„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie i dezynfekcja powierzchni małych i dużych... na potrzeby COZL” (COZL/DZP/AW/3412/TP-78/22)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-07-27
  • ZamawiającyCentrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00258087
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie i dezynfekcja powierzchni małych i dużych... na potrzeby COZL” (COZL/DZP/AW/3412/TP-78/22)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: K. Jaczewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-454-1760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@cozl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie i dezynfekcja powierzchni małych i dużych... na potrzeby COZL” (COZL/DZP/AW/3412/TP-78/22)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d570e1d-042f-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048322/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.46 Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.cozl.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cozl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikację zamawiającego z wykonawcą określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1261). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf., .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII, IX składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy odnośnie zapoznania się z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: COZL/DZP/AW/3412/TP-78/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie i dezynfekcja powierzchni małych i dużych, dezynfekcja sprzętu medycznego oraz dezynfekcja skóry i błon śluzowych na potrzeby COZL”
(znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP- 78/22)

Część 1 - Preparaty do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie i dezynfekcja powierzchni małych i dużych, dezynfekcja sprzętu medycznego oraz dezynfekcja skóry i błon śluzowych na potrzeby COZL”
(znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP- 78/22)

Część 2 – Preparaty do dezynfekcji skóry i błon śluzowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie i dezynfekcja powierzchni małych i dużych, dezynfekcja sprzętu medycznego oraz dezynfekcja skóry i błon śluzowych na potrzeby COZL”
(znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP- 78/22)

Część 3 – Preparaty do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie i dezynfekcja powierzchni małych i dużych, dezynfekcja sprzętu medycznego oraz dezynfekcja skóry i błon śluzowych na potrzeby COZL”
(znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP- 78/22)

Część 4 – Preparaty do dezynfekcji powierzchni i sprzętu w obszarze medycznym

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie i dezynfekcja powierzchni małych i dużych, dezynfekcja sprzętu medycznego oraz dezynfekcja skóry i błon śluzowych na potrzeby COZL”
(znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP- 78/22)

Część 5 – Środki chemiczne stosowane w procesie GA

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, mycie i dezynfekcja powierzchni małych i dużych, dezynfekcja sprzętu medycznego oraz dezynfekcja skóry i błon śluzowych na potrzeby COZL”
(znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP- 78/22)

Część 6 – Środki chemiczne stosowane w procesie PAA

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają Warunki kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli wykonawcy: którzy składają ofertę na przedmiot oferty kwalifikowany jako produkt leczniczy posiadają aktualna koncesję / zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej / składu celnego / składu konsygnacyjnego / zezwolenie na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty – dotyczy jedynie sytuacji, kiedy oferowany produkt ma statut produktu leczniczego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

.Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe środki dowodowe składane były wraz z ofertą:

a)aktualne wzory ulotek informacyjnych zaoferowanego asortymentu, karty charakterystyki (karty charakterystyki nie są wymagane dla pozycji dotyczących kosmetyków), arkusze danych technicznych produktu foldery producenta potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego z zaznaczeniem której pozycji dotyczą . Ich autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli dokumenty te są w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski
b)dokumenty potwierdzające przeprowadzenie badań oraz raporty badań mikrobiologicznych wydane przez akredytowane laboratoria posiadające system jakości GLP (Dobrej Praktyki Laboratoryjnej) - w celu ustalenia parametrów działania mikrobiologicznego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty w języku polskim potwierdzające przeznaczenie preparatów oraz parametry ich działania – spektrum
c)aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj.:
- dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny – oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 09.05.2022r., poz.974)
- dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze – aktualne pozwolenie, o którym mowa w ustawie z dnia 09.10.2015 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 1926)
- dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze – pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2001 nr 126 poz. 1381 z późn. zm.)
- dla produktów kwalifikowanych jako wyrób kosmetyczny – potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE (nr 1223/2009 z dn 30.11.2009 r.)
d)próbki oferowanego asortymentu w ilości 1 szt.( słownie: jedna sztuka) z:
Część 1 - pozycja 1, 2, 3, 7
Część 2 - pozycja 6, 8, 20, 22, 23
Część 4 - pozycja 5, 6, 10
Próbki oferowanego asortymentu składane na wezwanie Zamawiającego muszą być identyczne jak oferowane wyroby – należy dołaczyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym.
Każda próbka powinna być oznaczona numerem zadania i pozycji której dotyczy.
Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe z oznaczeniem w języku polskim.
Próbki oferowanych wyrobów powinny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, pudełku, torebce foliowej, kopercie itp.) oznakowanym nazwą wykonawcy.


Na adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dział Zamówień Publicznych
Budynek Nr 2
ul. Dr. K. Jaczewskiego 7
20-090 Lublin

Zgodnie z art. 77 pzp Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały.
Na mocy art. 107 ust. 2 pzp, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

.Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe środki dowodowe składane były wraz z ofertą:

a)aktualne wzory ulotek informacyjnych zaoferowanego asortymentu, karty charakterystyki (karty charakterystyki nie są wymagane dla pozycji dotyczących kosmetyków), arkusze danych technicznych produktu foldery producenta potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego z zaznaczeniem której pozycji dotyczą . Ich autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli dokumenty te są w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski
b)dokumenty potwierdzające przeprowadzenie badań oraz raporty badań mikrobiologicznych wydane przez akredytowane laboratoria posiadające system jakości GLP (Dobrej Praktyki Laboratoryjnej) - w celu ustalenia parametrów działania mikrobiologicznego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty w języku polskim potwierdzające przeznaczenie preparatów oraz parametry ich działania – spektrum
c)aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj.:
- dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny – oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 09.05.2022r., poz.974)
- dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze – aktualne pozwolenie, o którym mowa w ustawie z dnia 09.10.2015 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 1926)
- dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze – pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2001 nr 126 poz. 1381 z późn. zm.)
- dla produktów kwalifikowanych jako wyrób kosmetyczny – potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE (nr 1223/2009 z dn 30.11.2009 r.)
d)próbki oferowanego asortymentu w ilości 1 szt.( słownie: jedna sztuka) z:
Część 1 - pozycja 1, 2, 3, 7
Część 2 - pozycja 6, 8, 20, 22, 23
Część 4 - pozycja 5, 6, 10
Próbki oferowanego asortymentu składane na wezwanie Zamawiającego muszą być identyczne jak oferowane wyroby – należy dołaczyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym.
Każda próbka powinna być oznaczona numerem zadania i pozycji której dotyczy.
Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe z oznaczeniem w języku polskim.
Próbki oferowanych wyrobów powinny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, pudełku, torebce foliowej, kopercie itp.) oznakowanym nazwą wykonawcy.


Na adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dział Zamówień Publicznych
Budynek Nr 2
ul. Dr. K. Jaczewskiego 7
20-090 Lublin

Zgodnie z art. 77 pzp Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały.
2.Na mocy art. 107 ust. 2 pzp, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które wprowadzone do treści tej umowy określa załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-27 09:15

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/cozl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie paznokci hybrydowych w domu - Puchaczów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie paznokci hybrydowych w domu (jeden paznokieć złamany - obok kciuka). Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI