Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa preparatów do badań mikrobiologicznych oraz diagnostyk: genetycznej i patomorfologicznej.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-05-28
ZamawiającyNarodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
Numer ogłoszenia2021/BZP 00057226
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057226 z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa preparatów do badań mikrobiologicznych oraz diagnostyk: genetycznej i patomorfologicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdziału XIX SWZ - Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych iorganizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz zgodnie z zapisami rozdziału XX SWZ - opis sposobu przygotowania oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XXXV SWZ - klauzula informacyjna RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału XXXV SWZ - klauzula informacyjna RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-76/21/MSZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
olejek immersyjny
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena brutto
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium cena brutto
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
test do aglutynacji lateksowej do wykrywania pałeczek Haemophilus Influenzae typ B
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena brutto
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium cena brutto
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
aceton i ksylen
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena brutto
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium cena brutto
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
odczynnik demineralizujący oparty na bazie EDTA
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena brutto
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium cena brutto
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Za dostawy rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę:w zakresie części 1 - olejku immersyjnego o łącznej wartości brutto min. 17 000,00 zł,w zakresie części 2 – testu do aglutynacji lateksowej o łącznej wartości brutto min. 800,00 zł,w zakresie części 3 – acetonu lub ksylenu o łącznej wartości brutto min. 35 000,00 zł,w zakresie części 4 – odczynnika demineralizującego o łącznej wartości brutto min. 28 000,00 złoraz załączy dowody należytego wykonania umowy.Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Informacje na temat dokumentów składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmioty zagraniczne określone są w rozdziale XIV SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: wykazdostaw - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:1) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne posiadająoznaczenie CE oraz aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy części 1, części 2 i części 3 zamówienia).2) Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany produkt jest wyrobem medycznym i posiada oznakowanie CE/IVD zgodnie z dyrektywą 98/79/CE i na potwierdzenie Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia – załącznik nr 6 do SWZ (dotyczy części 4 zamówienia). 3) katalogi, opisy, ulotki, foldery, specyfikacje, świadectwo kontroli jakości, certyfikat jakości, karty charakterystyki lub inne zawierające informacje nt.oferowanych produktów zgodnie z formularzem cenowym z podaniem nazwy producenta, numeru katalogowego, parametrów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia.4) Bezpłatne próbki oferowanego produktu – dotyczy części 4 – Odczynnik demineralizujący oparty na bazie EDTA do odwapniania biopsyjnych materiałów kostnych szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia). W celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, należy złożyć wraz z ofertą nieodpłatne próbki w ilości minimum 1000ml. Próbki posłużą do weryfikacji zgodności oferowanych produktów z opisem w załączniku nr 2 do SWZ. Próbki oferowanego towaru muszą opisane w języku polskim; opis powinien zawierać: numer pozycji, której dotyczą, nazwę artykułu, nazwę producenta, numer katalogowy – jeżeli jest stosowany. Zamawiający wymaga podania na próbce numeru katalogowego i nazwy producenta w celu późniejszej weryfikacji zgodności próbki z dostarczanym produktem. Do próbek należy dołączyć wykaz próbek wg wzoru w załączniku nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne posiadająoznaczenie CE oraz aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy części 1, części 2 i części 3 zamówienia).2) Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany produkt jest wyrobem medycznym i posiada oznakowanie CE/IVD zgodnie z dyrektywą 98/79/CE i na potwierdzenie Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia – załącznik nr 6 do SWZ (dotyczy części 4 zamówienia). 3) katalogi, opisy, ulotki, foldery, specyfikacje, świadectwo kontroli jakości, certyfikat jakości, karty charakterystyki lub inne zawierające informacje nt.oferowanych produktów zgodnie z formularzem cenowym z podaniem nazwy producenta, numeru katalogowego, parametrów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia.4) Bezpłatne próbki oferowanego produktu – dotyczy części 4 – Odczynnik demineralizujący oparty na bazie EDTA do odwapniania biopsyjnych materiałów kostnych szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia). W celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, należy złożyć wraz z ofertą nieodpłatne próbki w ilości minimum 1000ml. Próbki posłużą do weryfikacji zgodności oferowanych produktów z opisem w załączniku nr 2 do SWZ. Próbki oferowanego towaru muszą opisane w języku polskim; opis powinien zawierać: numer pozycji, której dotyczą, nazwę artykułu, nazwę producenta, numer katalogowy – jeżeli jest stosowany. Zamawiający wymaga podania na próbce numeru katalogowego i nazwy producenta w celu późniejszej weryfikacji zgodności próbki z dostarczanym produktem. Do próbek należy dołączyć wykaz próbek wg wzoru w załączniku nr 8 do SWZ. 5) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje produkt równoważny w zakresie olejku immersyjnego (część 1) zobowiązany jest do wykazania, że:a) oferowany przez niego przedmiot zamówienia nie spowoduje uszkodzenia soczewek w obiektywach mikroskopów będących w posiadaniu Zamawiającego – oświadczenie Wykonawcy,b) oferowany przez niego przedmiot zamówienia nie wysycha i nie odbarwia preparatów barwionych co jest ważne w przypadku preparatów chromosomowych, które są analizowane bez przykrywania szkiełkiem nakrywkowym – oświadczenie Wykonawcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje produkt równoważny – na potwierdzenie równoważności załączy do oferty specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, certyfikat jakości, protokół wykonania procedury, metodyki, karty charakterystyki lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie oferowanych przedmiotów zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje produkt równoważny w zakresie olejku immersyjnego (część 1) zobowiązany jest do wykazania, że:a) oferowany przez niego przedmiot zamówienia nie spowoduje uszkodzenia soczewek w obiektywach mikroskopów będących w posiadaniu Zamawiającego – oświadczenie Wykonawcy,b) oferowany przez niego przedmiot zamówienia nie wysycha i nie odbarwia preparatów barwionych co jest ważne w przypadku preparatów chromosomowych, które są analizowane bez przykrywania szkiełkiem nakrywkowym – oświadczenie Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami rozdziału XX pkt. 29-33 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma / System: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zauszników - Brwinów
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zauszników, ze względu na jeden ułamany.
Zainteresowanych proszę o kontakt.