Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa podłoży transportowo - wzrostowych i odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielicka 265
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126583979
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa podłoży transportowo - wzrostowych i odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4415de29-37b3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010230/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.34 Podłoża mikrobiologiczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4415de29-37b3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usdk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej zamawiającego: Marketplanet OnePlace e Zamawiający dostępnej pod adresem https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.1.Na potrzeby przedstawienia próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – na podstawie art. 65 ustawy pzp. - odstępuje się od użycia środków komunikacja elektronicznej w sposób opisany w niniejszej SWZ.2.Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego. 3.Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z aktualną wersją.4.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.5.Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych in-formacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.6.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego. 7.Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet •komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przeglądarka aktualnie wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Fire-fox, Google Chrome lub MS Edge• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze in-ternetowe).8.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB. 9.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publiczne-go, akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w aktualnej Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet OnePla-ce przestrzegać postanowień tej instrukcji.10.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w Rozdziale XXXVII. INFORMACJA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w Rozdziale XXXVII. INFORMACJA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP-271-2-86/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 534709,26 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa podłoży transportowo - wzrostowych i odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej - zadanie nr 1 szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3/1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 41475 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakościowo-terminowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa podłoży transportowo - wzrostowych i odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej - zadanie nr 2 szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3/2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 22400 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakościowo-terminowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa podłoży transportowo - wzrostowych i odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej - zadanie nr 3 szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3/3 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 12240 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa podłoży transportowo - wzrostowych i odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej - zadanie nr 4 szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3/4 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 114040 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa podłoży transportowo - wzrostowych i odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej - zadanie nr 5 szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3/5 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 31903,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa podłoży transportowo - wzrostowych i odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej - zadanie nr 6 szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3/6 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 37820 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa podłoży transportowo - wzrostowych i odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej - zadanie nr 7 szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3/7 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 274830,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe: a) deklaracja zgodności WE, oferowanych wyrobów medycznych, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) - z podaniem numeru CZĘŚCI /ZADANIA oraz pozycji asortymentowej, której dotyczy;
b) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi itp., dotyczące oferowanego asor-tymentu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmio-tu zamówienia (z podaniem numeru części oraz pozycji której dotyczy).
- Certyfikat ISO 9001 i ISO 13485, a także certyfikat GMP potwierdzający spełnienie wymagań dobrej praktyki wytwarzania – dotyczy wszystkich zadań, jeśli posiada
- Karta charakterystyki dla każdego oferowanego produktu (dla każdej pozycji każdego zadania)
- Deklaracja zgodności CE dla wyrobów medycznych, przeznaczonych do diagnostyki in vitro – o ile dotyczy
c) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w niżej wymienionym zakresie:
ZADANIE 1: dla pozycji 1, minimum 1 opakowanie handlowe
ZADANIE 2: – minimum 1 opakowanie handlowe
ZADANIE 7 – dla pozycji 1, 21, 25, 33b; minimum 1 opakowanie handlowe
w przypadku probówek po 10 szt.
Do oferty przetargowej należy dołączyć po jednym certyfikacie kontroli jakości podłoży gotowych na płyt-kach dla każdego podłoża wymienionego w specyfikacji, który będzie dołączany do każdej serii dostarczanej do laboratorium (certyfikat kontroli jakości podłoży na płytkach ma dotyczyć gotowych pożywek, a nie su-rowców użytych do ich produkcji).
Certyfikat kontroli jakości podłoży na płytkach powinien zawierać:
- nazwę podłoża
- nazwę producenta
- numer serii podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat
- termin ważności podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat
- skład podłoża
- ogólną charakterystykę podłoża: pH, barwa, opakowanie, kontrola jałowości
- charakterystykę mikrobiologiczną podłoża: żyzność podłoża, selektywność podłoża kontrolowana na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC, różnicowanie (morfologia kolonii, typ hemolizy, itp.)
- nadruk na płytce (na denku) ma zawierać nazwę podłoża, numer serii, datę i godzinę wylania oraz datę ważności.
Dla podłóż chromogennych proszę dołączyć kolorowe ulotki w języku polskim (po 2 szt.)
Certyfikat kontroli jakości podłoży suchych powinien zawierać:
- nazwę podłoża
- nazwę producenta
- numer serii podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat
- termin ważności podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat
- skład podłoża
- ogólną charakterystykę podłoża: pH, barwa, opakowanie, kontrola jałowości
- charakterystykę mikrobiologiczną podłoża: żyzność podłoża, selektywność podłoża kontrolowana na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC, różnicowanie (morfologia kolonii, typ hemolizy, itp.)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe: a) deklaracja zgodności WE, oferowanych wyrobów medycznych, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) - z podaniem numeru CZĘŚCI /ZADANIA oraz pozycji asortymentowej, której dotyczy;
b) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi itp., dotyczące oferowanego asor-tymentu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmio-tu zamówienia (z podaniem numeru części oraz pozycji której dotyczy).
- Certyfikat ISO 9001 i ISO 13485, a także certyfikat GMP potwierdzający spełnienie wymagań dobrej praktyki wytwarzania – dotyczy wszystkich zadań, jeśli posiada
- Karta charakterystyki dla każdego oferowanego produktu (dla każdej pozycji każdego zadania)
- Deklaracja zgodności CE dla wyrobów medycznych, przeznaczonych do diagnostyki in vitro – o ile dotyczy
c) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w niżej wymienionym zakresie:
ZADANIE 1: dla pozycji 1, minimum 1 opakowanie handlowe
ZADANIE 2: – minimum 1 opakowanie handlowe
ZADANIE 7 – dla pozycji 1, 21, 25, 33b; minimum 1 opakowanie handlowe
w przypadku probówek po 10 szt.
Do oferty przetargowej należy dołączyć po jednym certyfikacie kontroli jakości podłoży gotowych na płyt-kach dla każdego podłoża wymienionego w specyfikacji, który będzie dołączany do każdej serii dostarczanej do laboratorium (certyfikat kontroli jakości podłoży na płytkach ma dotyczyć gotowych pożywek, a nie su-rowców użytych do ich produkcji).
Certyfikat kontroli jakości podłoży na płytkach powinien zawierać:
- nazwę podłoża
- nazwę producenta
- numer serii podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat
- termin ważności podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat
- skład podłoża
- ogólną charakterystykę podłoża: pH, barwa, opakowanie, kontrola jałowości
- charakterystykę mikrobiologiczną podłoża: żyzność podłoża, selektywność podłoża kontrolowana na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC, różnicowanie (morfologia kolonii, typ hemolizy, itp.)
- nadruk na płytce (na denku) ma zawierać nazwę podłoża, numer serii, datę i godzinę wylania oraz datę ważności.
Dla podłóż chromogennych proszę dołączyć kolorowe ulotki w języku polskim (po 2 szt.)
Certyfikat kontroli jakości podłoży suchych powinien zawierać:
- nazwę podłoża
- nazwę producenta
- numer serii podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat
- termin ważności podłoża, którego dotyczy ten konkretny certyfikat
- skład podłoża
- ogólną charakterystykę podłoża: pH, barwa, opakowanie, kontrola jałowości
- charakterystykę mikrobiologiczną podłoża: żyzność podłoża, selektywność podłoża kontrolowana na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC, różnicowanie (morfologia kolonii, typ hemolizy, itp.)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
KOMPLETNA OFERTA składane w terminie złożenia oferty ma zawierać:
a) FORMULARZ OFERTY – sporządzony według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ
b) KALKULACJA CENOWA – Opis przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru – załącznik nr 3 do SWZ ( odpowiedni dla części, na którą składana jest oferta nr 3/1 do 3/7).
c) FORMULARZ OFERTY wygenerowany przez Platformę e-Zamawiający i za jej po-średnictwem wypełniony – formularz składany pomocniczo,
d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, którego wzór określa załącznik do swz; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każ-dy w wykonawców.
e) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy - o ile ofertę składa pełnomocnik),
f) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonaw-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania sporządzone w języku obcym przekazu-je się wraz z tłumaczeniem na język polski.
g) następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) deklaracja zgodności WE, oferowanych wyrobów medycznych, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) - z podaniem numeru CZĘŚCI /ZADANIA oraz pozycji asortymentowej, której dotyczy;
b) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi itp., dotyczące oferowanego asor-tymentu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmio-tu zamówienia (z podaniem numeru części oraz pozycji której dotyczy).
- Certyfikat ISO 9001 i ISO 13485, a także certyfikat GMP potwierdzający spełnienie wymagań dobrej praktyki wytwarzania – dotyczy wszystkich zadań, jeśli posiada
- Karta charakterystyki dla każdego oferowanego produktu (dla każdej pozycji każdego zadania)
- Deklaracja zgodności CE dla wyrobów medycznych, przeznaczonych do diagnostyki in vitro – o ile dotyczy
c) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w niżej wymienionym zakresie ZADANIA 1, 2, 7
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określa załącznik nr 1 do SWZ - Projektowe Postanowienia Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganiami załacznikami należy złożyć na Platformę Zakupową dostępną pod adresem https://usdk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-07