Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Instytutu Nauk Medycznych PANS w Chełmie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Instytutu Nauk Medycznych PANS w Chełmie – II edycja
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-09-30
  • ZamawiającyPaństwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00353828
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Instytutu Nauk Medycznych PANS w Chełmie – II edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@panschelm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Instytutu Nauk Medycznych PANS w Chełmie – II edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0c74cd5-37fe-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00235654/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Pomoce dydaktyczne do INM

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami w zakresie przesyłania pytań do treści SWZ; przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych; przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania
odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych; przesłania odpowiedzi na inne wezwania wynikające z ustawy Pzp; przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamaw. będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert. Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp
do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący
format plików .pdf, Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamaw. nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K-ZP.251.119.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Chusta trójkątna bawełniana szt. 3
2. Bandaż podtrzymujący nieelastyczny niejałowy 10cm x 4m szt. 15
3. Bandaż podtrzymujący nieelastyczny 15cm x 4m szt. 15
4. Bandaż uniwersalny elastyczny niejałowy z zapinką 8cm x 5 m szt. 15
5. Siatka opatrunkowa 8x1m szt. 6
6. Siatka opatrunkowa 4x1m szt. 6
7. Elastyczna siatka opatrunkowa 1cm x 25m szt. 6
8. Elastyczna siatka opatrunkowa 2,5-3cm x 25m szt. 6
9. Przylepiec tkaninowy 1,25cm x 5m szt. 15
10. Przylepiec włókninowy plaster 2,5cm x 9m szt. 15
11. Kieliszki jednorazowe do leków 30 ml (op.80 szt) opak. 1
12. Wata syntetyczna - Podkład podgipsowy wodoodporny 15cm x 3 szt. 3
13. Wata celulozowa dezynfekcyjna zwoje 150g szt. 3
14. Kompresy jałowe gazowe 5 x ,5 cm A3x50 (opakowanie 50 szt.) opak. 30
15. Kompresy gazowe jalowe 7,5x7,5cm(opakowanie min. 50x3=150 szt.) opak. 6
16. Chusteczki dla niemowląt (opakowanie min. 60 szt) opak. 8
17. Maska - maseczka chirurgiczna jednorazowa włókninowa na gumkę (opakowanie 50 szt) opak. 12
18. Czepki chirurgiczne (opakowanie 100 szt.) opak. 2
19. Fartuchy ochronne foliowe, oddzielnie pakowane pojedynczo (opakowanie 100 szt.) opak. 15
20. Opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, 6 cm x 8 cm, (opakownie 50 szt.) opak. 90
21. Plastry do zamykania ran (opakowanie 8 szt.) opak. 10
22. Zestaw do zmiany opatrunku na ranie szt. 45
23. Pojemnik na odpady medyczne 2 litry czerwony szt. 30
24. Pojemnik na odpady medyczne, 1 litr prostokątny, czerwony szt. 45
25. Pojemnik na odpady medyczne 0,7 litra czerwony szt. 45
26. Pojemnik na odpady medyczne 3,5 litra czerwony szt. 30
27. Worki na odpady medyczne 60 litrów czerwone (opakowanie po 20 sztuk) opak. 9
28. Worki na odpady medyczne 120 l czerwone (opakowanie po 10 sztuk) opak. 9
29. Rękawice nitrylowe rozm. L (opakowanie 100 szt) opak. 60
30. Rękawice nitrylowe rozm. S (opakowanie 100 szt) opak. 140
31. Rękawice nitrylowe rozm. M (opakowanie 100 szt) opak. 120
32. Szpatułki laryngologiczne jałowe (opakowanie 100 szt.) opak. 3
33. Denaturat fioletowy alkohol etylowy 70% - 500ml szt. 3
34. Szczotki do chirurgicznego mycia rąk szt. 15
35. Myjka higieniczna niepodfoliowana z włókniny (opakowanie 50 szt.) opak. 30
36. Szampon dla dzieci i niemowląt 150 ml szt. 3
37. Pianka do ciała myjąco-pielęgnująca 500 ml szt. 3
38. Szampon do włosów dla dorosłych szt. 2
39. Szczoteczka do zębów z odsysaniem szt. 30
40. Pieluchy dla noworodków o wadze 2 do 5 kg, min. 40 sztuk w opakowaniu opak. 3
41. Fartuch chirurgiczny rozmiar M szt. 120
42. Serweta jednorazowa z włókniny jałowa 60cm x 40cm, szt. 15
43. Serweta jednorazowa włókninowa jałowa, 3 warstwy, 45 x 45 cm, z centralnym otworem ⌀ 6 cm szt. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Poszewka na poduszkę, bawełna, rozmiar 70x80, kolor niebieski, temp. prania 90 st. C szt. 6
2. Podkład medyczny, bawełna, rozmiar 90x140, kolor biały szt. 6
3. Ręcznik bawełniany, rozmiar 70 x 140 cm, kolor dowolny (nie biały) szt. 15
4. Ręcznik kąpielowy hotelowy 100% bawełny. Ręcznik frotte 50x100 cm. Gramatura 500/m2. Kolor biały szt. 6
5. Podkłady chłonne higieniczne mata 60x90 opakowanie (30szt) opak. 3
6. Piżama męska bawełniana tkana rozmiar M/ spodnie + koszula zapinana. szt. 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych szt. 300
2. Przyrząd do przetaczania krwi szt. 30
6. Kranik trójdrożny szt. 30
4. Kranik trójdrożny z drenem (z przedłużką) szt. 30
5. Aparat/przedłużacz do pomp infuzyjnych - przeźroczysty szt. 15
6. Aparat/przedłużacz do pomp infuzyjnych - bursztynowy szt. 15
7. igły iniekcyjne 0,45 x 13 mm (opakowanie 100 szt.) opak. 2
8. igły iniekcyjne 0,5 x 25 mm (opakowanie 100 szt.) opak. 2
9. igły iniekcyjne 0,6 x 30 mm (opakowanie 100 szt.) opak. 2
10. igły iniekcyjne 0,7 x 40 mm (opakowanie 100 szt.) opak. 6
11. igły iniekcyjne 0,9 x 40 mm (opakowanie 100 szt.) opak. 3
12. igły iniekcyjne1,2 x 40 mm (opakowanie 100 szt.) opak. 3
13. Kanki doodbytnicze rozmiar 24 szt. 120
14. Roztwór do wlewu doodbytniczego z aplikatorem, 150 ml szt. 80
15. Zatyczka do cewników urologicznych szt. 15
16. Cewniki Floeya rozmiary: 12 szt. 45
17. Cewniki Foleya rozmiary: 14; szt. 45
18. Cewniki Foleya rozmiary: 16; szt. 45
19. Cewniki Foleya rozmiary: 20; szt. 15
20. Strzykawka 20 ml (opakowanie 80 szt.) opak. 30
21. Strzykawka 10 ml (opakowanie 100 szt.) opak. 30
22. Strzykawki 5 ml (opakowanie 100 szt.) opak. 45
23. Strzykawki 2 ml. (opakowanie 100 szt.) opak. 60
24. Strzykawka cewnikowa 50/60 ml (JANETA) szt. 90
25. Strzykawki do pomp infuzyjnych Margomed 50 ml przeźroczysta szt. 15
26. Strzykawki do pomp infuzyjnych Margomed 50 ml bursztynowa szt. 15
27. Strzykawka insulinowa 1 ml z igłą 0,40 x 13 mm, 100 szt. - z wyraźnie znaczoną skalą opak. 1
28. Strzykawka insulinowa U100 1ml G27 0,4x12 100 szt. opak. 1
29. Nakłuwacze jednorazowe 21G (0,8mm) X 1,8mm, (opakowanie 200 szt.) opak. 9
30. Igły do penów insulinowych firmy Insupen (opakowanie 100 szt.) opak. 15
31. Korek do wenflonów (opakowanie 100 szt.) opak. 9
32. Wenflon 20G - 1,0 (średnica) x32 (długość) mm, różowy, (opakowanie 50 szt.) opak. 30
33. Wenflon G22 0,9 x 25 mm 50 szt., niebieski (opakowanie 50 szt.) opak. 30
34. Igła motylek 0,6 x 19 mm (niebieska) szt. 30
35. Worek do zbiórki moczu jałowy szt. 120
36. Zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego (cewnik w zestawie) szt. 140
37. Zestaw do lewatywy niejałowy szt. 90
38. Zgłębniki żołądkowe rozmiary: 8; szt. 45
39. Zgłębniki żołądkowe rozmiary: 9; szt. 60
40. Zgłębniki żołądkowe rozmiary: 10; szt. 45
41. Zgłębniki żołądkowe rozmiary: 12; szt. 45
42. Cewnik do odsysania dróg oddechowych (50 szt.) opak. 3
43. Igła do portu naczyniowego z drenem
44. Cewnik do żył centralnych szt. 3
45. Papier do EKG RB1 szerokość 58 mm (1 rolka) szt. 12
46. Papier do EKG 112x25 szt. 6
47. Multiadapter (do wenflonów) (100 szt) opak. 15
48. Igła 0,7 (22Gx1,5) (opakowanie 100 szt.) opak. 60
49. Probówko-strzykawka do OB - (korek fioletowy) opak. 30
50. Probówko-strzykawka (korek biały) do surowicy opak. 60
51. Probówko-strzykawka z EDTA(korek czerwony) do morfologii opak. 60
52. Probówko-strzykawka (korek zielony) do układu krzepnięcia opak. 60
53. Motylki (opakowanie 100 szt.) opak. 3
54. Wzierniki jednorazowe do otoskopu Riester e-scope 5 mm. (opakowanie 100 szt.) opak. 1
55. Kleszczyki typu kocher szt. 1
56. Kleszczyki typu pean szt. 1
57. Imadło chirurgiczne szt. 1
58. Nożyczki opatrunkowe szt. 6
59. Mini spike zielony - przyrząd do pobierania płynu infuzyjnego z butelek, szt. 90
60. Wieszak do worków na mocz uniwersalny plastikowy szt. 12

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zestaw do płukania oka ZPO-1 szt. 30
2. Torebki do steryzlizacji materiałów 90 x 250 mm (opakowanie 100 szt.) opak. 1
3. Pojemnik na mocz jałowy poj. 120 ml szt. 6
4. Czepek do mycia włosów bez użycia wody szt. 15
5. Staza uciskowa automatyczna szt. 2
6. Staza gumowa bezlateksowa uciskowa w roli, (opakowanie 25 szt.) opak. 45
7. Koszyk plastikowy K3 szt. 9
8. Koszyk plastikowy K4 szt. 9
9. Insupen ściągacz igieł insulinowych szt. 3
10. Kompresy żelowe ciepło-zimno szt. 9
11. Worki stomijne jendnoczęściowe otwarte (opakowanie 30 szt.) opak. 3
12. Gaziki do zmywania skóry wokół stomii (opakowanie 30 szt.) opak. 3
13. Bezalkoholowa pasta uszczelniająco-gojąca do skóry wokół stomii szt. 3
14. Nożyczki do docinania otworu w płytce stomijnej szt. 6
15. Przyrząd do infuzji IS (kroplówka) z pomiarem ośrodkowego ciśnienia żylnego OCŻ szt. 30
16. Zgłębnik gastrostomijny szt. 6
17. Strzykawki do żywienia kompatybilne ze zgłebnikiem gastrostomijnym szt. 12
18. Elektrody EKG FEL-50A (opakowanie 50 szt.) opak. 2
19. Benzyna apteczna, 100 ml szt. 6
20. Opatrunek hirurgiczny na rany 7 cm x 5 (opakowanie 50 szt.) opak. 3
21. Opatrunek hirurgiczny na rany 10 cm x 8 opak. 3
22. Plaster poiniekcyjny 4 cm X 5 m opak. 3
23. Opatrunek hydrokoloidowy 1 szt. 10 x 10 szt. 9
24. Zestaw do irygacji przeznaczony dla osób z kolostomią szt. 3
25. Opatrunek do mocowania cewników centralnych 10 x 12cm (opakowanie 50 szt.) opak. 3
26. Cewnik do żył centralnych szt. 2
27. Port dożylny, kształt delta, nieprzepuszczalny dla promieni RTG, kompatybilny MRI, porty dostępu nie zawierające lateksu ani PCV, tytanowa komora, silikonowa membrana gwarantująca do 3000 nakłuć, oznaczenie cewników co 1 cm i opis co 5 cm, w każdym opakowaniu 2 pierścienie łączące, określone porty przystosowane do podawania środka cieniującego, kompletny zakres silikonowych i poliuretanowych cewników o zaokrąglonym, atraumatycznym zakończeniu szt. 2
28. Igła do portu Winged Surecan igła typu Hubera / Vascuport szt. 30
29. Igła typu Hubera (do płukania portu Vascuport) szt. 30
30. Kaniula dotętnicza z zaworem odcinającym 1,1 mm x 45 mm (20G) Kaniula dotętnicza wykonana z podwójnie oczyszczonego PTFE widocznego w USG, z zaworem suwakowo-kulkowym typu FloSwitch (czerwony suwak), skrzydełka boczne z okrągłymi otworami umożliwiającymi podszycie, 20 G (1,1 mm) dł. 45 mm, przepływ: 49 ml/min. Bez PCV i DEHP. Sztywne opakowanie. Sterylizowana tlenkiem etylenu. Czas utrzymania w naczyniu do 30 dni. Kaniula przeznaczona do wprowadzania do tętnic obwodowych, w celu pobrania krwi na gazometrię lub inwazyjnego monitorowania ciśnienia. Zawór odcinający zapobiegający wstecznemu wypływowi krwi, redukując ryzyko zatoru powietrznego w dojściu tętniczym oraz potencjalnej ekspozycji na krew. szt. 15
31. Zgłębnik do żywienia żołądkowego i dojelitowego z prowadnicą Ch 10 dł. 110 cm. szt. 6
32. Łącznik do zgłębników kompatybilny ze zgłębnikiem żołądkowo jelitowym z pozycji powyżej (opakowanie 5 szt.) opak. 5
33. Basen sanitarny z pokrywką szt. 1
34. Pojemnik z pokrywką 2 L szt. 6
35. Ostrze do sklapela, typ 10 szt. 50
36. Latarka diagnostyczna szt. 6
37. Klin przeciwobrzękowy po mastektomii szt. 2
38. Termofor gumowy z pokrowcem szt. 1
39. Poduszka pozycjonująca przeciwodleżynowa mała szt. 20
40. Ciśnieniomierz zegarowy ze stetoskopem szt. 4
41. Ciśnieniomierz bezrtęciowy szt. 4
42. Cyfrowy cyrkiel do mierzenia fałdy skóry szt. 1
43. Ustniki jednorazowe do pikflometru (pakowane po 100 szt.), kompatybilne z pikflometrem poniżej opak. 2
44. Pikflometr mechaniczny szt. 3
45. Osłona przeciwodlezynowa na pięty i lokcie, na rzep szt. 2
46. Zestaw 3 klinów stabilizujących pozycje pacjenta, piankow pokryte wodoodpornym, łatwozmywalnym materiałe. opak. 1
47. Maska tlenowa z rezerwuarem dla dorosłych szt. 6
48. Maska tlenowa ze złącznikami venturiego szt. 6
49. Maska tlenowa z regulowaną dyszą venturiego szt. 6
50. Ustnik pikflometr kompatybolny z pikflometrem z pozycji poniżej szt. 60
51. Pikflometr elektroniczny szt. 3
52. Centymetr krawiecki szt. 3
53. Grzebień szt. 3
54. Wąsy tlenowe szt. 60
55. Zestaw grawitacyjny do butelek i Pack szt. 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wazelina biała, 20 g szt. 15
2. Oliwka dla dzieci szt. 2
3. Preparat przeciw odleżynom 100ml, PC 30V szt. 3
4. Krem ochronny z argininą, seni, 200 ml szt. 3
5. Natrium Chloratum, Polpharma 0,9%, opakowanie 100 szt. po 5 ml opak. 12
6. Natrium Chloratum, Polpharma 0,9%, opakowanie 100 szt. po 2 ml opak. 12
7. Roztwór chlorku sodu NaCl 0,9%, 10ml, 100 ampułek szklanych opak. 12
8. Natrium chloratum 0,9%, iniekcje płynne, 500ml szt. 60
9. Natrium chloratum 0,9%, iniekcje płynne, 250ml szt. 60
10. Natrium chloratum 0,9%, iniekcje, KabiClear, 100 ml szt. 60
11. Roztwór glukozy 5% 50mg/ml, roztwór do infuzji, 500 ml szt. 30
12. Płyn wieloelektrolitowy Fresenius, roztwór do infuzji 500 ml szt 30
13. Czopki glicerynowe (opak. 10 szt.) szt 40
14. Lakcid forte proszek do sporządzania zawiesiny doustnej (10 mld CFU) 10 fiolek opak. 4
15. Paracetamol 500 mg, tabletki 20 szt. opak. 3
16. Rutinoscorbin, tabletki powlekane, 150 szt. opak. 3
17. Witamina C 200 mg, tabletki powlekane, 50 szt. opak. 3
18. Witamina C Monovitan 100 mg, 50 drażetek opak. 3
19. Świetlik krople do oczu 5ml szt. 15
20. Krople do nosa 10 ml, 0,05% WZF szt. 3
21. Krople do ucha Antotalgin Natural szt. 6
22. Aphtin szt. 6
23. Maść witaminowa szt. 6
24. Maść Alantan szt. 6
25. Lignocainum hydrochloricum 2%, żel typ A, 30 g szt. 15
26. Aqua Touch 6 ml, żel z lidokainą i chlorhexydyną, ampułkostrzykawka a`25 opak. 15
27. Spirytus salicylowy 2%, płyn 100 g szt. 15
28. Altacet 1 g tabletki 6 szt. opak. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wazelina biała, 20 g szt. 15
2. Oliwka dla dzieci szt. 2
3. Preparat przeciw odleżynom 100ml, PC 30V szt. 3
4. Krem ochronny z argininą, seni, 200 ml szt. 3
5. Natrium Chloratum, Polpharma 0,9%, opakowanie 100 szt. po 5 ml opak. 12
6. Natrium Chloratum, Polpharma 0,9%, opakowanie 100 szt. po 2 ml opak. 12
7. Roztwór chlorku sodu NaCl 0,9%, 10ml, 100 ampułek szklanych opak. 12
8. Natrium chloratum 0,9%, iniekcje płynne, 500ml szt. 60
9. Natrium chloratum 0,9%, iniekcje płynne, 250ml szt. 60
10. Natrium chloratum 0,9%, iniekcje, KabiClear, 100 ml szt. 60
11. Roztwór glukozy 5% 50mg/ml, roztwór do infuzji, 500 ml szt. 30
12. Płyn wieloelektrolitowy Fresenius, roztwór do infuzji 500 ml szt 30
13. Czopki glicerynowe (opak. 10 szt.) szt 40
14. Lakcid forte proszek do sporządzania zawiesiny doustnej (10 mld CFU) 10 fiolek opak. 4
15. Paracetamol 500 mg, tabletki 20 szt. opak. 3
16. Rutinoscorbin, tabletki powlekane, 150 szt. opak. 3
17. Witamina C 200 mg, tabletki powlekane, 50 szt. opak. 3
18. Witamina C Monovitan 100 mg, 50 drażetek opak. 3
19. Świetlik krople do oczu 5ml szt. 15
20. Krople do nosa 10 ml, 0,05% WZF szt. 3
21. Krople do ucha Antotalgin Natural szt. 6
22. Aphtin szt. 6
23. Maść witaminowa szt. 6
24. Maść Alantan szt. 6
25. Lignocainum hydrochloricum 2%, żel typ A, 30 g szt. 15
26. Aqua Touch 6 ml, żel z lidokainą i chlorhexydyną, ampułkostrzykawka a`25 opak. 15
27. Spirytus salicylowy 2%, płyn 100 g szt. 15
28. Altacet 1 g tabletki 6 szt. opak. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szybko działający preparat do dezynfekcji sprzętu medycznego (powierzchni), spray szt. 6
2. Skinsept pur 1 litr szt. 6
3. Skinsept Mucosa, płyn do odkażania błon śluzowych, 500 ml szt. 6
4. Octenisept 50 ml, z atomizerem szt. 3
5. Preparat dp odażania skóry przed iniekcją, skinsept pur 350 ml, z atomizerem szt. 24
6. Płyn do higienicznej i chirurhicznej dezyfekcji rąk, 1 litr, z pompką szt. 3
7. Velodes gel 500 ml, z pompką szt. 12
8. Płyn do dezynfekcji rąk Medisept Velodes Soft 5 litrów szt. 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu - Rejowiec
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI