IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin załatwienia reklamacji |
20,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
§11. Przedmiotem umowy jest dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych do siedziby – magazyn zamawiającego - ul. Szpitalna 14 w ilościach, o parametrach podanych w załączniku numer ………, który stanowi integralną część umowy.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie conajmniej 70% łącznego zamówienia objętego niniejszą umową.3. Realizacja każdego z pakietów z osobna ma charakter samodzielnego zobowiązania stron.4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów.Na każde żądanie zamawiającego wykonawca przedłoży stosowne dokumenty osobie odpowiedzialnej za realizację umowy.§21. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer…… do niniejszej umowy.2. Wartość zamówienia netto wynosi………….. zł (słownie……..).Kwota podatku VAT wynosi………zł (słownie:………..).Wartość zamówienia brutto wynosi……..zł (słownie……..).3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załączniku numer…….przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT.W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania ewentualnej umowy, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.4. Zmiana o której mowa w ust. 3 następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów i nie wymaga zawierania pisemnych aneksów.5. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego – osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianach w ust. 3.6. Cena jednostkowa brutto wymieniona w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco magazyn Zamawiającego, podatek VAT.7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści niniejszej umowy w przypadkach:a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,b) rezygnacja z podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI ZAMÓWIENIA BĘDZIE BRAŁ UDZIAŁ PODWYKONAWCA),c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę,8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.§31. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy – od …….. do …………….2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu, o jakim mowa w ust. 1 stosownym aneksem, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy.3. Dostarczanie partii towaru będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych telefonicznie lub pisemnie w formie faksu lub wiadomości e-mail, w ciągu ……. dni roboczych (pn-pt) od złożonego zamówienia, w godz. 7:00 – 14:00 do magazynu Zamawiającego.4. Każda partia towaru ma zawierać numer serii, nazwę i adres producenta, nazwę handlową, termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby zamawiającego i będzie dostarczana na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje Pani Anna Szlachtowska – Zaopatrzenie- Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - numer telefonu: 18 263 30 70.6. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację zamówień jest Pan/Pani ……..- numer telefonu:…………., adres e-mail ………………………§41. Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 60 dni od dnia dostawy partii towaru oraz złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego. 2. Zamawiający posiada platformę do składania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. §5Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku:- dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego informacji o których mowa w §3 ust. 4,- dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem,- dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §61. Przez naruszenie warunków umowy ze strony Wykonawcy strony uznają:- trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw,- powtarzające się trzykrotnie uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy,- powtarzające się trzykrotnie uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m. in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostawy przedmiotu umowy.2. Naruszenie przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków, o których mowa w ust. 1 dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Wykonawcy. §7Reklamacje Zamawiającego co do terminowości, ilości, jakości asortymentu, łącznie z wymianą towaru na wolny od wad lub uzupełnieniem brakującej partii, załatwiane będą w terminie ….. dni od złożonej reklamacji, na koszt i ryzyko Wykonawcy.§81. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych:-10% wartości brutto niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca;-10% wartości brutto niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.-10% wartości brutto niezrealizowanej części umowy w przypadku odmowy zawarcia przez Wykonawcę aneksu w sytuacji określonej w §3 ust. 2.-1,5% wartości brutto zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki,-1,5% wartości brutto środka wynikającej z umowy, w przypadku niedostarczenia kart charakterystyk dla danego środka, o których mowa w §1 ust. 5. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę.3. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego, w przeciwnym razie zostaną one potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. §91. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art. 145 ustawy Pzp).2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy.§101. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie/ w części/w całości ..........przez podwykonawcę/ów: a) …………………………………………………………………………………….,b) …………………..………………………………………………………………….2. Za realizację umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca.§111. Wykonawca oświadcza, że będzie/nie będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji podmiotów:a) …………………………………………………………………………………………,b) ………………………………………………………………………………………… 2. Wykonawca odpowiada solidarnie za szkodę, na podstawie art. 22a ust. 5 ustawy Pzp. §12Wykonawca, jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z wykonania niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §13W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks cywilny o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. §14Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §15Umowa została sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, 1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy. ..……………….………………… ……………….…………………..WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści niniejszej umowy w przypadkach:a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,b) rezygnacja z podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI ZAMÓWIENIA BĘDZIE BRAŁ UDZIAŁ PODWYKONAWCA),c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę,2. Zmiany, o których mowa w ust. 7 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
12.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: