Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyTOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ CHORYCH "HOSPICJUM"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040892
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ CHORYCH "HOSPICJUM"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001287340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-013

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 741 72 52

1.5.8.) Numer faksu: 85 732 00 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hospicjum.bialystok.apteka@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospicjum.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-615a68a4-a417-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00039842/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawę płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tpc-hospicjum.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://tpc-hospicjum.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.2.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, wnioski,zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za złożone w terminie, jeśliich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrówz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.3.Ogólnezasady korzystania z Platformy:- zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy doSystemu na subdomenie https://tpc-hospicjum.ezamawiajacy.pl/ , lub https://oneplace.marketplanet.pl.- Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założeniakonta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; - Rejestracja Wykonawcytrwa max. do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca uwzględnienie czasuniezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz zpotwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszeniaprocedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod nr tel.podanym w ww.potwierdzeniu.- Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty. Za datę przekazania zaświadczeńoraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.4.Wprzypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawcawinien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowadedykowanego Zamawiającemu, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 5.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:- Stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- Komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;- Zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;- Włączona obsługa JavaScript;- Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.6.Zamawiający określa dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES,CAdES, ASIC, XMLenc.7.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danychtj.:- Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.8.Oznaczenie czasu odbiorudanych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki/opiekuna do osoby niepełnosprawnej leżącej - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania23-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki/opiekuna do osoby niepełnosprawnej leżącej na 2 godziny rano i 2 godziny wieczorem od poniedziałku do niedzieli. Rano: od 8:00 do 10:00. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI