Co – cena danego Wykonawcy;
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
-odpowiada wymaganiom określonym w Pzp;
-odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ;
zawiera najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty i termin dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etykiety promienioczułe
4.2.5.) Wartość części: 10500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38341200-9 - Dozymetry promieniowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
cena – 60%,
parametry techniczne : termin dostawy- 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert
Co – cena danego Wykonawcy;
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
-odpowiada wymaganiom określonym w Pzp;
-odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ;
zawiera najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty i termin dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemniki jednorazowego użytku na odpady medyczne o pojemności 5 l. -7000 sztuk
Pojemniki jednorazowego użytku na odpady medyczne o pojemności 2 l. - 2000 sztuk
4.2.5.) Wartość części: 40400 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
cena – 60%,
parametry techniczne : termin dostawy- 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert
Co – cena danego Wykonawcy;
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
-odpowiada wymaganiom określonym w Pzp;
-odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ;
zawiera najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty i termin dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plaster do podtrzymywania wszelkiego rodzaju opatrunków u dawców krwi - 2000
4.2.5.) Wartość części: 4625 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141112-8 - Plastry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
cena – 60%,
parametry techniczne : termin dostawy- 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert
Co – cena danego Wykonawcy;
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
-odpowiada wymaganiom określonym w Pzp;
-odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ;
zawiera najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty i termin dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krioodczynnik DMSO - 2000 ml
4.2.5.) Wartość części: 8084 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
cena – 60%,
parametry techniczne : termin dostawy- 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert
Co – cena danego Wykonawcy;
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
-odpowiada wymaganiom określonym w Pzp;
-odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ;
zawiera najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty i termin dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typu B 600
Przyrząd do przetaczania krwi i jej preparatów TYP TS 600
Zaciskacz szczelinowy 10 opakowań po 1000 10
4.2.5.) Wartość części: 13740 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
cena – 60%,
parametry techniczne : termin dostawy- 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert
Co – cena danego Wykonawcy;
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
-odpowiada wymaganiom określonym w Pzp;
-odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ;
zawiera najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty i termin dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompresy gazowe jałowe 8 warstwowe rozmiar 20x10 600
Kompresy gazowe jałowe 8 warstwowe rozmiar 10x10 600
Kompresy gazowe, jałowe 6 warstwowe rozmiar 7,5x7,5 1600
4.2.5.) Wartość części: 23688 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
cena – 60%,
parametry techniczne : termin dostawy- 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert
Co – cena danego Wykonawcy;
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
-odpowiada wymaganiom określonym w Pzp;
-odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ;
zawiera najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty i termin dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Filtr strzykawkowy do eliminowania zanieczyszczeń mikrobiologicznych 500
Igła rozmiar 0,9x40 mm, sterylna niepriogenna 1000
Strzykawka rozmiar 10 500
Strzykawka rozmiar 5 500
4.2.5.) Wartość części: 3448 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
cena – 60%,
parametry techniczne : termin dostawy- 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert
Co – cena danego Wykonawcy;
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
-odpowiada wymaganiom określonym w Pzp;
-odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ;
zawiera najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty i termin dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w IdW. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany:
- wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do IdW,
- podpisany i zaakceptowany Formularz Asortymentowo-Cenowy Załącznik nr 2 do IdW.
- wymagane oświadczenia wypełnione zgodnie z instrukcją opisaną w IdW.
przedmiotowe środki dowodowe:
a) karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą.
b) certyfikaty CE (w przypadku gdy dotyczą)
c) w przypadku pakietu 4 dodatkowo dowód zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych albo dowód wpisu do bazy danych o wytwórcach i wyrobach medycznych, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
d) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
karty katalogowe
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie wskazanym przez zamawiającego wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. - jeśli dotyczy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość uzgodnienia zmian Umowy we wszystkich okolicznościach i na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2021, poz. 1129 z późn. zmianami).
2. Zamawiający określa następujące zmiany, które mogą być dokonane jedynie po ich określeniu w SWZ i Umowie (w okolicznościach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 pzp):
1/ zmiana umowy dokonana na podstawie i w granicach zaoferowanej przez Wykonawcę sprzedaży Sprzętu medycznego o lepszych parametrach niż w ofercie złożonej w postępowaniu, bez zmiany wynagrodzenia na wyższe,
2/ zmiana umowy na skutek zaoferowanego przez Wykonawcę rabatu wynoszącego 10 lub więcej procent wartości wynagrodzenia netto,
3/ zmiany określone w innych postanowieniach Umowy, w okolicznościach z nich wynikających,
4/ zmiana okresu trwania Umowy, jeśli całość Sprzętu medycznego określonego w załącznikach 1 i 2 nie została nabyta w umówionym okresie, albo została nabyta przed końcem tego okresu, z tym, że wydłużenie okresu trwania Umowy nie może przekraczać 12 miesięcy.
3. Zmiana Umowy następuje na podstawie pisemnego aneksu.
4. Pozostałe przypadki oraz warunki zmiany Umowy określa art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 oraz ust. 2 pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://rckik-slupsk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-16