Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa preparatów żywieniowych wraz ze sprzętem do ich podaży dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fredry 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047
1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa preparatów żywieniowych wraz ze sprzętem do ich podaży dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6c26100-75bb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001008/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa preparatów żywieniowych wraz ze sprzętem do ich podaży
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferty należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej.2. Ofertę, pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "Korespondencja z Wykonawcami". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów żywieniowych (diety żywienia dojelitowego) wraz ze sprzętem do ich podaży dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 24 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. 2) Przedmiot postępowania Wykonawca będzie dostarczać na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego:a) Zakładu Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej, ul. Piłsudskiego 6, 36-030 Błażowa; b) Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Dynowie, ul. Ks. Ożoga 32, 36-065 Dynów; c) Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Hyżnem, 36-024 Hyżne 104;d) Dział Farmacji Szpitalnej ZOZ Nr 2 w Rzeszowie, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, poziom -1.3) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 4) Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SWZ stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SWZ. Brak jednego asortyment z Załącznika spowoduje odrzucenie oferty.5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej asortymentu w zależności od potrzeb w ramach wartości umowy. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostaw przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do SWZ, stosownie do rzeczywistych potrzeb, a tym samym zmniejszenia wartości umowy. Łączna wartość zamawianego towaru będzie nie mniejsza niż 50% wartości umowy. 7) Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania stałości cen netto przez okres obowiązywania umowy.8) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.UWAGA:Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 do SWZ w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.2. Wymogi bezwzględne dotyczące przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy:1) Dostawa preparatów żywieniowych odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego faxem lub drogą elektroniczną.2) Bieżące zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze lub w terminie nie dłuższym niż 48 h – kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XV SWZ – od chwili zamówienia przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Czas dostawy do 48 h jest jednym z kryteriów oceny ofert, który określa Oferent w formularzu ofertowym.3) Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie preparatów żywieniowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych preparatów w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.4) Dostawa produktów żywieniowych odbywać się będzie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w składanym zamówieniu. 5) Preparaty żywieniowe będą dostarczane wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fakgdzie:fv - to symbol faktury,XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera).fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę.Jeden plik zawiera jedną fakturę.6) Numery serii i daty ważności preparatów żywieniowych uwidocznione na fakturze dostawy będą identyczne z numerami serii i datami ważności asortymentu dostarczonego w dostawie. 7) Oferowane preparaty żywieniowe muszą posiadać minimum 6 miesięczny (nie krótszy niż połowa okresu przydatności do użycia) termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu, w przypadku dostarczenia produktów żywieniowych o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia.8) Niezmienność cen w trakcie trwania umowy. Z wyjątkiem- w okresie obowiązywania umowy ceny produktów mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany: a) obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych,b) cen produktów u producenta,c) kursu walut,przy czym wzrost cen będzie następował o nie większy procent niż wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentu, który stanowi podstawę do żądania zmiany cen.9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji preparatów żywieniowych poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości opakowań preparatów żywieniowych oraz sprzętu do ich podaży, wykazanych w SWZ, w ramach wartości umowy. 11) Wykonawca powiadamia Zamawiającego o preparatach żywieniowych wstrzymanych w obrocie, wycofanych z obrotu i dopuszczonych do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu preparatów żywieniowych wycofanych z obrotu.12) Nie dopuszcza się wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 do SWZ w celu tworzenia odrębnych pakietów.13) Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenia dla personelu w zakresie obsługi i użytkowania pomp do żywienia dojelitowego.Nie spełnienie któregokolwiek z ww. punktu bezwzględnie wymaganego spowoduje odrzucenie oferty.3. Oświadczenia oraz wymagania jakościowe bezwzględnie wymagane:1) Oświadczenie Oferenta, iż dostarczane preparaty żywieniowe posiadają aktualne atesty i certyfikaty, jeżeli takowe są wymagane. W przypadku, gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta, iż atest lub certyfikat nie jest wymagany, z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej. Wskazane oświadczenie należy dołączyć do oferty przetargowej. 2) Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy aktualne atesty i certyfikaty w języku polskim.4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.Powody niedokonania podziału zamówienia na części: zamówienie niepodzielne obejmujące jeden rodzaj przedmiotu dostaw.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena za Przedmiot zamówienia – 60 %2. Czas dostawy do 48 h – 40% - oferta z czasem dostawy do 48 h od złożenia zamówienia przez Zamawiającego otrzyma 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy do 48 h
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4