Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów ,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów ,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051794
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów ,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Węgierska 21

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3553317

1.5.8.) Numer faksu: 18 3553307

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@szpital.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.gorlice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów ,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f3e97a1-b226-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000913/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów, do wykonywania oznaczeń hematologicznych, badań moczu oraz OB.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpital.gorlice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal:https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal ,email:bzp@szpital.gorlice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: miniPortal:https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal ,email:bzp@szpital.gorlice.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązkiinformacyjne wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólnerozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osóbfizycznych,których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskałoraz obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, wykonawca zobowiązany jest dozłożenia wraz z ofertą oświadczenia o ich wypełnieniu. Wzór oświadczenia ujęty jest w Formularzu oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 28/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 407359 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hematologia: ilość oznaczeń CBC 100 000, ilość oznaczeń CBC+ DIFF - 100 00, Łącznie - 200 000, retikulocyty - 10 000. Ilość wykonywanych oznaczeń na analizatorach 1:1

4.2.5.) Wartość części: 344162 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124110-9 - Systemy diagnostyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryteria

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Badanie moczu – ilość oznaczeń 80.000.

4.2.5.) Wartość części: 39266,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124110-9 - Systemy diagnostyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena techniczna

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryteria

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oznaczenia OB. – ilość oznaczeń – 25.000.

4.2.5.) Wartość części: 24500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124110-9 - Systemy diagnostyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena techniczna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryteria

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu,spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu, w zakresie wskazanym przezzamawiającego w pkt. 8, 9 i 10 SWZ tzw. Oświadczenie Wstępne (wzór oświadczenia stanowi zał. nr doSWZ). Oświadczenie Wstępne stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianiewarunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przezzamawiającego podmiotowe środki dowodowe.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościachpodmiotów udostępniających zasoby,przedstawia, wraz z Oświadczeniem Wstępnym takżeoświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tegopodmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołujesię na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty może wezwać wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnychnadzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.W postępowaniu o udzielenie zamówieniazamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie brakupodstaw wykluczenia:(a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą,który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowejwraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanejw obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem. Dokumenty potwierdzające żeoferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego ,spełnianie wymaganych parametrów technicznych oraz oceny jakościowej –foldery, katalogi

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanejw obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem. Dokumenty potwierdzające żeoferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego ,spełnianie wymaganych parametrów technicznych oraz oceny jakościowej –foldery, katalogi

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy, formularz asortymentowo-cenowy, formularz oceny parametrów wymaganych oraz ocenialnych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wtakim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:Pełnomocnikiem może byćjeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego zwykonawców). Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobąprawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadamireprezentacji.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie Wstępne składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakimkażdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadkuwykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczeniaz postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowegopostępowania o udzielenie zamówienia, niezależnie od wartości tej zmiany, w tym wszczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy, w przypadku:zmiany wobowiązujących przepisach prawa mającej wpływ na świadczenie dostaw będącychprzedmiotem niniejszego postępowania dostosowującej warunki umowy do zmian w przepisachprawa,gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę. zmiany terminuwykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności których nie możnabyło przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia zdarzeń losowych, np. awarii dzierżawionych analizatorów z ich trwałym uszkodzeniem, wystąpienia tzw.siły wyższej.zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń,przejęć,itp.;Zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam miłej Pani do prowadzenia domu oraz opieki nad rodzicami - Łęg Tarnowski
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam miłej sympatycznej Pani do prowadzenia domu oraz opieki nad rodzicami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa implantów ortopedycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorlice: WYKONANIE PROJEKTU POZIOMOWEGO ZIELONEGO PARKINGU ZA RZEKĄ ROPĄ W GORLICACH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorlice: Dostawy kruszyw
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa odzieży fasonowej dla pracowników.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa implantów ortopedycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI