Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby pracowników SP ZOZ WSPR w Białymstoku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby pracowników SP ZOZ WSPR w Białymstoku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-01
  • Numer ogłoszenia591333-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591333-N-2020 z dnia 2020-10-01 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku: Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby pracowników SP ZOZ WSPR w Białymstoku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50622576000000, ul. Poleska  89 , 15-874  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , e-mail przetargi@wspr.bialystok.pl , , faks 85 66 37 302.
Adres strony internetowej (URL): www.pogotowie.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pogotowie.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą polską, kurierem
Adres:
ul. Poleska 89, 15-874 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby pracowników SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Numer referencyjny: EOP.332.15.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Liczba części, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy nowej odzieży i obuwia na potrzeby pracowników SP ZOZ WSPR w Białymstoku. Szczegółowy wykaz asortymentu objętego zamówieniem stanowi Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia i Załącznik nr 3 – Formularz cenowy, będące integralną częścią SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33199000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18830000-6
35113400-3
18810000-0
18000000-9
18444200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12
30

II.9) Informacje dodatkowe: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:W Części 1,2,3,4,5 sukcesywnie, w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.W Części 6 do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając naoświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załączniknr 4 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając naoświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załączniknr 4 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając naoświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załączniknr 4 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego:Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;1.1 W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1.1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.3 Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.4 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2020.346 t.j. z późn. zm.).Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na wezwanie Zamawiającego:Foldery lub karty katalogowe z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia, dotyczy wszystkich pozycji części 6.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄa. Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 2 do SIWZ];b. Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ];c. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZPOświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Kryteria pozacenowe 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odzież robocza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa odzieży roboczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Termin dostawy 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria pozacenowe:TERMIN DOSTAWY- 20% (Dof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium termin dostawy – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w dniach (kalendarzowych). Zamawiający określa maksymalny termin dostawy wynoszący 30 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 30 do 22 dni - otrzyma 0 punktów w kryterium termin dostawy.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 21 do 15 dni - otrzyma 5 punktów w kryterium termin dostawy.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 14 do 8 dni - otrzyma 10 punktów w kryterium termin dostawy.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy wynoszący 7 dni lub mniej - otrzyma 20 punktów w kryterium termin dostawyOKRES GWARANCJI- 20% (Gof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w pełnych miesiącach. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji: 24 miesiące - otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 25 do 30 miesięcy - otrzyma 5 punktów w kryterium okres gwarancji.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 31 do 35 miesięcy - otrzyma 10 punktów w kryterium okres gwarancji.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i więcej - otrzyma 20 punktów w kryterium okres gwarancji.


Część nr: 2 Nazwa: Odzież ochronna – medyczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej-medycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Termin dostawy 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria pozacenowe:TERMIN DOSTAWY- 20% (Dof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium termin dostawy – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w dniach (kalendarzowych). Zamawiający określa maksymalny termin dostawy wynoszący 30 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 30 do 22 dni - otrzyma 0 punktów w kryterium termin dostawy.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 21 do 15 dni - otrzyma 5 punktów w kryterium termin dostawy.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 14 do 8 dni - otrzyma 10 punktów w kryterium termin dostawy.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy wynoszący 7 dni lub mniej - otrzyma 20 punktów w kryterium termin dostawyOKRES GWARANCJI- 20% (Gof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w pełnych miesiącach. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji: 24 miesiące - otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 25 do 30 miesięcy - otrzyma 5 punktów w kryterium okres gwarancji.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 31 do 35 miesięcy - otrzyma 10 punktów w kryterium okres gwarancji.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i więcej - otrzyma 20 punktów w kryterium okres gwarancji.


Część nr: 3 Nazwa: Odzież ochronna medyczna - koszulki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa odziezy ochronnej medycznej-koszulek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Termin wykonania 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria pozacenowe:TERMIN DOSTAWY- 20% (Dof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium termin dostawy – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w dniach (kalendarzowych). Zamawiający określa maksymalny termin dostawy wynoszący 30 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 30 do 22 dni - otrzyma 0 punktów w kryterium termin dostawy.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 21 do 15 dni - otrzyma 5 punktów w kryterium termin dostawy.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 14 do 8 dni - otrzyma 10 punktów w kryterium termin dostawy.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy wynoszący 7 dni lub mniej - otrzyma 20 punktów w kryterium termin dostawyOKRES GWARANCJI- 20% (Gof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w pełnych miesiącach. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji: 24 miesiące - otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 25 do 30 miesięcy - otrzyma 5 punktów w kryterium okres gwarancji.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 31 do 35 miesięcy - otrzyma 10 punktów w kryterium okres gwarancji.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i więcej - otrzyma 20 punktów w kryterium okres gwarancji.


Część nr: 4 Nazwa: Obuwie robocze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy obuwia roboczego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18830000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Termin dostawy 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria pozacenowe:TERMIN DOSTAWY- 20% (Dof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium termin dostawy – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w dniach (kalendarzowych). Zamawiający określa maksymalny termin dostawy wynoszący 30 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 30 do 22 dni - otrzyma 0 punktów w kryterium termin dostawy.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 21 do 15 dni - otrzyma 5 punktów w kryterium termin dostawy.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 14 do 8 dni - otrzyma 10 punktów w kryterium termin dostawy.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy wynoszący 7 dni lub mniej - otrzyma 20 punktów w kryterium termin dostawyOKRES GWARANCJI- 20% (Gof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w pełnych miesiącach. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji: 24 miesiące - otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 25 do 30 miesięcy - otrzyma 5 punktów w kryterium okres gwarancji.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 31 do 35 miesięcy - otrzyma 10 punktów w kryterium okres gwarancji.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i więcej - otrzyma 20 punktów w kryterium okres gwarancji.


Część nr: 5 Nazwa: Obuwie ochronne – medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy obuwia ochronnego - medycznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18830000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Termin wykonania 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria pozacenowe:TERMIN DOSTAWY- 20% (Dof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium termin dostawy – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w dniach (kalendarzowych). Zamawiający określa maksymalny termin dostawy wynoszący 30 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 dni, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 30 do 22 dni - otrzyma 0 punktów w kryterium termin dostawy.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 21 do 15 dni - otrzyma 5 punktów w kryterium termin dostawy.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 14 do 8 dni - otrzyma 10 punktów w kryterium termin dostawy.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy wynoszący 7 dni lub mniej - otrzyma 20 punktów w kryterium termin dostawyOKRES GWARANCJI- 20% (Gof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji – 20 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w pełnych miesiącach. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji: 24 miesiące - otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 25 do 30 miesięcy - otrzyma 5 punktów w kryterium okres gwarancji.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 31 do 35 miesięcy - otrzyma 10 punktów w kryterium okres gwarancji.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i więcej - otrzyma 20 punktów w kryterium okres gwarancji.


Część nr: 6 Nazwa: Odzież i obuwie motocyklowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowa dostawa odzieży i obuwia motocyklowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18000000-9, 18444200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium pozacenowe:OKRES GWARANCJI- 40% (Gof)Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium okres gwarancji – 40 punktów.Wykonawca w ofercie wskazuje termin w miesiącach. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.a) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji: 24 miesiące - otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji.b) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 25 do 30 miesięcy - otrzyma 10 punktów w kryterium okres gwarancji.c) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mieszczący się w przedziale od 31 do 35 miesięcy - otrzyma 20 punktów w kryterium okres gwarancji.d) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący36 miesięcy i więcej otrzyma 40 punktów w kryterium okres gwarancji.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam opiekunki dla osoby starszej - Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam opiekunki dla osoby starszej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa Domu Ludowego we wsi Mierzwin
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Rozbudowa systemu centralnego nadzoru położniczego wraz z dostawą kardiotokografów
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI