Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMorąg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-02
  • Numer ogłoszenia546300-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546300-N-2020 z dnia 2020-06-02 r.

Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 30655500000000, ul. ul. Dąbrowskiego  16 , 14-300  Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 574 231, e-mail dzp@szpitalmorag.pl, faks 897 574 593.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalmorag.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpitalmorag.pl, www.e-propublico.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalmorag.pl, www.e-propublico.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://e-propublico.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
Numer referencyjny: 18/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o. o., zgodnie z opisem umieszczonym poniżej. Dostawa przedmiotu zamówienia ma się odbywać na koszt i ryzyko Dostawcy, na podstawie zamówień złożonych telefonicznie, faxem, e-mailem lub pisemnie. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, a ich wielkość asortymentu i częstotliwość dostaw wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji przedstawicieli .Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część zadania stanowi: Pakiet 1: Dezynfekcja endoskopów,Pakiet 2: Dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego,Pakiet 3: Dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego,Pakiet 4: Dezynfekcja powierzchni i powierzchni trudno dostępnych,Pakiet 5: Chusteczki do profesjonalnej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego,Pakiet 6: Odkażanie rąk (w tym system zamknięty), Pakiet 7: Odkażanie skóry i błon śluzowych,Pakiet 8: Dezynfekcja sprzętu medycznego na bloku operacyjnym,Pakiet 9: Gąbki do czyszczenia ran,Pakiet 10: Odkażanie skóry i błon śluzowych

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 132767,75
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego (nr sprawy i rok), Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej wg wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ.Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni złoży:1. Aktualne karty charakterystyki zaoferowanych preparatów, dla których istnieje ustawowy obowiązek ich wystawiania. 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu w Polsce produktów biobójczych zgodnie z ustawą o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 r. (Dz. U. nr 175, poz. 1433 z poźn. zm.), w zakresie dotyczącym produktów biobójczych.3. Dokumenty z przeprowadzonych badań potwierdzające spectrum działania preparatów zgodnie z wymaganiami określonymi dla poszczególnych preparatów w opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie wyrobów medycznych.4. Foldery (katalogi), potwierdzające, że oferowany preparat jest zgodny opisem przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy – załącznik nr 1 i 2 do SIWZW przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny dostarczonego asortymentu wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419), które Wykonawca chce zastrzec, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym pliku, na karcie ”Oferta/Załączniki”, w tabeli ”Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji ”Załącz plik”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Dodatkowe wymagania w zakresie Pakietu nr 3, 4, 5, 6:1. Zamawiający wymaga wdrożenia w czasie do 3 miesięcy od podpisania umowy na dostawę środków dezynfekcyjnych i myjących programu monitorującego poziom higieny powierzchni szpitalnych oraz higieny rąk.2. Wymagania dotyczące programu monitorującego poziom higieny:- zapewnienie znaczników fluorescencyjnych (pisak, atomizer, latarka UV) w ilości 2 sztuk przez okres obowiązywania umowy oraz urządzenia do obsługi programu (tablet),- szkolenia wskazanego przez zamawiającego personelu z zakresu higieny rąk i powierzchni (minimum 2 razy w okresie 12 miesięcy, zgodnie z ustalonym harmonogramem przez strony, miejsce szkolenia w siedzibie Zamawiającego we wskazanym przez niego miejscu - pomieszczeniach),- materiały edukacyjne np. plansze, instrukcje itp.- tablice dozowania zaproponowanych preparatów – 15 szt. dla każdego preparatu, tablice informacyjne pod dozowniki - 20szt- licencja programu do monitorowania poziomu higieny szpitalnej przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wykorzystania przedmiotu dostawy wraz z możliwością korzystania z aplikacji mobilnej,- program umożliwiający tworzenie statystyk z przeprowadzonych kontroli czystości powierzchni szpitalnych z możliwością wprowadzenia i porównania wyników z kontroli mikrobiologicznej powierzchni.3. Weryfikacja przez Zamawiającego oferowanej aplikacji do monitorowania poziomu higieny szpitalnej na podstawie ulotki (konspektu) dołączonego do oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1: Dezynfekcja endoskopów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat nadtlenowy bez aktywatora do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych (również do niklowych i aluminiowych) oraz endoskopów, oparty o nadwęglan sodu,tetraecetyloetylenodiamina. Zawierający inhibitory korozji, środki powierzchniowo-czynne. Niepylący, w postaci mikrogranulatu (bez aldehydów, chloru, fenoli, alkoholi, czwartorzędowych związków amonowych i ich pochodnych). Spektrum działania: B, Tbc, F, V, S. Czas działania: B, Tbc, F, V (w tym HCV, Rota, Adeno, Polio) - do 30 minut; B, Tbc, F, V, S (w tym HCV, Rota, Adeno, Polio) - do 6 h; Stężenie w %: 2,0------------Wiadro a 5 kg-80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16024,30
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2: Dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Płynny, skoncentrowany, na bazie enzymów i niejonowych tenzydów preparat o neutralnym pH, do manualnego lub półautomatycznego mycia zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych, endoskopów i sprzetu anestezjologicznego, z możliwością mycia w myjkach ultradźwiękowych. Wyrób medyczny. Stężenie w % od 0,5.-------Kanister a 2l-252.Płynny, gotowy do użycia, bezbarwny, na bazie kwasu nadoctowego o pH 3,5, bez aldehydów, fenolu, QAC, amin i ich pochodnych do manualnego lub półautomatycznego mycia i dezynfekcji wstępnie już oczyszczonych narzędzi chirurgicznych, endoskopów i innych wyrobów medycznych nieodpornych na działanie wysokich temperatur. Preparat nie wymagający dodania aktywatora ani czasu aktywacji. Możliwość wielokrotnego stosowania przez 50 cykli roboczych lub 7 dni. Możliwość kontroli aktywności roztworu paskami. Spektrum działania: B (EN 14561 – 5 min.), F (C. Albicans, A. Nigger EN 14562 – 5 min.), Tbc (M.terrae EN 14563 – 2 min.), V (EN 14476 – 5 min.), S (EN 14347 – 5 min.), S (C. difficile – 2min.). Kanister a 5 l-723.Paski do kontroli aktywności roztworu preparatu z poz.2 -------Paski testowe x 50 szt. - 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8554,30
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiąjący wymaga kompatybilności preparatów w pakiecie 2 w pozycji 1 i 2.


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3: Dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat nadtlenowy (główna substancja czynna to mononadsiarczan potasu). Spektrum działania: B, V. Czas działania: 10 minut. Stężenie w %: 2,0. Preparat służy do dezynfekcji i mycia narzędzi lekarskich (m.in. wykonanych z gumy, szkła, tworzyw sztucznych i metalu) oraz do dezynfekcji powierzchni. Posiada dopuszczenie przez Instytut Matki i Dziecka w Warszawie do dezynfekcji i mycia powierzchni oraz narzędzi i sprzętów, w tym inkubatorów.----- Saszetka a 200 g 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 613,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4: Dezynfekcja powierzchni i powierzchni trudno dostępnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1Preparat do mycia, dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego na bazie związków chloru (podchloryn sodu), posiadający szerokie spektrum działania: B, w tym Tbc, F, V (Polio, Adeno), S, osiągający spektrum działania max. 15 minut. Spory – 1 h, niskie stężenie użytkowe roztworów roboczych, do dużych powierzchni czystych i zanieczyszczonych organicznie. Spektrum działania: B, Tbc, F, V. Czas działania: 15 minut. Stężenie w %: 3,0.---- Kanister a 5 kg-3402"Koncentrat do mycia i dezynfekcji różnych powierzchni i przedmiotów oraz powierzchni wyrobów medycznych. produkt podwójnego przeznaczenia - wyrób medyczny i produkt biobójczy.Szerokie spektrum działania bakteriobójcze,grzybobójcze, prątkobójcze, bójcze wobec prątków gruźlicy oraz wirusobójcze (wobec wirusów BVDV/vaccinia, noro, rota i adeno) w stężeniach od 0,1 do 1% w czasie 5-60 min."------Kanister a 5 kg-603Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego na bazie aktywnego chloru zawierający (dichloroizocyjanuran sodu) oraz kwasu adypinowego. Masa tabl. 3,3 g. Spektrum działania: B, F, V, (POLIO, ADENO), Tbc, Clostridium Difficile. Możliwość użycia w pionie żywieniowym. Czas działania: 15 min.-----Tabl. 300 szt.-104Gotowy do użycia, bezbarwny preparat przeznaczony do mycia i dezynfekcji małych powierzchni oraz wyrobów medycznych odpornych i wrażliwych na działanie alkoholu (plexiglas, inkubatory, monitory itp.). Bez zawartości pochodnych amin, nadtlenku wodoru oraz aldehydów. Zawierające min. 2 alkohole alifatyczne (max. 30g/100). Możliwość aplikacji w postaci piany. Wykazujący min. dobrą kompatybilność materiałową ze stalą nierdzewną, polietylenem, aluminium oraz poliwęglanem - potwierdzoną badaniami laboratoryjnymi. Spektrum działania: B, Tbc (M.Terrae), F (Candida Albicans), V (Vaccinia, BVDV, Rota, Noro) w czasie do 5 min., możliwość rozszerzenie spektrum o wirus Adeno w dłuższym czasie (do 15min).---Butelka z rozpylaczem a 1 l 1100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 34829,36
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5: Chusteczki do profesjonalnej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki, o właściwościach dezynfekcyjno–myjących, przeznaczone do stosowania na wszystkich powierzchniach i sprzętach medycznych, w tym nieodpornych na działanie alkoholi łącznie z głowicami USG, przedmiotów z tworzyw sztucznych i szkła akrylowego. Bez zawartości aldehydów, fosforanów, zw. nadtlenowych, zw. guanidyny, o przyjemnym zapachu. Czas działania: B, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV) – do 1 minuty; TBC – do 15 minut.  Pojemnik 200 chusteczek 200 x 200 mm-702.Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki, o właściwościach dezynfekcyjno–myjących, przeznaczone do stosowania na wszystkich powierzchniach i sprzętach medycznych, w tym nieodpornych na działanie alkoholi łącznie z głowicami USG, przedmiotów z tworzyw sztucznych i szkła akrylowego. Bez zawartości aldehydów, fosforanów, zw. nadtlenowych, zw. guanidyny, o przyjemnym zapachu. Czas działania: B, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV) – do 1 minuty; TBC – do 15 minut.  Wkłady uzupełniające 200 chusteczek 200 x 200 mm-1203."Gotowe do użycia chusteczki przeznaczone do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholu. Zawierające w składzie min. 2 alkohole alifatyczne (w tym etanol). Nie zawierające związków amoniowych, aldehydów i innych. Możliwość stosowania do powierzchni wykonanych z poliwęglanu Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (Candida Albicans, Aspergillus Niger), Tbc(M.terrae+avium lub tuberculosis), V (Rota, Vaccinia, BVDV, Noro) w czasie do 1 min. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirus Polio. Okres przydatności po otwarciu 3m-ce.Wyrób medyczny kl. IIA" Pojemnik 150 chusteczek 140 x 180 mm-3004."Gotowe do użycia chusteczki przeznaczone do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholu. Zawierające w składzie min. 2 alkohole alifatyczne (w tym etanol). Nie zawierające związków amoniowych, aldehydów i innych. Możliwość stosowania do powierzchni wykonanych z poliwęglanu.Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (Candida Albicans, Aspergillus Niger), Tbc(M.terrae+avium lub tuberculosis), V (Rota, Vaccinia, BVDV, Noro) w czasie do 1 min. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirus Polio. Okres przydatności po otwarciu 3m-ce.Wyrób medyczny kl. IIA" Wkłady uzupełniające 150 chusteczek 140x 180 mm-2005.Gotowe do użycia chusteczki do dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych. Niskoalkoholowe (max. 30%), zawierające w składzie mieszaninę alkoholi (etanol, izopropanol). Do dezynfekcji smartfonów, ekranów dotykowych, wyświetlaczy, klawiatur, powierzchni mebli. Wykazujące dobrą kompatybilność materiałową ze stalą nierdzewną, polietylenem, aluminium oraz poliwęglanem, potwierdzoną badaniami laboratoryjnymi. Skuteczność wg normy EN 16615 w czasie 1 min. Czas działania – B, F, V (HIV, HBV, HCV), ADENO, ROTA, NORO – 1 min. Op. typu flow-pack x 100 chusteczek 200 x 200 mm-110
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19979,19
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6: Odkażanie rąk (w tym system zamknięty)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Płynny alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk. Na bazie etanolu 82-84g. Nie zawierający w składzie barwników, substancji zapachowych, QAV, chlorheksydyny, propanolu i innych substancji czynnych. Zawierający w składzie substancje pielęgnujące - pantenol, witamina E. Spektrum działania B, F(C. albicans), Tbc(M. terrae, M. avium), V(BVDV, Vaccinia, Rota, Noro, Adeno, Polio) w czasie do 30 sek. Higieniczna dezynfekcja rąk 30sek.,chirurgiczna dezynfekcja rąk 1.5min. Testowany dermatologicznie.Produkt Biobójczy. Opakowanie systemu 1L – typu Hyclick-13002.Preparat alkoholowy w postaci płynu lub żelu do higienicznej oraz chirurgicznej dezynfekcji rąk. Zawierający alkohol propan-2-ol, nie mniej niż 75g/100 g produktu oraz dodatkowo substancje pielęgnujące (d-panthenol + etyloheksyloglicerynę), bez zawartości barwników oraz substancji zapachowych. Testowany dermatologicznie. Higieniczna dezynfekcja rąk 30 s., chirurgiczna dezynfekcja rąk 90 s. Spektrum działania: B, drożdżakobójcze, Tbc, V (HIV, HBV, HCV, Rota, Noro, Vaccinia). Produkt biobójczy.   Opakowanie 500 ml z pompką dozującą-300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 34828,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga nieodpłatnego użyczenia i zamontowania odpowiedniej ilości kompatybilnych dozowników naściennych do zaoferowanego systemu oraz przekazania 30 sztuk koszyków nałóżkowych do op. 500 ml, wliczonych w cenę zadania 6. System zamknięty z poz.1 potwierdzony deklaracją producenta.3.1. W ramach przedmiotu zamówienia w pakiecie nr 6 Wykonawca zobowiązany będzie – sukcesywnie w okresie trwania zamówienia, w porozumieniu i po uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółów dot. warunków organizacyjno-technicznych, przeprowadzić wdrożenie programu WHO-5 w placówce, zgodnego z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), który zawiera następujące dokumenty i materiały dostarczone do oceny w powyższym zakresie zadań:3.1.1. Wzory formularzy/ankiet, z których będzie korzystał szpital w trakcie zbierania danych do programu – dokumenty wg wytycznych WHO3.1.2. Materiały multimedialne, z których Wykonawca będzie korzystał podczas szkoleń personelu szpitala:a) Prezentacja multimedialna dla personelu medycznego (oryginalna kolorystyka i oznakowanie WHO), b) Filmy instruktażowe (oryginalna kolorystyka i oznakowanie WHO),c) Inne interaktywne narzędzia używane podczas szkoleń.3.1.3. Wizualizacje/Instrukcje stanowiskowe odpowiednich Momentów Higieny Rąk wg WHO, które będą w oryginalnej kolorystyce WHO oraz języku polskim – format A4.3.1.4. Przykładowy raport (wizualno-tekstowy) pokazujący Zamawiającemu końcowe wyniki dla danych oddziałów, który będzie zawierał:a) Analizę wyników Podstaw samooceny WHO wg poniższych kategorii:- Zmiana systemowa,- Szkolenie i edukacja,- Ocena i informacja zwrotna,- Przypominacze w miejscu pracy,- Klimat instytucjonalnego bezpieczeństwa,b) Propozycję działań wspierających zmianę dotychczasowych praktyk (zgodnych z wytycznymi WHO wg powyższych kategorii), c) Analizę wyników bezpośredniego audytu obserwacyjnego WHO wg podziału liczbowego i procentowego na:- Grupy zawodowe personelu,- Momenty, w których personel powinien dezynfekować ręce.3.1.5. Prezentacja multimedialna dla każdego oddziału oddzielnie oraz całościowa dla szpitala, przeznaczona dla personelu pracującego na danym oddziale – zawierająca analizę wyników wg powyższego punktu 3.1.4.3.1.6. Certyfikat potwierdzający bezpośrednie przeszkolenie przez WHO w zakresie programu, wiedzy merytorycznej i jego wdrażania. 3.1.7. Zamawiający wymaga dostarczenia następujących pozycji, wliczonych w ceny produktów z zadania:a) naklejki „STOP zdezynfekuj ręce”,b) naklejki „STOP umyj ręce”,c) naklejki wodoodporne „technika dezynfekcji rąk” w formacie A5, d) kompletny uchwyt na łóżko pacjenta wraz z pompką dozującą i butelkami szt. 20,e) dozowniki naścienne do systemu zamkniętego szt. 120,f) wizualizacja „5 Momentów Higieny Rąk wg WHO” w oryginalnej kolorystyce oraz z logo WHO,3.1.8. Wykonawca w ramach wdrażania programu, zobligowany jest do:a) przeszkolenia całego personelu medycznego z założeń i wytycznych programu WHO (5 Momentów Higieny Rąk wg WHO)b) przeszkolenia audytorów wewnętrznych (spośród wytypowanego przez Zamawiającego personelu)c) opracowania indywidualnych raportów dla wszystkich oddziałów oddzielnie wg w/w wytycznychd) przedstawienia wyników z obserwacji w formie prezentacji multimedialnej dla każdego oddziału oddzielnie wraz z informacją zwrotną dla pracownikówe) przedstawienia wyników z obserwacji w formie prezentacji multimedialnego dla całego szpitala


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7: Odkażanie skóry i błon śluzowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Bezbarwny, alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry przed iniekcjami, autosterylny, zawierający nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu i fenolu, pH 6-7. Spektrum działania: B, Tbc, F, V (w tym HIV, Herpes, Rota, Adeno). Butelka a 350 ml -902.Bezbarwny, alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry przed iniekcjami, autosterylny, zawierający nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu i fenolu, pH 6-7. Spektrum działania: B, Tbc, F, V (w tym HIV, Herpes, Rota, Adeno). Kanister a 5 l-123.Barwiony, alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry, autosterylny, zawierający nadtlenek wodoru i łatwo zmywalne barwniki, bez zawartości jodu i fenolu, pH 5,0. Butelka a 1 l-184.Barwiony, alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry, autosterylny, zawierający nadtlenek wodoru i łatwo zmywalne barwniki, bez zawartości jodu i fenolu, pH 5,0. Kanister a 5 l-155.Alkoholowy preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego, oparty o etanol, chlorheksydynę, nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu, pH 5,0. Butelka a 1 l-8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5405,12
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8: Dezynfekcja sprzętu medycznego na bloku operacyjnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Płyn trójenzymatyczny o szerokim spektrum biobójczym przy niskim stężeniu i krótkim czasie działania (0,5% – 5 minut), bakteriobójczy, prątkobójczy, drożdżakobójczy, wirusobójczy. (Aniosyme DD1 lub produkt równoważny). op. 5 l-8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2148,30
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9: Gąbki do czyszczenia ran
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opatrunki na rany wykonane z elastycznego, spienionego poliuretanu o strukturze gruboziarnistej i chropowatej powierzchni. Skutecznie usuwające biofilm, istotnie redukujące ból, zwiększające cyrkulację krwi. Do ran ostrych, przewlekłych, rozległych, zakażonych wymagających oczyszczenia. Wyrób medyczny. Gąbki z PUR. Opakowanie 10 gąbek. (WOUND PAD MIX lub produkt równoważny).  opakowanie-62.Opatrunki na rany wykonane z elastycznego, spienionego poliuretanu o strukturze gruboziarnistej i chropowatej powierzchni. Skutecznie usuwające biofilm, istotnie redukujące ból, zwiększające cyrkulację krwi. Do ran ostrych, przewlekłych, rozległych, zakażonych wymagających oczyszczenia. Wyrób medyczny. Gąbki z PUR. Opakowanie 4 x 3 gąbki. (WOUND PAD NIEBIESKI lub produkt równoważny).  opakowanie-12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1417,87
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 10: Odkażanie skóry i błon śluzowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. NAZWA MIARA ILOŚĆ1.Preparat do odkażania i wspomagającego leczenia małych, powierzchownych ran oraz dezynfekcji skóry przed zabiegami niechirurgicznymi; wspomagającego postępowania antyseptycznego w obrębie zamkniętych powłok skórnych po zabiegach – np. szwów pozabiegowych; wielokrotnego, krótkotrwałego leczenia antyseptycznego w obrębie błon śluzowych i sąsiadujących tkanek przed i po procedurach diagnostycznych w obrębie narządów płciowych i odbytu, w tym pochwy, sromu i żołędzi prącia, a także przed cewnikowaniem pęcherza moczowego; w pediatrii (m. in. do pielęgnacji kikuta pępowinowego); do dezynfekcji jamy ustnej (np. afty, podrażnienia spowodowane noszeniem aparatu ortodontycznego lub protezy dentystycznej); ograniczonego czasowo, wspomagającego leczenia antyseptycznego grzybicy międzypalcowej; w obrębie narządów rodnych np. stanach zapalnych pochwy, a także w obrębie żołędzi prącia mężczyzny. Bezbarwny, gotowy do użycia na bazie octenidyny, bez zawartości jodu i chlorheksydyny.Nie wpływający negatywnie na gojenie się ran. Spektrum działania: B(Chlamydium,Mycoplasma), F,drożdżaki, V (HIV, HBV,HSV), pierwotniaki(Trichomonas). Działanie leku utrzymuje się w czasie 1 godziny. Produkt leczniczy. Butelka a 1 l-1102.Preparat do odkażania i wspomagającego leczenia małych, powierzchownych ran oraz dezynfekcji skóry przed zabiegami niechirurgicznymi; wspomagającego postępowania antyseptycznego w obrębie zamkniętych powłok skórnych po zabiegach – np. szwów pozabiegowych; wielokrotnego, krótkotrwałego leczenia antyseptycznego w obrębie błon śluzowych i sąsiadujących tkanek przed i po procedurach diagnostycznych w obrębie narządów płciowych i odbytu, w tym pochwy, sromu i żołędzi prącia, a także przed cewnikowaniem pęcherza moczowego; w pediatrii (m. in. do pielęgnacji kikuta pępowinowego); do dezynfekcji jamy ustnej (np. afty, podrażnienia spowodowane noszeniem aparatu ortodontycznego lub protezy dentystycznej); ograniczonego czasowo, wspomagającego leczenia antyseptycznego grzybicy międzypalcowej; w obrębie narządów rodnych np. stanach zapalnych pochwy, a także w obrębie żołędzi prącia mężczyzny. Bezbarwny, gotowy do użycia na bazie octenidyny, bez zawartości jodu i chlorheksydyny.Nie wpływający negatywnie na gojenie się ran. Spektrum działania: B(Chlamydium,Mycoplasma), F,drożdżaki, V (HIV, HBV,HSV), pierwotniaki(Trichomonas). Działanie leku utrzymuje się w czasie 1 godziny. Produkt leczniczy. Butelka a 250 ml -703.Preparat do dekontaminacji i nawilżenia jamy ustnej i gardła,wspomagająco w higienie zmian w jamie ustnej Gotowy do użycia, bezbarwny. Wspomagający ochronę przed parodontozą i zapalaniem dziąseł poprzez dekontaminację trudno dostępnych miejsc zapobiegajacym i redukującym nieprzyjemne zapachy z ust spowodowane działaniem bakterii. Zawierający dichlorowodorek octenidynę. Bez poliheksanidyny, chlorheksydyny i alkoholu. Nie przebarwiający szkliwa. Okres trwałości preparatu po otwarciu opakowania min. 3 miesiące. Kosmetyk. Butelka a 250 ml -84.Antybakteryjna emulsja myjąca do ciała i włosów pacjenta przed zabiegami operacyjnymi, 99,99% skuteczności działania antybakteryjnego przeciw MRSA, zawierająca octenidynę, bez mydła, barwników i substancji zapachowych, z dodatkiem substancji pielęgnujących skórę, o pH neutralnym. Butelka a 1 l-205.Antybakteryjny roztwór do irygacji ran, oczyszczający ranę szybko i skutecznie, zawierający octenidynę, nawilżający rany i utrzymujący wilgoć opatrunku. Butelka a 350 ml-106.Bezbarwny preparat w żelu do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. Zawierający octenidynę, bez poliheksanidyny, alkoholu, środków konserwujących. Usuwający skutecznie biofilm bakteryjny. Spektrum działania: B, F w czasie 1 minuty. Wyrób medyczny IIb. Opakowanie a 20 ml-6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8967,51
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych- Barczewo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.