Dostawa odczynników wykorzystywanych wyłącznie w celach badawczych, doświadczalnych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników wykorzystywanych wyłącznie w celach badawczych, doświadczalnych, naukowych lub rozwojowych .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyNarodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-09
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników wykorzystywanych wyłącznie w celach badawczych, doświadczalnych, naukowych lub rozwojowych .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 57 09 462

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.szymanska2@pib-nio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pib-nio.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników wykorzystywanych wyłącznie w celach badawczych, doświadczalnych, naukowych lub rozwojowych .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31b692ec-f123-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

Platforma / System: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pib-nio.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdziału XVIII i XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XXXV SWZ - klauzula informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-116/21/MSZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
Asortyment opisany w załączniku nr 2 do SWZ grupowany jest na 2 części, według katalogów pochodzących od firm je produkujących, co wynika z następujących przyczyn:
- kontynuacja prowadzonych programów badawczych (grantów i projektów), badań oraz konieczność uzyskania powtarzalności wyników wymaga bezwzględnego stosowania odczynników tych samych producentów,
- konieczność sporządzenia bezwzględnie jednoznacznego i bezbłędnego opisu zamawianego asortymentu wymaga określenia odczynników poprzez numery i symbole katalogowe producentów, oprócz ich nazw,
- konieczność uszeregowania i uporządkowania zamówień wymaga grupowania tak zróżnicowanego asortymentu według kryterium producent.

W zestawieniach będących jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia podawane są zatem zarówno nazwy poszczególnych elementów asortymentu jak i odpowiadające im numery katalogowe. W zestawieniach podane są również zapotrzebowania ilościowe, które Zamawiający planuje zamówić. Wszystkie te informacje umożliwiają wykonawcom sporządzenie wyceny zamówienia i sporządzenie rzetelnej oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru, co również umożliwia fakt, że numery i symbole katalogowe producentów dostępne są dla każdego zainteresowanego, szczególnie zajmującego się dostawą odczynników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
Asortyment opisany w załączniku nr 2 do SWZ grupowany jest na 2 części, według katalogów pochodzących od firm je produkujących, co wynika z następujących przyczyn:
- kontynuacja prowadzonych programów badawczych (grantów i projektów), badań oraz konieczność uzyskania powtarzalności wyników wymaga bezwzględnego stosowania odczynników tych samych producentów,
- konieczność sporządzenia bezwzględnie jednoznacznego i bezbłędnego opisu zamawianego asortymentu wymaga określenia odczynników poprzez numery i symbole katalogowe producentów, oprócz ich nazw,
- konieczność uszeregowania i uporządkowania zamówień wymaga grupowania tak zróżnicowanego asortymentu według kryterium producent.

W zestawieniach będących jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia podawane są zatem zarówno nazwy poszczególnych elementów asortymentu jak i odpowiadające im numery katalogowe. W zestawieniach podane są również zapotrzebowania ilościowe, które Zamawiający planuje zamówić. Wszystkie te informacje umożliwiają wykonawcom sporządzenie wyceny zamówienia i sporządzenie rzetelnej oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru, co również umożliwia fakt, że numery i symbole katalogowe producentów dostępne są dla każdego zainteresowanego, szczególnie zajmującego się dostawą odczynników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Informacje na temat dokumentów składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmioty zagraniczne określone są w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany wyrób medyczny posiada oznaczenie CE oraz aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia – załącznik nr 5 do SWZ.
2) katalogi lub opisy lub ulotki lub foldery lub specyfikacje lub inne zawierające informacje nt. oferowanego produktu zgodnie z formularzem cenowym z podaniem nazwy producenta, numeru katalogowego, parametrów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia.
3) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyrobu o parametrach i właściwościach równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności jest on tożsamy pod względem charakterystyki analitycznej. Wykonawca załączy do oferty specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, katalogi oferowanego produktu, specyfikacje, protokół wykonania procedury, metodyki, karty charakterystyki lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie oferowanych produktów;
b) oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania pozwalające na kontynuację prowadzonych badań bez konieczności przeprowadzania dodatkowych testów, kalibracji używanych przez Zamawiającego urządzeń oraz nie wpłyną na zwiększenie ilości stosowanych odczynników równoważnych względem pierwotnie używanych - oświadczenie Wykonawcy;
c) użycie zaoferowanego przedmiotu zamówienia o specjalistycznych parametrach/właściwościach równoważnych, nie spowoduje uszkodzenia używanych urządzeń/aparatury, za pomocą której wykonywane są analizy i badania laboratoryjne - oświadczenie Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany wyrób medyczny posiada oznaczenie CE oraz aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - załącznik nr 5 do SWZ.
2) katalogi lub opisy lub ulotki lub foldery lub specyfikacje lub inne zawierające informacje nt. oferowanego produktu zgodnie z formularzem cenowym z podaniem nazwy producenta, numeru katalogowego, parametrów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyrobu o parametrach i właściwościach równoważnych, dokumenty, które wykażą, że:
a) oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności jest on tożsamy pod względem charakterystyki analitycznej. Wykonawca załączy do oferty specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, katalogi oferowanego produktu, specyfikacje, protokół wykonania procedury, metodyki, karty charakterystyki lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie oferowanych produktów;
b) oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania pozwalające na kontynuację prowadzonych badań bez konieczności przeprowadzania dodatkowych testów, kalibracji używanych przez Zamawiającego urządzeń oraz nie wpłyną na zwiększenie ilości stosowanych odczynników równoważnych względem pierwotnie używanych - oświadczenie Wykonawcy;
c) użycie zaoferowanego przedmiotu zamówienia o specjalistycznych parametrach/właściwościach równoważnych, nie spowoduje uszkodzenia używanych urządzeń/aparatury, za pomocą której wykonywane są analizy i badania laboratoryjne - oświadczenie Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami rozdziału XX pkt. 29-33 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma / System: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.