„Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-09-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-10
  • Numer ogłoszenia614876-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614876-N-2018 z dnia 2018-09-10 r.

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: „Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 01229882300000, ul. Al. Solidarności  67 , 03-401   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 555 11 54, e-mail zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl, faks 22 619 69 43.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpraski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://przetargi.ipzp.pl/praski/; www.szpitalpraski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://przetargi.ipzp.pl/praski/; www.szpitalpraski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Adres:
Szpital Praski pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, Al. Solidarności 67, budynek D, pokój nr D/103 - Sekretariat Zarządu

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”
Numer referencyjny: ZP/39/Dezynfekcja/2018/BZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie. Zamówienie obejmuje 12 następujących części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części lub na całość zamówienia): Część nr 1 Preparaty do dezynfekcji i mycia skóry, ran i błon śluzowych Część nr 2 Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów Część nr 3 Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk Część nr 4 Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta. Część nr 5 Preparaty do mycia rąk w systemie zamkniętym Część nr 6 Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych Część nr 7 Preparaty do mycia powierzchni podłóg Część nr 8 Preparaty do maszynowej i manualnej dezynfekcji oraz mycia narzędzi i endoskopów oraz preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów w myjni typu CYW-100 Część nr 9 Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni skażonych materiałem organicznym oraz sanitariatów Część nr 10 Środek do dezynfekcji pomieszczeń szpitalnych Część nr 11 Preparaty do dezynfekcji Część nr 12 Środki dezynfekcyjne do myjni typu EDT3Olympus 2) Szczegółowy opis asortymentowo- ilościowy zamówienia w podziale na poszczególne części zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ- Formularz Cenowy. 3) Zakres ilościowy i asortyment będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości poszczególnych części.

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  16   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: *odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy; 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 8 ppkt 1 SIWZ. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – zaleca się sporządzenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymogami dyrektywy 93/42/EEC, 3) Oświadczenie, że Oferent na każde żądanie Zamawiającego przedłoży badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów, wykonane metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokumentu potwierdzającego pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka (jeżeli dotyczy) - (własny wzór oświadczenia). 4) Zatwierdzonej przez Ministra Zdrowia charakterystyki produktu leczniczego-CHPL (dotyczy produktów leczniczych) 5) wzoru etykiety zewnętrznej wyrobu medycznego i biobójczego (fotografia) (dotyczy wyrobów medycznych i produktów biobójczych) 6) materiały informacyjne w postaci katalogów, ulotek informacyjnych oferowanych produktów (dotyczy produktów biobójczych, wyrobów medycznych), potwierdzających, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia wraz z instrukcją użytkową, 7) Karty charakterystyki mieszaniny niebezpiecznej przygotowanej według aktualnych przepisów prawa (dotyczy produktów biobójczych i wyrobów medycznych). 8) Próbek/wzorów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (po jednym egzemplarzu handlowym dla każdego oferowanego produktu). W przypadku wątpliwości, Zamawiający wezwie do potwierdzenia ich autentyczności. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia próbek w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi zastrzeżeń Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której pozycji Formularza cenowego dotyczy dokument.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia wstępnego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także ww. oświadczenia dotyczące tych podmiotów – podpisane przez te podmioty. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu ww. oświadczenia dotyczące podwykonawców. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 6. Każdy z podmiotów, o których mowa w ust. 2 –4 składa odrębne oświadczanie, o którym mowa w pkt. 1, należycie wypełnione i podpisane przez dane podmioty. 8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. 9. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ppkt 1 SIWZ. 10. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8 ppkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12. Dokument, o których mowa w pkt. 11 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem łub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 12 znajdują odpowiednie zastosowanie. 