Dostawa papierowych artykułów higienicznych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa papierowych artykułów higienicznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającyCentrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00063617
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa papierowych artykułów higienicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012103423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-004

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.wojciechowska@szpitalzelazna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa papierowych artykułów higienicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b89ec0a5-bd35-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalzelazna.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalzelazna.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z elektronicznej platformy zakupowej eb2b określa
Regulamin Platformy (dostępny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w
Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz
uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Centrum Medyczne „Żelazna” sp. z o.o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, adres strony internetowej:
www.szpitalzelazna.pl,2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem mailowym: iod@szpitalzelazna.pl, tel. 22 25 59 801,3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”,5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027534/01 z dnia 2021-04-02
2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzję nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać
Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje
Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Centrum Medyczne „Żelazna” sp. z o.o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, adres strony internetowej:
www.szpitalzelazna.pl,2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem mailowym: iod@szpitalzelazna.pl, tel. 22 25 59 801,3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”,5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027534/01 z dnia 2021-04-02
2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzję nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać
Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje
Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 62-W-D-05-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papierowych artykułów higienicznych do Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o.o. Wspólny Słownik Zamówień CPV:33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety; CPV: 33761000-2 Papier toaletowy; CPV: 33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) karty produktu/charakterystyki z dokładnym opisem przedmiotu zamówienia (zwłaszcza parametrów wymaganych w SWZ) oraz instrukcję użytkowania przedmiotu zamówienia w języku polskim (o ile dotyczy);
b) próbki – po 2 szt. każdego oferowanego przedmiotu. Próbki zużyte w celu sprawdzenia i potwierdzenia spełniania warunków opisanych w SIWZ, nie będą podlegać zwrotowi. Wykonawca powinien wkalkulować wartość próbek w cenę Ofert. Wykonawca zobowiązany jest złożyć próbki w Sekretariacie Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o. o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, budynek A, 3 piętro, w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Próbki muszą być szczelnie zabezpieczone i zapakowane, tak aby wgląd do środka przed terminem otwarcia ofert nie był możliwy bez uprzedniego otwarcia opakowania. Opakowanie musi być opatrzone pieczęcią Wykonawcy i podpisane „Próbki wymagane w postępowaniu na o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia mniejszej niż próg unijny o jakim stanowi art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) – dalej p.z.p. na dostawę papierowych artykułów higienicznych, sygnatura sprawy 62-W-D-05-2021, nie otwierać przed 02.06.2021 r.”.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) karty produktu/charakterystyki z dokładnym opisem przedmiotu zamówienia (zwłaszcza parametrów wymaganych w SWZ) oraz instrukcję użytkowania przedmiotu zamówienia w języku polskim (o ile dotyczy);
b) próbki – po 2 szt. każdego oferowanego przedmiotu. Próbki zużyte w celu sprawdzenia i potwierdzenia spełniania warunków opisanych w SIWZ, nie będą podlegać zwrotowi. Wykonawca powinien wkalkulować wartość próbek w cenę Ofert. Wykonawca zobowiązany jest złożyć próbki w Sekretariacie Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o. o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, budynek A, 3 piętro, w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Próbki muszą być szczelnie zabezpieczone i zapakowane, tak aby wgląd do środka przed terminem otwarcia ofert nie był możliwy bez uprzedniego otwarcia opakowania. Opakowanie musi być opatrzone pieczęcią Wykonawcy i podpisane „Próbki wymagane w postępowaniu na o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia mniejszej niż próg unijny o jakim stanowi art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) – dalej p.z.p. na dostawę papierowych artykułów higienicznych, sygnatura sprawy 62-W-D-05-2021, nie otwierać przed 02.06.2021 r.”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) karty produktu/charakterystyki z dokładnym opisem przedmiotu zamówienia (zwłaszcza parametrów wymaganych w SWZ) oraz instrukcję użytkowania przedmiotu zamówienia w języku polskim (o ile dotyczy);
b) próbki – po 2 szt. każdego oferowanego przedmiotu. Próbki zużyte w celu sprawdzenia i potwierdzenia spełniania warunków opisanych w SIWZ, nie będą podlegać zwrotowi. Wykonawca powinien wkalkulować wartość próbek w cenę Ofert. Wykonawca zobowiązany jest złożyć próbki w Sekretariacie Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o. o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, budynek A, 3 piętro, w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Próbki muszą być szczelnie zabezpieczone i zapakowane, tak aby wgląd do środka przed terminem otwarcia ofert nie był możliwy bez uprzedniego otwarcia opakowania. Opakowanie musi być opatrzone pieczęcią Wykonawcy i podpisane „Próbki wymagane w postępowaniu na o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia mniejszej niż próg unijny o jakim stanowi art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) – dalej p.z.p. na dostawę papierowych artykułów higienicznych, sygnatura sprawy 62-W-D-05-2021,
nie otwierać przed 02.06.2021 r.”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak
podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmian do umowy, na zasadach i warunkach
określonych w niniejszej Umowie, która może obejmować w zakresie dozwolonym przez
prawo:1) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu
zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu medycznego bądź nazwy własnej
produktu medycznego;2) zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy;3) obniżenia
ceny netto towaru;4) przedłużenia okresu trwania umowy nie dłużej jednak niż o 3 miesiące, w
przypadku gdy przed upływem terminu jej obowiązywania nie zostanie wyczerpana wartościowo.
2. Zmiany umowy wskazane w ust. 1 mogą wynikać z: 1) modyfikacji lub udoskonalenia
wprowadzonego produktu przez producenta ;2) niedostępności przedmiotu umowy, który jest
spowodowany zaprzestaniem jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości
dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu
będącego przedmiotem umowy;3) zmiany organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego;4)
konieczności zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii;5) konieczności
uwzględnienia zmian wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa;3. Zmiany
cen jednostkowych, mogą nastąpić w szczególności w przypadku:1) zmiany stawki podatku VAT
– w takim przypadku zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;2)
zmiany cen urzędowych;- jednak nie wcześniej niż po uzyskaniu pisemnej zgody od
Zamawiającego.4. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego o potrzebie dokonania
zmiany ceny jednostkowej towaru w formie pisemnej pod rygorem nieważności zmiany,
natychmiast po powzięciu wiadomości o zaistnieniu przesłanki takiej zmiany określonej w ust. 3.
uzasadniając tę potrzebę, w tym udowadniając zaistnienie przesłanki do zmiany ceny
jednostkowej.5. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalzelazna.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę fryzjerską dla starszej osoby- Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę fryzjerską dla starszej osoby. Chodzi o umycie włosów oraz strzyżenie osoby leżącej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.