Dostawa opatrunków i obłożeń dla SP ZOZ w Siemiatyczach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa opatrunków i obłożeń dla SP ZOZ w Siemiatyczach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemiatycze
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-05
  • Numer ogłoszenia536544-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536544-N-2020 z dnia 2020-05-05 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa opatrunków i obłożeń dla SP ZOZ w Siemiatyczach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 50653482000000, ul. ul. Szpitalna  8 , 17-300  Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 552 825, e-mail zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl, faks 856 552 825.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozsiemiatycze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.spzozsiemiatycze.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.spzozsiemiatycze.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera na adres siedziby Zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna.
Adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze, budynek pogotowia I piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków i obłożeń dla SP ZOZ w Siemiatyczach
Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/05/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków i obłożeń zgodnie z opisemprzedstawionym w pakietach 1 – 7 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo– ilościowo – cenowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi (załącznik nr 2 oraz 3 doSIWZ) – a później załącznik nr 1 do umowy. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawieniewymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularzasortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanychczęściach pakietach od 1 do 7 do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną częśćumowy dostawy. Wymienione w przedmiocie zamówienia dane (parametry) oraz wszelkie wskazaniadotyczące urządzenia (części składowe ) należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych lubstandardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy Prawo zamówień publicznychzamawiający dopuszcza składanie w tym zakresie ofert równoważnych. 3.3. Zamawiający dopuszczamożliwość złożenia oferty częściowej na poszczególne pakiety, nie dopuszcza złożenia oferty napojedyncze pozycje w pakiecie. 3.4. Każdy pakiet wskazany w załączniku nr 1 stanowi odrębną część ibędzie podlegał odrębnej procedurze przetargowej związanej z wyborem oferty najkorzystniejszej. 3.5.Zamawiający dopuszcza wycenę przedmiotu zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przezZamawiającego, przy czym ilość opakowań trzeba przeliczyć tak aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ.3.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych wewzorze umowy stanowiącym (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia -określonym w Załączniku nr 2 - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie,należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofertrównoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnieprzypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązaniarównoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niegoprzedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.8. Zamawiający dołożyłnależytej staranności przy opisie przedmiotu zamówienia aby przedmiot nie był opisany w sposóbdyskryminujący w szczególności dołożył należytej staranności aby w żadnym punkcie opisu przedmiotuzamówienia nie użyć nazwy własnej, znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, którym mógłbyfaworyzować dany produkt bądź usługę. Jeżeli pomimo tego okaże się, ze w SIWZ lub załączonychdokumentach występuje takie określenie, nazwa nie należy traktować jako wymaganie ale jako wskazanieinformacyjne niewiążące dla wykonawcy, a niespełnienie tych wskazań nie spowoduje odrzucenia oferty.3.9. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, zostałaokreślona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywaniaUmowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względemZamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 %3.10. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie,certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwaczłonkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z2017 r., poz. 211 z ze. zm) 3.11. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszympostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określonenormy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru ŚrodkówFarmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, októrych mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz.2211, z 2018 r. poz. 650, 697, 1039.). 3.12. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiomokreślonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, wokreślonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcjiużytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów do dokonania porównań oferowanego przedmiotuzamówienia. 3.13. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 6 miesiące od dniaodbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone wwyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawicielZamawiającego 3.14. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – (załączniknr 1 do SIWZ) – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.(dotyczy/nie dotyczy). 3.15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane, będąprzez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.16. Zamawiający nie ponosiodpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotuzamówienia. 3.17. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jeden lub więcej pakietów.Oświadczamy, iż oferowany przez nas przedmiot zamówienia będzie posiadał termin ważności niekrótszy niż 6 miesiące od chwili dostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego. 3.18. Zamawiającynie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia wzakresie przedmiotu zamówienia. 3.19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o którychmowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33199000-1
33694000-1
18143000-3
33141116-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, – jeżeli dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie –(załącznik 4 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie – (załącznik 4 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby do opieki nad osobą z Alzheimerem 24/7 - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby do opieki nad osobą z Alzheimerem 24/7. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI