Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa podłoży, testów, krążków bakteriologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126308059
1.5.8.) Numer faksu: 126308059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa podłoży, testów, krążków bakteriologicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a05c1722-b6ce-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa podłoży bakteriologicznych, szczepów, krążków, testów bakteriologicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publicznehttps://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między ZamawiającymaWykonawcamiodbywasię przy użyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.Wykonawca zamierzający wziąćudział wpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musiposiadać konto na ePUAP.Wykonawcaposiadający konto na ePUAPma dostęp doformularzy:złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wnioskuoraz do formularza dokomunikacji.Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentów elektronicznych,elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisanezostały wRegulaminie korzystania z miniPortaluorazRegulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiarplikówprzesyłanych za pośrednictwemdedykowanychformularzy do:złożenia, zmiany, wycofania ofertylubwniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB.Zadatę przekazania oferty, wniosków,zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń orazinnych informacji przyjmuje siędatę ichprzekazania na ePUAP. Dane postępowaniapoza SWZ możnawyszukać również na Liściewszystkichpostępowań klikając wcześniej opcję „DlaWykonawców” lub zestrony głównej zzakładkiPostępowania na miniPortalu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:1.Administratoremdanychosobowych udostępnionych w ramach postępowania jestZamawiający.2.Kontakt do inspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail : rodo@5wszk.com.pl,pisemnie naadresZamawiającego:5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul.Wrocławska 1-3, 30-901Kraków3.Dane osobowe przetwarzane będą w związkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanymzniniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw. z ustawą zdnia 29stycznia 2004 r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1 lit b)RODO.5.odbiorcami danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacja postępowania(komisja przetargowa) orazodpowiednieorganykontrole wzakresie ichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane, przezokres 4 latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983r.onarodowymzasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.)iprzepisówwykonawczychdo tejustawy. 7.obowiązek podania danych osobowych jestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawyPZP; 8. wodniesieniudo danychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany. 9.Prawa osóbktórych danesą przetwarzane:• prawo dostępu dodanychosobowych;• prawo dosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawadosprostowania nie możeskutkować zmianąwynikupostępowania)• prawo żądania odadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawo do ograniczenia przetwarzania niemazastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochronyprawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących narusza przepisy;11.nie przysługujePani/Panu:• prawodousunięcia danychosobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lubwykonanie umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym zudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje niebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawodoograniczeniaprzetwarzanianie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnieniakorzystaniaze środkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lubz uwagi na ważnewzględyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); 10.prawo downiesieniaskargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:• prawodousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 33/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są Dostawy podłoży bakteriologicznych i pasków z gradientem stężeń do oznaczania MIC na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ -Pakiet nr 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są Dostawy testów bakteriologicznych na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ -Pakiet nr 2.