Dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-06-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Inspektorat Weterynarii
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-08
  • Numer ogłoszenia548606-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548606-N-2020 z dnia 2020-06-08 r.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii: Dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, krajowy numer identyfikacyjny 59728000000000, ul. ul. Józefa Brodowicza  13 , 30-965  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 931 000, e-mail wiw@wiw.krakow.pl, faks 122 931 090.
Adres strony internetowej (URL): www.wiw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.wiw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wiw.krakow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów
Numer referencyjny: WIW-AG.272.02.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów obejmująca:W części 1 zamówienia dostawę podłoży mikrobiologicznych sypkich i suplementów.W części 2 zamówienia dostawę podłoży w formie granulatu i suplementów.W części 3 zamówienia dostawę podłoży do wykrywania patogenów Salmonella spp. i suplementów.W części 4 zamówienia dostawę podłoży gotowych.Warunki wykonania zamówienia: 1. Każda dostarczona seria podłoży winna posiadać świadectwo kontroli jakości od producenta ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ), a w nim następujące informacje:- Nazwa podłoża- Numer katalogowy- Numer partii/serii produkcyjnej- Data przydatności do użycia- Wykaz szczepów referencyjnych z uznanej kolekcji użytych do kontroli.2. Jednorazowo, przy pierwszej dostawie danego asortymentu należy dostarczyć aktualną specyfikację podłoży. Specyfikacja winna zawierać:- Nazwę, skład i numer katalogowy podłoża- Jeśli podłoże wymaga dodatku suplementu podać ich wykaz wraz ze składem- Wartość pH- Informacje dotyczące przechowywania i przydatności do stosowania- Opis prawidłowego przygotowania podłoża- Kontrolę opartą na szczepach referencyjnych z uznanej kolekcji wraz z opisem morfologii wyrosłych kolonii.3. Do każdej partii towaru winna być załączona deklaracja trwałości po przygotowaniu wystawiona przez producenta 4. Podłoża i dodatki do nich winny być tego samego producenta (każdy producent ma odpowiedni skład podstawy i suplementu - podstawa i suplement od różnych producentów nie są kompatybilne.) 5. Wymagany okres gwarancji (termin ważności) dostarczanych produktów: • dla części: 1 (pozycje:1-70; 72-79) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii towaru.• dla części: 1 (pozycje: 71) – minimum 24 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru.• dla części: 2 – minimum 24 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru.• dla części: 3 – minimum 12 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru.• dla części: 4 (pozycja 1) – minimum 6 miesięcy od daty dostawy każdej partii towaru, • dla części: 4 (pozycja 2) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii towaru.6. Transport produktów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania.7. Wykonawca winien zagwarantować dla każdej dostawy tę samą serię tego samego podłoża.8. Podłoża winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, max. 500 g. Nie dopuszcza się podłoży przesypywanych. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji10. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia.11. W sytuacji, w której opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do odpowiednich norm, Zamawiający dla każdej tego typu pozycji dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 33694000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełnione i podpisane:1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ;2. Formularz cenowy oferowanych przez wykonawcę artykułów (zestawienie zaproponowanych artykułów oraz cen jednostkowych poszczególnych elementów dostawy dla każdej pozycji zamówienia) – załącznik nr 3 a, b, c, d do SIWZ – w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym:brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ;4.Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.:5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3..6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego):Nie dotyczy.Forma dokumentów:1. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczy pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dotyczy wyciągów z odpowiednich rejestrów).2. Dokument, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał).3. Pozostałe oświadczenia, o których mowa powyżej dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie pisemnej (oryginał).4. Pozostałe dokumenty, poza wskazanymi w pkt 6.3.1-6.3.2 składane są w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto wykonania zamówienia 80,00
czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany postanowień umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku:a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na niezawinione przez Stronę przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 3 umowy;b) zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w § 5 ust 1.nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty;c) Zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmian stawki podatku VAT lub innych publicznoprawnych obciążeń, mających wpływ na wysokość zaoferowanej przez WYKONAWCĘ ceny.2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 jest nieważna.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załączników, stanowiących integralną część umowy, wymagają pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sypkich podłoży mikrobiologicznych, suplementów i dodatkowych składników przeznaczonych do wykonywania oznaczeń mikrobiologicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Płyn do rozcieńczeń 2000 g2 Bulion odżywczy z glukozą 500 g3 Agar wzbogacony 1000 g4 Agar z ekstraktem drożdżowym i glukozą 2000 g5 Agar mleczny dla ogólnej liczby bakterii 1000 g6 Agar cukrowy wg Zeisslera 1000 g7 Agar odżywczy (J) 1000 g8 Agar odżywczy 1000 g9 Podłoże do wykrywania węglowodanów 200 g10 Podłoże do wykrywania dekarboksylacji lizyny 100 g11 Agar z mocznikiem (Christensena) 500 g12 Agar trójcukrowy z żelazem (agar TSI) 500 g13 Agar Noble 100 g14 Agar Mac Conkeya 1500 g15 Agar VRBL (z fioletem krystalicznym, czerwienią obojętną, solami żółciowymi i laktozą) 500 g16 Agar Baird Parker 4500 g17 Suplement do agaru Baird Parker (emulsja jaja z tellurynem potasu) 500 ml18 Suplement do agaru Baird Parker (roztwór plazmy króliczej z inhibitorem trypsyny) 600 fiolek19 Podłoże Sabouraud 1000 g20 Agar z mannitolem, solą i czerwienią fenolową 1000 g21 Bulion z wyciągiem mózgowo- sercowym 500 g22 Agar sojowy z ekstraktem drożdżowym (TSYEA) 1000 g23 ChromocultRColiform Agar 100 g24 ChromagarTM Orientation 100 szt.25 Bulion Giolitti-Cantoni 500 g26 Podłoże Wrzoska 500 g27 Podłoże Wilson Blaira dla beztlenowców 250 g28 Agar półpłynny 500 g29 Agar GSP 500 g30 Agar Karmali 1000 g31 Suplement do agaru Karmali 40 fiolek32 Bulion brucela 500 g33 Agar kazeinowo- sojowy (TSA) 1000 g34 Agar Columbia 1000 g35 Podłoże Edwards 500 g36 Agar mCCDA 2500 g37 Suplement do agaru mCCDA 110 fiolek38 Bulion Boltona 500 g39 Suplement do bulionu Boltona 20 fiolek 40 Dodatek wybiórczy do Campylobacter 20 fiolek 41 Pożywka agarowa z siarczanem(IV) i cykloseryną (S.C.) 500 g42 Suplement do Pożywki agarowej z siarczanem(IV) i cykloseryną (S.C.) 10 fiolek43 Pożywka płynna z tioglikolanem 500 g44 Pożywka laktozowo- siarczanowa (IV) (LS) 500 g45 Agar TSC 500 g46 Suplement do agaru TSC 20 fiolek47 Podłoże Willis – Hobbs 250 g48 Podstawa do agaru z krwią 1000 g49 Pożywka z laktozą, żółcią i zielenią brylantową 500 g50 Bulion z siarczanem laurylowym 1000 g51 Pożywka tryptonowo-tryptofanowa 200 g52 Bulion Prestona (Nutrient Broth Nr. 2) 500 g53 Suplement do Bulionu Prestona 20 fiolek54 Agar OF Medium z glukozą 1500 g55 Bulion EC 500 g56 Bulion Mueller-Hinton 1000 g57 Agar Mueller-Hinton 2 1000 g58 Podłoże Endo 100 g59 Bulion MRVP (do reakcji Voges-Proskauera) 500 g60 Pożywka MYPGP 7500 g61 Agar Bacto 500 g62 Pepton Bacto 500 g63 Pepton Trypton 500 g64 Agar bakteriologiczny 1500 g65 Ekstrakt wołowy 500 g66 Ekstrakt drożdżowy 1000 g67 Kostka wątrobowa 300 g68 Emulsja z żółtka jaja sterylna 200 ml69 Krew końska, jałowa hemolizowana i odwłókniona 400 ml70 40% sterylny roztwór mocznika 200ml71 Odczynnik Kovacsa 600 ml72 Żelatyna 100 g73 Mleko w proszku wolne od substancji hamujących 125g 74 Tween 80 200 ml75 Potasu telluryn roztwór wodny 1% 40 ml76 Taśma do kontroli sterylizacji suchym gorącym powietrzem – TGP 2 op77 Taśma do kontroli sterylizacji parowej – TAS 2 op78 Wskaźnik biologiczny STERIKON plus 200 szt79 Rurki Browna do kontroli sterylizacji 400 sztWarunki wykonania zamówienia: 1. Każda dostarczona seria podłoży winna posiadać świadectwo kontroli jakości od producenta ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ), a w nim następujące informacje:- Nazwa podłoża- Numer katalogowy- Numer partii/serii produkcyjnej- Data przydatności do użycia- Wykaz szczepów referencyjnych z uznanej kolekcji użytych do kontroli.2. Jednorazowo, przy pierwszej dostawie danego asortymentu należy dostarczyć aktualną specyfikację podłoży. Specyfikacja winna zawierać:- Nazwę, skład i numer katalogowy podłoża- Jeśli podłoże wymaga dodatku suplementu podać ich wykaz wraz ze składem- Wartość pH- Informacje dotyczące przechowywania i przydatności do stosowania- Opis prawidłowego przygotowania podłoża- Kontrolę opartą na szczepach referencyjnych z uznanej kolekcji wraz z opisem morfologii wyrosłych kolonii.3. Do każdej partii towaru winna być załączona deklaracja trwałości po przygotowaniu wystawiona przez producenta 4. Podłoża i dodatki do nich winny być tego samego producenta (każdy producent ma odpowiedni skład podstawy i suplementu - podstawa i suplement od różnych producentów nie są kompatybilne.) 5. Wymagany okres gwarancji (termin ważności) dostarczanych produktów: • dla części: 1 (pozycje:1-70; 72-79) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii towaru.• dla części: 1 (pozycje: 71) – minimum 24 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru.. Transport produktów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania.7. Wykonawca winien zagwarantować dla każdej dostawy tę samą serię tego samego podłoża.8. Podłoża winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, max. 500 g. Nie dopuszcza się podłoży przesypywanych. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji10. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia.11. W sytuacji, w której opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do odpowiednich norm, Zamawiający dla każdej tego typu pozycji dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto wykonania zamówienia 80,00
czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa podłoży w formie granulatów i suplementów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Agar VRBD (z fioletem krystalicznym, czerwienią obojętną, żółcią i glukozą) 4000 g2 Agar TBX 1000 g3 Agar YGC (z chloramfenikolem) 500 g4 Agar DRBC 500 g5 Palcam agar 10 000 g6 Suplement do agaru Palcam 270 fiolek7 Bulion Fraser podstawa 50 000 g8 Suplementu I do bulionu pół – Fraser 1800 fiolek9 Suplementu II do bulionu pół – Fraser 1500 fiolek10 ALOA podstawa 12 500 g11 Suplement 1 do agaru ALOA 380 fiolek12 Suplement 2 do agaru ALOA 380 fiolekWarunki wykonania zamówienia: 1. Każda dostarczona seria podłoży winna posiadać świadectwo kontroli jakości od producenta ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ), a w nim następujące informacje:- Nazwa podłoża- Numer katalogowy- Numer partii/serii produkcyjnej- Data przydatności do użycia- Wykaz szczepów referencyjnych z uznanej kolekcji użytych do kontroli.2. Jednorazowo, przy pierwszej dostawie danego asortymentu należy dostarczyć aktualną specyfikację podłoży. Specyfikacja winna zawierać:- Nazwę, skład i numer katalogowy podłoża- Jeśli podłoże wymaga dodatku suplementu podać ich wykaz wraz ze składem- Wartość pH- Informacje dotyczące przechowywania i przydatności do stosowania- Opis prawidłowego przygotowania podłoża- Kontrolę opartą na szczepach referencyjnych z uznanej kolekcji wraz z opisem morfologii wyrosłych kolonii.3. Do każdej partii towaru winna być załączona deklaracja trwałości po przygotowaniu wystawiona przez producenta 4. Podłoża i dodatki do nich winny być tego samego producenta (każdy producent ma odpowiedni skład podstawy i suplementu - podstawa i suplement od różnych producentów nie są kompatybilne.) 5. Wymagany okres gwarancji (termin ważności) dostarczanych produktów: minimum 24 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru.6. Transport produktów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania.7. Wykonawca winien zagwarantować dla każdej dostawy tę samą serię tego samego podłoża.8. Podłoża winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, max. 500 g. Nie dopuszcza się podłoży przesypywanych. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji10. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia.11. W sytuacji, w której opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do odpowiednich norm, Zamawiający dla każdej tego typu pozycji dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto wykonania zamówienia 80,00
czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa podłoży do wykrywania patogenów Salmonella spp
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zbuforowana woda peptonowa 17 500 g2 Rappaport Vassiliadis z soją 2000 g3 MKTTn z novobiocyną 2000 g4 Suplement do MKTTn nowobiocyna 30 fiolek5 XLD agar 7500 g6 Agar z zielenią brylantową i czerwienią fenolową BGA 7500 g7 Zmodyfikowana półpłynna pożywka Rappaport- Vassiliadis(MSRV) 3000 g8 Suplement do zmodyfikowanej półpłynnej pożywki Rappaport- Vassiliadis (MSRV) 80 fiolek9 Podłoże BrillianceTM Salmonella 5000 g10 Suplement do podłoża BrillianceTM Salmonella 200 fiolekWarunki wykonania zamówienia: 1. Każda dostarczona seria podłoży winna posiadać świadectwo kontroli jakości od producenta ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ), a w nim następujące informacje:- Nazwa podłoża- Numer katalogowy- Numer partii/serii produkcyjnej- Data przydatności do użycia- Wykaz szczepów referencyjnych z uznanej kolekcji użytych do kontroli.2. Jednorazowo, przy pierwszej dostawie danego asortymentu należy dostarczyć aktualną specyfikację podłoży. Specyfikacja winna zawierać:- Nazwę, skład i numer katalogowy podłoża- Jeśli podłoże wymaga dodatku suplementu podać ich wykaz wraz ze składem- Wartość pH- Informacje dotyczące przechowywania i przydatności do stosowania- Opis prawidłowego przygotowania podłoża- Kontrolę opartą na szczepach referencyjnych z uznanej kolekcji wraz z opisem morfologii wyrosłych kolonii.3. Do każdej partii towaru winna być załączona deklaracja trwałości po przygotowaniu wystawiona przez producenta 4. Podłoża i dodatki do nich winny być tego samego producenta (każdy producent ma odpowiedni skład podstawy i suplementu - podstawa i suplement od różnych producentów nie są kompatybilne.) 5. Wymagany okres gwarancji (termin ważności) dostarczanych produktów: minimum 12 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru6. Transport produktów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania.7. Wykonawca winien zagwarantować dla każdej dostawy tę samą serię tego samego podłoża.8. Podłoża winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, max. 500 g. Nie dopuszcza się podłoży przesypywanych. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji10. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia.11. W sytuacji, w której opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do odpowiednich norm, Zamawiający dla każdej tego typu pozycji dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto wykonania zamówienia 80,00
czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa podłoży gotowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Podłoże transportowo - wzrostowew formie dip slidle do bezpośredniego posiewu moczu (2 podłoża-CLED, MacConkey’a), służące do oceny ilościowej i jakościowej wyrosłych drobnoustrojów 40 szt2 Płytki kontaktowe RODAC GKZ (ogólna liczba drobnoustrojów z neutralizatorami) 1000 sztWarunki wykonania zamówienia: 1. Każda dostarczona seria podłoży winna posiadać świadectwo kontroli jakości od producenta ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ), a w nim następujące informacje:- Nazwa podłoża- Numer katalogowy- Numer partii/serii produkcyjnej- Data przydatności do użycia- Wykaz szczepów referencyjnych z uznanej kolekcji użytych do kontroli.2. Jednorazowo, przy pierwszej dostawie danego asortymentu należy dostarczyć aktualną specyfikację podłoży. Specyfikacja winna zawierać:- Nazwę, skład i numer katalogowy podłoża- Jeśli podłoże wymaga dodatku suplementu podać ich wykaz wraz ze składem- Wartość pH- Informacje dotyczące przechowywania i przydatności do stosowania- Opis prawidłowego przygotowania podłoża- Kontrolę opartą na szczepach referencyjnych z uznanej kolekcji wraz z opisem morfologii wyrosłych kolonii.3. Do każdej partii towaru winna być załączona deklaracja trwałości po przygotowaniu wystawiona przez producenta 4. Podłoża i dodatki do nich winny być tego samego producenta (każdy producent ma odpowiedni skład podstawy i suplementu - podstawa i suplement od różnych producentów nie są kompatybilne.) 5. Wymagany okres gwarancji (termin ważności) dostarczanych produktów: (pozycja 1) – minimum 6 miesięcy od daty dostawy każdej partii towaru, (pozycja 2) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii towaru.6. Transport produktów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania.7. Wykonawca winien zagwarantować dla każdej dostawy tę samą serię tego samego podłoża.8. Podłoża winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, max. 500 g. Nie dopuszcza się podłoży przesypywanych. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji10. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia.11. W sytuacji, w której opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do odpowiednich norm, Zamawiający dla każdej tego typu pozycji dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto wykonania zamówienia 80,00
czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej- Chełmiec
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej. Poszukuję terapeuty z certyfikatem PTPG lub EAGT i z conajmniej 5-letnim doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI