Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PŁYNÓW I OSPRZĘTU DO TERAPII CIĄGŁEJ NERKOZASTĘPCZEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 395 74 28
1.5.8.) Numer faksu: 71 395 74 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: enowakowska@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PŁYNÓW I OSPRZĘTU DO TERAPII CIĄGŁEJ NERKOZASTĘPCZEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9042283-4dbe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00101342/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa płynów i osprzętu do terapii ciągłej nerkozastępczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9042283-4dbe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN 62/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 298360,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 19
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lek, roztwór do hemofiltracji, hemodiafiltracji, płyn substytucyjny/ dializacyjny stosowany w ostrej niewydolności nerek.
Worek dwukomorowy 5 litrów (250ml+4750ml),
Osmolarność po zmieszaniu komór 287mOsm/l-301mOsm/l.
Zawiera wapń 1,75mmol/l, magnez 0,5mmol/l, sód 140mmmol/l, wodorowęglan 32mmol/l, mleczan 3mmol/l, 2 mmol/l lub 4mmol potasu lub bez potasu (do wyboru przez zamawiającego).
Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port
z dużą gumową membraną przekłuwana plastikową igłą,
bez konieczności przełamywania zawleczki.
Kompatybilny z zestawem CRRT posiadanym przez zamawiającego.*
4.2.5.) Wartość części: 8800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roztwór do hemoflitracji,płyn substytucyjny do ciągłej terapii nerkozastępczej, produkt leczniczy jałowy zawierający: 18mmol/l cytrynianów, 140mmol/l Na+, 86mmol/l Cl-; osmolarność teoretyczna 244mOSm/l.
Worek 5l wyposażony w port luer oraz port iniekcyjny oznakowany kolorowym kapslem.
Kompatybilny z zestawem CRRT posiadanym przez zamawiającego.*
4.2.5.) Wartość części: 2040,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lek do hemodializy/ hemofiltracji- płyn substytucyjny do stosowania przy antykoagulacji cytrynianowej,
do wyrównywania poziomu fosforanów.
Zawartości fosforanów 1,2mmol/l, potasu 4mmol/l.
Osmolarność 293mOsm/l
Worek dwukomorowy 5 litrów (250ml+4750ml).
Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą
gumową membraną przekłuwana platikową igłą, bez konieczności
przełamywania zawleczki.
Kompatybilny z zestawem CRRT posiadanym przez zamawiającego.*
4.2.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkt leczniczy złożony, roztwór do hemodializy i hemofiltracji, w worku dwukomorowym 250ml+4750ml.
Zawierający po rekonstytucji: aniony wodorowęglanowe, HCO3- 22 mmol/l, aniony chlorkowe, Cl- 122 mmol/l, aniony wodorofosforanowe, HPO42- 1 mmol/l, kationy magnezowe, Mg2+ 0,75 mmol/l.
Kompatybilny z zestawem CRRT posiadanym przez zamawiającego.*
4.2.5.) Wartość części: 57120,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyn do antykoagulacji cytrynianowej.
Zawartości cytrynianów 10-18mmol/l i kwasu cytrynowego 0-2mmol/l ( rodzaj do wyboru przez zamawiającego).
Worek jednokomorowy 5 litrów, opakowanie po 2 worki.
Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port
z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igła.
Kompatybilny z zestawem CRRT posiadanym przez zamawiającego.*
4.2.5.) Wartość części: 112000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyn dializacyjny bezwapniowy, do stosowania przy antykoagulacji
cytrynianowej,
Worek dwukomorowy 5l, opakowanie po 2 worki a 5l.
Zawartości wodorowęglanów 22-32mmmol/l, mleczan 3mmol/l
K+ 0-4mmol/l. ( do wyboru przez zamawiającego).
Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez
Port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą,
bez konieczności przełamywania zawleczki.
Kompatybilny z zestawem CRRT posiadanym przez zamawiającego.*
4.2.5.) Wartość części: 1100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Linia do podaży wapnia, kompatybilna z zestawem CRRT posiadanym przez zamawiającego.*
4.2.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do plazmaferezy- powierzchnia hemofiltra 0,15m2,
obj. krwi w zestawie 71ml, kompatybilny z aparatem posiadanym przez zamawiającego*
worek spustowy 5l, z wlotem i wylotem po przeciwnych stronach.
4.2.5.) Wartość części: 2800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do plazmaferezy- powierzchnia hemofiltra 0,35m2, obj. krwi.
W zestawie 125ml, kompatybilny z aparatem posiadanym przez zamawiającego*
Worek spustowy 5l, z wlotem i wylotem po przeciwnych stronach
4.2.5.) Wartość części: 2800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do ciągłych zabiegów nerkozastępczych
-powierzchnia hemofiltra 0,2m2, objętość krwi
w zestawie 60ml, kompatybilny z aparatem posiadanym przez zamawiającego*
Worek spustowy 5l z wlotem i wylotem po przeciwnych stronach.
4.2.5.) Wartość części: 2800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do zabiegów ciągłych nerkozastępczych o powierzchni filtra
0,6m2, kompatybilny z aparatem posiadanym przez zamawiającego*, worek spustowy 5l z wlotem i wylotem po przeciwnych stronach
4.2.5.) Wartość części: 2800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do ciągłych zabiegów nerkozastępczych o powierzchni filtra
1,0m2, kompatybilny z aparatem posiadanym przez zamawiającego.*
Worek spustowy 5l, z wlotem i wylotem po przeciwnych stronach.