14. Forma dokumentów: Oświadczenia, składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach których polega Wykonawca, składane są w oryginale. Za oryginał uważa się oświadczenie złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonywane są w formie pisemnej przez Wykonawcę albo podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca albo Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli: 15.1.Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takim przypadku, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 15.2.Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy; 15.3.Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, zaleca się wskazanie w ofercie informacji czy Zamawiający jest w posiadaniu oświadczeń lub dokumentów dotyczących Wykonawcy (z podaniem numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone) lub wskazanie nazwy ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (ze wskazaniem adresu internetowego, wydającego urzędu lub organu, z dokładnymi danymi referencyjnymi dokumentacji). 16. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – zaleca się sporządzenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymogami dyrektywy 93/42/EEC, 3) Oświadczenie, że Oferent na każde żądanie Zamawiającego przedłoży badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów, wykonane metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokumentu potwierdzającego pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka (jeżeli dotyczy) - (własny wzór oświadczenia). 4) Zatwierdzonej przez Ministra Zdrowia charakterystyki produktu leczniczego-CHPL (dotyczy produktów leczniczych) 5) wzoru etykiety zewnętrznej wyrobu medycznego i biobójczego (fotografia) (dotyczy wyrobów medycznych i produktów biobójczych) 6) materiały informacyjne w postaci katalogów, ulotek informacyjnych oferowanych produktów (dotyczy produktów biobójczych, wyrobów medycznych), potwierdzających, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia wraz z instrukcją użytkową, 7) Karty charakterystyki mieszaniny niebezpiecznej przygotowanej według aktualnych przepisów prawa (dotyczy produktów biobójczych i wyrobów medycznych). 8) Próbek/wzorów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (po jednym egzemplarzu handlowym dla każdego oferowanego produktu). W przypadku wątpliwości, Zamawiający wezwie do potwierdzenia ich autentyczności. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia próbek w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi zastrzeżeń Zamawiającego. 17. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której pozycji Formularza cenowego dotyczy dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
załącznik nr 4 do SIWZ § 8 ZMIANA, ODSTĄPIENIE I ROZWIĄZANIE UMOWY 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy np. w przypadku wycofania z obrotu przedmiotu umowy, zaprzestania produkcji przedmiotu umowy, utraty pozwolenia na obrót. W powyższym przypadku dopuszcza się zmiany przedmiotu Umowy na inny, lecz o tym samym składzie chemicznym i o cenie nie wyższej niż określonej w ofercie i Załączniku nr 1 do Umowy. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian. 2) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy wyrobów medycznych będących przedmiotem niniejszej umowy po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie (zaistnienie okoliczności nie wymaga sporządzania aneksu). 3) zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem Umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy, 4) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony do obrotu nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 5) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w §3 ust.1 Umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy, 6) zmiany terminu realizacji Umowy, jej wartości oraz zwiększenie ilości przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, 7) zmiany ilości przedmiotu Umowy pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, określonymi w załączniku nr 1 do Umowy, 8) zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego), w cenach i na warunkach realizacji zamówienia określonych w Umowie, 9) zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych związanych z Umową, zgodnie z terminem obowiązywania w/w przepisów. 10) zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego ( nie wymaga aneksowania), 11) zmiany cen jednostkowych oraz wartości brutto umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy. 5. W przypadku braku objętego umową przedmiotu zamówienia danego producenta, czego nie dało się uprzednio przewidzieć, dopuszcza się za zgodą Zamawiającego sprzedaż odpowiednika tego samego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie. Zamiennik będzie charakteryzował się właściwościami nie gorszymi niż oferowany produkt. Powyższe będzie możliwe tylko po przetestowaniu i akceptacji przez Zamawiającego zaproponowanego przez Wykonawcę zmienionego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może przenosić praw i obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie, bez zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom wyłącznie na podstawie zgody wyrażonej przez Zamawiającego na piśmie i w zakresie wskazanym w ofercie. W takim przypadku Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie podwykonawcy jak za działanie lub zaniechanie własne. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez podwykonawców zobowiązań związanych z realizacją przedmiotu Umowy będzie traktowane jak niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań związanych z realizacją przedmiotu Umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę. 8. Ustala się następujące zasady zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku dokonywania zmian określonych w ust. 3 pkt 11): 1) Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego na piśmie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 11) niniejszej umowy – w terminie 14 dni od dnia ich wystąpienia oraz przedstawić w tym terminie szczegółową kalkulację wzrostu kosztów wykonania zamówienia objętego niniejszą umową wraz z dokumentami potwierdzającymi powyższe okoliczności. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ich rzeczywistego wpływu na wzrost kosztów wykonania zamówienia. 2) obowiązek udowodnienia wpływu w/w zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia objętego niniejszą umową obciąża Wykonawcę. 3) okoliczności powoływane przez Wykonawcę muszą pozostawać w ścisłym związku z zakresem obowiązków Wykonawcy wynikających z wykonania zamówienia objętego niniejszą umową. 4) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Brak zgody Zamawiającego na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy nie stanowi podstawy do rozwiązania niniejszej umowy. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez uprzedniego wypowiedzenia z zachowaniem uprawnienia do naliczenia kar umownych, o których mowa w § 6 ust. 3 Umowy, jeżeli Wykonawca dopuszcza się rażącego naruszenia obowiązków wynikających z umowy w szczególności, gdy: 1) powtarzają się przypadki nienależytego wykonania umowy (co najmniej dwukrotnie); 2) Wykonawca naruszył obowiązki o których mowa w § 8 ust. 6 lub 7; 3) Wykonawca odmówił zawarcia umowy o której mowa w § 9 ust. 6; 4) Wykonawca działa na szkodę Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-25, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Preparaty do dezynfekcji i mycia skóry, ran i błon śluzowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - Preparaty do dezynfekcji i mycia skóry, ran i błon śluzowych Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość [Litr] 1 Preparat bezbarwny do dezynfekcji ran i błon śluzowych. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Gotowy do użycia. Bez zawartości jodu, poliheksanidyny i chlorheksydyny. Spektrum działania: B, MRSA, F, V (HIV, HBV), pierwotniaki. Możliwość użycia przy cewnikowaniach. Produkt leczniczy. Opakowanie 250ml z atomizerem 1293 323,25 2 Preparat bezbarwny do dezynfekcji ran i błon śluzowych. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Gotowy do użycia. Bez zawartości jodu, poliheksanidyny i chlorheksydyny. Spektrum działania: B, MRSA, F, V (HIV, HBV), pierwotniaki. Możliwość użycia przy cewnikowaniach. Produkt leczniczy. Opakowanie 1L 1644 1644 3 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). Bezbarwny, gotowy do użycia. Zawierający alkohole i inną substancję czynną ( chlorheksydynę lub dichlorowodorek octenidyny). Bez jodu. Spektrum działania: B, F, V. Produkt leczniczy. Opakowanie 250ml-350ml z atomizerem Opakowanie 250 ml-350 ml. 60 15 4 Preparat w formie żelu do nawilżania, oczyszczania i pielęgnacji ran.Przygotowany na bazie dichlorowodorku octenidyny, bez poliheksanidyny, chlorheksydyny i alkoholu. 20 ml 25 5 Preparat w formie żelu do nawilżania, oczyszczania i pielęgnacji ran.Przygotowany na bazie dichlorowodorku octenidyny, bez poliheksanidyny, chlorheksydyny i alkoholu. 350 ml 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:cześć 2- Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów . Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość [Litr] 1 Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). Gotowy do użycia. Na bazie alkoholu i innej substancji czynnej. Bez jodu. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, Rota, Adeno) potwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa URPLWMiPB. Nie mający przeciwwskazań i ograniczeń w stosowaniu u noworodków i niemowląt. Produkt leczniczy. Opakowanie 1L 319 319 2 Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów (wskazania potwierdzone w ChPL). Gotowy do użycia. Na bazie alkoholu i innej substancji czynnej. Bez jodu. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, Rota, Adeno) potwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa URPLWMiPB. Nie mający przeciwwskazań i ograniczeń w stosowaniu u noworodków i niemowląt. Produkt leczniczy. Opakowanie 250-350ml z atomizerem 1298 324,5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 -Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość [Litr] 1 Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Gotowy do użycia. Zawierający alkohol + inna substancja czynna. . Z substancjami natłuszczającymi i nawilżającymi. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, Noro, Rota, Adeno, Polio). pH 5,0-6,0. Czas dezynfekcji higienicznej do 30 s, chirurgicznej do 3 minut.. Produkt leczniczy. Opakowanie 500ml 1936 968 2 Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Gotowy do użycia. Zawierający alkohol + inna substancja czynna. . Z substancjami natłuszczającymi i nawilżającymi. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, Noro, Rota, Adeno, Polio). pH 5,0-6,0. Czas dezynfekcji higienicznej do 30 s, chirurgicznej do 3 minut.. Produkt leczniczy. Opakowanie 1L 146 146 3 Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Gotowy do użycia. Zawierający alkohol + inna substancja czynna. . Z substancjami natłuszczającymi i nawilżającymi. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, Noro, Rota, Adeno, Polio). pH 5,0-6,0. Czas dezynfekcji higienicznej do 30 s, chirurgicznej do 3 minut.. Produkt leczniczy. Opakowanie 5L 148 740 * Zamawiający oczekuje wraz z pierwszym zamówieniem 800 dozowników dostosowanych do zaoferowanych opakowań i możliwość uzupełniania dozowników do bieżących potrzeb uwzgledniajac koszty montażu.Zamawiajacy nie wyraza zgody na kolejne mocowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 -Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta. Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość [Litr] 1 Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta. Syntetyczny, bez zawartości mydła. Wykazujący działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. pH 5,0-6,0. Dermatologicznie przebadany. Bez zawartości parabenów. Opakowanie 500ml 1544 772 2 Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta. Syntetyczny, bez zawartości mydła. Wykazujący działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. pH 5,0-6,0. Dermatologicznie przebadany. Bez zawartości parabenów. Opakowanie 1L 272 272 3 Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta. Syntetyczny, bez zawartości mydła. Wykazujący działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. pH 5,0-6,0. Dermatologicznie przebadany. Bez zawartości parabenów. Opakowanie 5L 126 630
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Preparaty do mycia rąk w systemie zamkniętym.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 - Preparaty do mycia rąk w systemie zamkniętym. Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość [Litr] 1 Preparat do mycia rąk w systemie zamkniętym. Zawierające składniki nawilżające, pielęgnujące, wzmacniające skórę. Preparat nie zawierający parabenów, barwników, składników zapachowych). Opakowanie 500-1000 ml (worek lub butelka w systemie zamkniętym) op 1479 1479 * Zamawiający wymaga wraz z pierwszym zamówieniem 400 dozowników dostosowanych do zaoferowanych opakowań i możliwość uzupełniania dozowników do bieżących potrzeb uwzgledniajac koszty montażu.Zamawiajacy nie wyraza zgody na kolejne mocowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość [Litr] 1. Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholi, np. plexi, głowic USG. Gotowy do użycia, bezbarwny. Bez alkoholu, związków nadtlenowych i aldehydów. Spektrum działania: B, F, V (Rota, BVDV) w czasie do 1 minuty, Tbc (EN 14348) do 15 minut. Możliwość dezynfekcji w pionie żywieniowym. Wyrób medyczny min. kl. IIa Opakowanie 1L 617 617 2. Spryskiwacz spieniający wielokrotnego użycia do opk 1L z Poz. 4 sztuka 16 3. Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholi, np. plexi, głowic USG. Gotowy do użycia, bezbarwny. Bez alkoholu, związków nadtlenowych i aldehydów. Spektrum działania: B, F, V (Rota, BVDV) w czasie do 1 minuty, Tbc (EN 14348) do 15 minut. Możliwość dezynfekcji w pionie żywieniowym. Wyrób medyczny min. kl. IIa Opakowanie 5-6L 6 30 4. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Płynny, w koncentracie. Zawierający czwartorzędowe związki amonowe + inne substancje powierzchniowo czynne. Bez aldehydów, związków nadtlenowych, chloru, amin oraz biguanidów. Spektrum działania: B (EN 13727), F, V (HIV, HBV, HCV, HSV, Vaccinia) w czasie do 15 minut. Stabilność roztworu roboczego min 30 dni. Wyrób medyczny kl. IIa. Opakowanie 5-6L op 206 1030 5. Preparat na bazie nadsiarczanów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego (w tym inkubatorów). Bez aldehydów, kwasu octowego, fenolu, chloru, związków amoniowych, nadtlenku wodoru, biguanidów. Zawierający niejonowe związki powierzchniowo czynne. Rozpuszczalny w bieżącej wodzie, roztwór roboczy bezbarwny, aktywny min 30 godzin. Spektrum działania: B, Tbc (EN 14348) F, V (EN 14476) (HIV, HBV, HCV, Noro, Rota, Adeno, Polio,) w czasie do 15 minut. Możliwość rozszerzenia spektrum o S /Clostridium difficile/. Możliwość dezynfekcji w pionie żywieniowym. Wyrób medyczny min kl. IIa. Opakowanie 800g-1000g (z miarką) op 42 37800/gramów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Preparaty do mycia powierzchni podłóg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 - Preparaty do mycia powierzchni podłóg Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość [Litr] 1 Preparat w koncentracie do intensywnego mycia powierzchni podłóg. Usuwający wszelkiego typu zabrudzenia, w tym także stare pozostałości środków dezynfekcyjnych. Redukujący przywieranie brudu do powierzchni podłóg. Zawierający niejonowe związki powierzchniowo czynne i pochodne alkoholowe. Opakowanie 2 – 5 L op 19 38
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Preparaty do maszynowej i manualnej dezynfekcji oraz mycia narzędzi i endoskopów oraz preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów w myjni typu CYW-100
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 - Preparaty do maszynowej i manualnej dezynfekcji oraz mycia narzędzi i endoskopów oraz preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów w myjni typu CYW-100 Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość 1. Preparat dezynfekcyjny, przeznaczony do maszynowej, chemiczno-termicznej dezynfekcji instrumentów chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego. Zawierający aldehyd glutarowy, inhibitory korozji. Bez formaldehydu, glioksalu. Spektrum działania: B, Tbc, F, V (Polio, Adeno, Papova), S, jaja glisty, w czasie do 5 minut. Komaptybilny z preparatem z Poz. 2 (ten sam producent) - wyrób medyczny min. kl. IIb. Opakowanie 5kg lub 5L. op 1 5 litrów 1. Preparat płynny, gotowy do użycia. Do dezynfekcji wyrobów medycznych nieodpornych i odpornych na działanie wysokich temperatur: endoskopów, wideoendoskopów oraz sprzętu okulistycznego. Nie powodujący matowienia optyki. Zawierający kwas nadoctowy, substancje powierzchniowo czynne oraz inhibitory korozji. Spektrum działania: działania B (EN 13727), Tbc (EN 14348), F (EN 13624), V (Adeno, Noro), S (EN 14347), C.difficile w czasie do 5 minut. Bez aldehydów, czwartorzędowych związków amoniowych, chloru, fenolu. Możliwość stosowania preparatu przez okres 7-14 dni lub 50 cykli. Możliwość sprawdzenia aktywności za pomocą pasków testowych. Kompatybilny z preparatem myjącym z Poz. 2. Wyrób medyczny min. kl. IIb. Opakowanie 5L lub 5kg op 108 540 2. Paski wskaźnikowe do potwierdzenia aktywności roztworu z pozycji nr 1. op 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni skażonych materiałem organicznym oraz sanitariatów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni skażonych materiałem organicznym oraz sanitariatów Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość tabletek 1 Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji duzych powierzchni zmywalnych. Na bazie Na DCC. Zawierający w każdej tabletce 1,5g aktywnego chloru. Spektrum działania: B, F, Tbc, V, S ( Clostridium Difficile) w czasie do 15 minut i w stężeniu do 10.000ppm aktywnego chloru. Opakowanie zawierające 300 tab. Produkt biobójczy. op 135 40 500 tabletek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Środek do dezynfekcji pomieszczeń szpitalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10. Środek do dezynfekcji pomieszczeń szpitalnych Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość [Litr] 1 Środek dezynfekujący dwuskładnikowy oparty na 6% nadtlenku wodoru i kationach srebra,środek dezynfekcyjny bezzapachowy,gotowy do użycia roztwór wodny,środek nietoksyczny,niekorozyjny,biodegradowalny w 99,9%. Działanie bakteriobójcze, wirusobójcze, grzybobójcze, sporobójcze. Użycie środka nie powoduje osadu na powierzchni. Produkt biobójczy.Kompatybilny z urządzeniem Nocospray. Opakowanie 1 l op 435 435
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Preparaty do dezynfekcji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 - Preparaty do dezynfekcji Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie Ilość Ilość [Litr] 1 Preparat w płynie do dezynfekcji narządzi chirurgicznych, endoskopów aktywnych chemicznie na bazie aldehydu bursztynowego ew. glutarowego zachowujący skuteczność działania przez 14 dni od momentu aktywacji, po potwierdzeniu aktywności testami paskowymi. Spektrum dziłania : B, Tbc, F, V( w tym HIV,HBV) -30 min, S - 10 godzin, Opakowanie karnister 5 l. op 32 160 2 Paski testowe do pozycji 1 . (1 op. = 50 szt.) op 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Środki dezynfekcyjne do myjni typu EDT3Olympus
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 – Środki dezynfekcyjne do myjni typu EDT3Olympus Lp. Przedmiot zamówienia opakowanie ilość Ilość [Litr] 1 Płyn myjący - Detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej ETD Olympus. Skład: niejonowe środki powierzchniowo – czynne, glikol. Przeznaczenie: mycie maszynowe w myjniach Olympus ETD. Dozowanie: 5ml- 6 ml/1l. Wymagana deklaracja zgodności CE. Opakowanie zawierające 4 l- 5 l preparatu. opakowanie a 5 litrów 18 90 2 Płyn dezynfekujący - Preparat dezynfekujący do myjni endoskopowej ETD Olympus. Skład: kwas octowy, kwas nadoctowy, nadtlenek wodoru. Przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w myjniach Olympus ETD. Dozowanie: 10ml- 12 ml/1l. Wymagana deklaracja zgodności CE. Opakowanie zawierające 2,8 l preparatu. Zakres działania: B,F,Tbc,V. opakowanie a 2,8 l 60 168 3 Płyn aktywujący - Aktywator do preparatu dezynfekcyjnego. Dozowanie: 10ml- 12 ml/1l. Wymagana deklaracja zgodności CE. Opakowanie zawierające 4 l - 5 lpreparatu. opakowanie a 5 litrów 24 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI