Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej
w Augustowie
1.2.2 Dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej w Augustowie
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem płynów infuzyjnych
w asortymencie i ilości wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy.
4. Wykonawca oświadcza, iż zaoferowane wyroby medyczne w zależności od rodzaju: spełniają wymogi przewidziane w:
a) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745
z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE)
nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG,
b) ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.974),
c) oraz aktach wykonawczych,
d) posiadają: wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, są wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniają wymagania zasadnicze, posiadają oznaczenie CE, Deklarację Zgodności, Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną jeżeli jest wymagany, instrukcje używania w języku polskim, etykiety w języku polskim lub wyrażone są za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawanych kodów oraz będą oznakowane kodami UDI w terminie wskazanym w w/w aktach prawnych. Dostawca będzie zobowiązany do przedstawienia wymienionych wyżej dokumentu na każde żądanie Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał okres ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia jego dostawy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy przedmiotu zamówienia z terminem przydatności do użycia krótszym niż 6 miesięcy tylko w przypadku uzyskania przez Wykonawcę zgody Zamawiającego.
7. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
8. Podane w formularzu asortymentowo – cenowym- Załączniku nr 2 do SWZ ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, że ilość dostaw w poszczególnych pakietach może ulec zmianie ± 30%.
9. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w okresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pod wskazany adres Apteki Szpitalnej Zamawiającego, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów cyklicznie wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
11. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych u Zamawiającego.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 40% wielkości przedmiotu zamówienia.
13. Dostawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie w postaci dostaw częściowych.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu i ilości dostaw częściowych.
15. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
16. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, europejskie oceny techniczne, aprobaty, certyfikaty, normy i inne wymienione w ustawie PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo do weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
18. W przypadku wątpliwości, co do zgodności asortymentu zaproponowanego w ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu, z opisem wymagań określonych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia próbek oferowanego asortymentu.
19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ- formularz asortymentowo – cenowy oraz Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem płynów infuzyjnych
w asortymencie i ilości wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy.
4. Wykonawca oświadcza, iż zaoferowane wyroby medyczne w zależności od rodzaju: spełniają wymogi przewidziane w:
a) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745
z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE)
nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG,
b) ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.974),
c) oraz aktach wykonawczych,
d) posiadają: wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, są wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniają wymagania zasadnicze, posiadają oznaczenie CE, Deklarację Zgodności, Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną jeżeli jest wymagany, instrukcje używania w języku polskim, etykiety w języku polskim lub wyrażone są za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawanych kodów oraz będą oznakowane kodami UDI w terminie wskazanym w w/w aktach prawnych. Dostawca będzie zobowiązany do przedstawienia wymienionych wyżej dokumentu na każde żądanie Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał okres ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia jego dostawy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy przedmiotu zamówienia z terminem przydatności do użycia krótszym niż 6 miesięcy tylko w przypadku uzyskania przez Wykonawcę zgody Zamawiającego.
7. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
8. Podane w formularzu asortymentowo – cenowym- Załączniku nr 2 do SWZ ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, że ilość dostaw w poszczególnych pakietach może ulec zmianie ± 30%.
9. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w okresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pod wskazany adres Apteki Szpitalnej Zamawiającego, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów cyklicznie wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
11. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych u Zamawiającego.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 40% wielkości przedmiotu zamówienia.
13. Dostawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie w postaci dostaw częściowych.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu i ilości dostaw częściowych.
15. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
16. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, europejskie oceny techniczne, aprobaty, certyfikaty, normy i inne wymienione w ustawie PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo do weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
18. W przypadku wątpliwości, co do zgodności asortymentu zaproponowanego w ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu, z opisem wymagań określonych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia próbek oferowanego asortymentu.
19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ- formularz asortymentowo – cenowy oraz Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem płynów infuzyjnych
w asortymencie i ilości wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy.
4. Wykonawca oświadcza, iż zaoferowane wyroby medyczne w zależności od rodzaju: spełniają wymogi przewidziane w:
a) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745
z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE)
nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG,
b) ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.974),
c) oraz aktach wykonawczych,
d) posiadają: wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, są wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniają wymagania zasadnicze, posiadają oznaczenie CE, Deklarację Zgodności, Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną jeżeli jest wymagany, instrukcje używania w języku polskim, etykiety w języku polskim lub wyrażone są za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawanych kodów oraz będą oznakowane kodami UDI w terminie wskazanym w w/w aktach prawnych. Dostawca będzie zobowiązany do przedstawienia wymienionych wyżej dokumentu na każde żądanie Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał okres ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia jego dostawy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy przedmiotu zamówienia z terminem przydatności do użycia krótszym niż 6 miesięcy tylko w przypadku uzyskania przez Wykonawcę zgody Zamawiającego.
7. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
8. Podane w formularzu asortymentowo – cenowym- Załączniku nr 2 do SWZ ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, że ilość dostaw w poszczególnych pakietach może ulec zmianie ± 30%.
9. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w okresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pod wskazany adres Apteki Szpitalnej Zamawiającego, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów cyklicznie wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
11. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych u Zamawiającego.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 40% wielkości przedmiotu zamówienia.
13. Dostawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie w postaci dostaw częściowych.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu i ilości dostaw częściowych.
15. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
16. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, europejskie oceny techniczne, aprobaty, certyfikaty, normy i inne wymienione w ustawie PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo do weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
18. W przypadku wątpliwości, co do zgodności asortymentu zaproponowanego w ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu, z opisem wymagań określonych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia próbek oferowanego asortymentu.
19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ- formularz asortymentowo – cenowy oraz Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem płynów infuzyjnych
w asortymencie i ilości wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako produkt leczniczy.
4. Wykonawca oświadcza, iż zaoferowane wyroby medyczne w zależności od rodzaju: spełniają wymogi przewidziane w:
a) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745
z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE)
nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG,
b) ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.974),
c) oraz aktach wykonawczych,
d) posiadają: wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, są wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniają wymagania zasadnicze, posiadają oznaczenie CE, Deklarację Zgodności, Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną jeżeli jest wymagany, instrukcje używania w języku polskim, etykiety w języku polskim lub wyrażone są za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawanych kodów oraz będą oznakowane kodami UDI w terminie wskazanym w w/w aktach prawnych. Dostawca będzie zobowiązany do przedstawienia wymienionych wyżej dokumentu na każde żądanie Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał okres ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia jego dostawy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy przedmiotu zamówienia z terminem przydatności do użycia krótszym niż 6 miesięcy tylko w przypadku uzyskania przez Wykonawcę zgody Zamawiającego.
7. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących (np. transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek, rozładunek itp.) niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
8. Podane w formularzu asortymentowo – cenowym- Załączniku nr 2 do SWZ ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, że ilość dostaw w poszczególnych pakietach może ulec zmianie ± 30%.
9. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w okresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pod wskazany adres Apteki Szpitalnej Zamawiającego, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów cyklicznie wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
11. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych u Zamawiającego.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 40% wielkości przedmiotu zamówienia.
13. Dostawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie w postaci dostaw częściowych.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu i ilości dostaw częściowych.
15. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
16. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, europejskie oceny techniczne, aprobaty, certyfikaty, normy i inne wymienione w ustawie PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo do weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
18. W przypadku wątpliwości, co do zgodności asortymentu zaproponowanego w ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu, z opisem wymagań określonych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia próbek oferowanego asortymentu.
19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ- formularz asortymentowo – cenowy oraz Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
PROJEKT OKO Lendzioszek Optyk Łomża Okulista Optometrysta
Łomża (podlaskie)
NZOZ Pigułka - Poradnia leczenia ran
Białystok (podlaskie)
Sobolewski Klinika Medycyny Estetycznej
Białystok (podlaskie)
Ekstrakcja Ósemki Bezpieczne i Bezbolesne Usuwanie Zębów Mądrości
Białystok (podlaskie)
Bio dental clinic
Białystok (podlaskie)
Gabinet kosmetyczny Białystok, kosmetolog Białystok
Białystok (podlaskie)
Reha Med Sklep Medyczny Białystok
Białystok (podlaskie)
Audio Medika
Białystok (podlaskie)
SK Face Clinic Sara Kopczuk - Medycyna Estetyczna Białystok
Białystok (podlaskie)