4.2.5.) Wartość części: 2200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do zabiegów ciągłych nerkozastępczych o powierzchni filtra
1,5m2, bezlateksowy, kompatybilny z aparatem posiadanym przez
zamawiającego*.
Worek spustowy 5l , z wlotem i wylotem po przeciwnych stronach
4.2.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewnik dwuświatłowy do hemofiltracji krótkoterminowej, wysokoprzepływowy, o dostępnym przekroju 11,5F* lub 13F*, dostępnych długościach 150*, 200*, 250mm*, o nerkowatym kształcie przekroju, ze schodkową końcówką, bez otworów bocznych, z termoczułego tworzywa poliuretanowego bez DEHP (ftalan dwuoktylu), zbudowany z kopolimeru nałożonego na całej długości cewnika z dodanymi jonami bizmutu o właściwościach przeciwbakteryjnych (lub z inną powłoką antybakteryjną o udokumentowanej skuteczności).
4.2.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewnik trójświatłowy do hemofiltracji krótkoterminowej, wysokoprzepływowy, o dostępnym przekroju 11,5F* lub 13F*, dostępnych długościach 150*, 200*, 250mm*, o nerkowatym kształcie przekroju, ze schodkową końcówką, bez otworów bocznych, z termoczułego tworzywa poliuretanowego bez DEHP (ftalan dwuoktylu)
4.2.5.) Wartość części: 800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do eliminacji mediatorów prozapalnych, cytokin i endotoksyn wywołanych w trakcie Sepsy *
4.2.5.) Wartość części: 4400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewnik dializacyjny dwuświatłowy 6Fx7,5cm, 6Fx10cm, 8Fx10cm,
8Fx12,5cm, do wyboru przez zamawiającego
4.2.5.) Wartość części: 600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do automatycznego usuwania płynu odprowadzającego (filtratu) kompatybilny z aparatem PrisMax
4.2.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 Worek ściekowy 5l kompatybilny z zestawem CRRT posiadanym przez zamawiającego*
poz. 22 Worek ściekowy 9l kompatybilny z zestawem CRRT posiadanym przez zamawiającego*
4.2.5.) Wartość części: 1400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego,
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:
a) są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP)
oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - dokument potwierdzający wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
a) Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci), wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r., a w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny –zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z Rejestrów zawodowych lub handlowych (krajowy Rejestr Sądowy lub Centrala Ewidencja i Informacja o Działalności
Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2. Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci), wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r., a w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie
składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania oferowanego produktu leczniczego, na każdą wymaganą postać i dawkę leku osobno, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. –Prawo Farmaceutyczne
– jeżeli dotyczy.
2) kserokopie dokumentów potwierdzających, że oferowany osprzęt
został wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznyc i posiada stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo – jeżeli dotyczy.
3) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b lub III) – jeżeli dotyczy.
4) karty charakterystyki produktu leczniczego – jeżeli dotyczy.
5) deklarację kompatybilności zaoferowanych produktów z urządzeniem Zamawiającego, tj.: zestaw do CRRT aparat Prismaflex – jeżeli dotyczy.
6) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zaoferowany produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
7) Oryginalne prospekty/katalogi, foldery zawierające dokładny opis oferowanych płynów oraz akcesoriów, w tym numery katalogowe, potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do okazania pełnej dokumentacji wraz z kartą techniczną – w celu ostatecznej weryfikacji.
9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do zaprezentowania pełnej kompatybilności z urządzeniem posiadanym bezpośredniemu użytkownikowi na terenie Szpitala.
Uwaga: dostarczone materiały i instrukcje obsługi
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy PZP - Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Na podst. art. 107 ust. 4 ustawy PZP - Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie,
o którym mowa w rozdz. IX.1 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału
w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1 niniejszej SWZ dotyczące tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego,
w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu - pod warunkiem przesłania próbek nowego asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że spełnia on wymagania Zamawiającego i uzyskania jego akceptacji;
2) zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował w ofercie,
3) zmiany numerów katalogowych, zmiany konfekcjonowania towaru przy czym cena jednostkowa nie może ulec zmianie,
4) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zastanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie,
5) zmiany cen jednostkowych opakowań towaru objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
6) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, wydłużenie jej terminu realizacji do momentu wykorzystania wartości umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
7) zmiany cen w umowie w przypadku zmiany stawki VAT. Zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostanie niezmieniona,
8) zmiany cen urzędowych (jeżeli dotyczy).
9) w razie braku możliwości lub istotnych trudności w dostarczeniu wyrobów zaoferowanych
w ofercie Wykonawca będzie mógł dostarczać zamienniki o nie gorszych parametrach i w takiej samej cenie – pod warunkiem każdorazowo uzyskania wcześniejszej zgody kierownika Apteki Szpitala lub osoby go zastępującej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
*Zamawiający posiada do CRRT aparat Prismax.
*Zamawiający oczekuje możliwości użyczenia lub dzierżawy stolika pod aparat MARS.
* W razie wątpliwości zamawiający może wezwać do okazania pełnej dokumentacji wraz z kartą techniczną.
* W razie wątpliwości zamawiający może wezwać oferenta do zaprezentowania pełnej kompatybilności Z urządzeniem posiadanym bezpośredniemu użytkownikowi na terenie szpitala.