Dostawa preparatów dezynfekcyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiskupiec
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającySzpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044246
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511315745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 8

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-biskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-biskupiec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa preparatów dezynfekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b21e1e5-a983-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003364/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa preparatów dezynfekcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://szpital-biskupiec.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wszczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanejz niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lubID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej, e-mail: zaopatrzenie@szpital-biskupiec.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji:• wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów, oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (Warunkiusługi) oraz Regulaminie ePUAP; • maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB; • za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP;• Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowaniajako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkichpostępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w SWZ pkt 96

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/08/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 156546,80 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

płynny preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni - 1 pozycja

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

preparaty: w postaci pianki, na bazie alkoholu, preparaty tlenowe, roztwór glukoprotaminy, chusteczki bezalkoholowe - 7 pozycji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów, chusteczki do dezynfekcji, preparat chlorowy w tabletkach - 4 pozycje

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

preparat tlenowy z aktywatorem do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów oparty o nadwęglan sodu

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

alkoholowe preparaty do odkażania i odtłuszczania skóry przed zabiegami - 2 pozycje

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

preparaty: na bazie chorheksydyny, oparty na min. 3 subst. aktywnych (2-propanol, chlorek benzyloalkiloamoniowy, kwas undecylowy), zawierające etanol, nadtlenek wodoru, preparat do czyszczenia ran, do dezynfekcji błon śluzowych - 11 pozycji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

preparaty w postaci emulsji do pielęgnacji skóry - 3 pozycje

4.2.6.) Główny kod CPV: 33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ściereczki barierowe do higieny okolic krocza - 1 pozycja

4.2.6.) Główny kod CPV: 33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Myjki w formie rękawicy oraz czepki - z oktenidyną

4.2.6.) Główny kod CPV: 33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

roztwór ponadtlenków do odkażania i płukania ran ostrych i przewlekłych - 1 pozycja

4.2.6.) Główny kod CPV: 33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

opatrunki do mocowania cewników i wkłuć - 3 pozycje

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów;- sytuacji ekonomicznej lub finansowej;- zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy:- oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji lub konsumentów ((Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,b) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy:- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych we‘Wstępnym oświadczeniu Wykonawcy’.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

d) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia właściwości oferowanych w danym Pakiecie materiałów;e) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów biobójczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 2 (poz. 3); 6 (poz. 3, 4);f) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące produktów kosmetycznych (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietów: 6 (poz. 5, 9), 7, 9;g) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wyrobów medycznych (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietów: 1, 2 (poz. 1, 2, 4 – 7), 3, 4, 6 (poz. 1, 10, 11), 8, 10, 11;h) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów leczniczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 5, 6 (poz. 2, 6 - 8);i) Oświadczenie w sprawie przyjęcia od Zamawiającego opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych po środkach niebezpiecznych (jeżeli dotyczy)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

d) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia właściwości oferowanych w danym Pakiecie materiałów;e) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów biobójczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 2 (poz. 3); 6 (poz. 3, 4);f) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące produktów kosmetycznych (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietów: 6 (poz. 5, 9), 7, 9;g) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wyrobów medycznych (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietów: 1, 2 (poz. 1, 2, 4 – 7), 3, 4, 6 (poz. 1, 10, 11), 8, 10, 11;h) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów leczniczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 5, 6 (poz. 2, 6 - 8);i) Oświadczenie w sprawie przyjęcia od Zamawiającego opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych po środkach niebezpiecznych (jeżeli dotyczy)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru), b) Wypełniony Formularz cenowy (wg załączonego wzoru). Wykonawca zobowiązany jest podać wszystkie informacje określone w Formularzu cenowym. Niespełnienie tego warunku skutkuje odrzuceniem oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),e) wypełniając Formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na "Wykonawcę"; w miejscu "np. nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum,f) jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres dostaw przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy:a) w zakresie cen jednostkowych - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty, rabaty;b) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia);c) w zakresie zmiany numeru katalogowego danego produktu, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy;d) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów wskazanych w umowie w formularzu cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;e) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;f) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości materiałem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia;g) w zakresie zmian wielkości opakowania oraz wynikającej z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;h) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on być tożsamy (w rozumieniu opisu przedmiotu zamówienia zawartego w swz i ceny zawartej w ofercie wykonawcy) z produktem zaoferowanym pierwotnie w ofercie – tylko w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności;i) w przypadku niewyczerpania wartości umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości;j) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: EPUAP:/szpitalbiskupiec/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie warkoczy na całej głowie do ramion- Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie warkoczy na całej głowie do ramion. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI