Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań immunohematologicznych kompatybilnych do posiadanego sprzętu – wirówki DG SPIN i inkubatora DG THERM na okres 36 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-69
1.5.8.) Numer faksu: 29-743-76-05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań immunohematologicznych kompatybilnych do posiadanego sprzętu – wirówki DG SPIN i inkubatora DG THERM na okres 36 miesięcy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf35ee89-96bd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.szpitalwyszkow.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych (nie dotyczy składania ofert) za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w SWZ adres e-mail. 4. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje wymagania związane z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet; 2) posiadanie konta na ePUAP;
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-7/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawą odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań immunohematologicznych kompatybilnych do posiadanego sprzętu – wirówki DG SPIN inkubatora DG THERM na okres 36 miesięcy (nr postępowania DEZ/Z/341/ZP-7/2021).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ) stanowiący Załącznik nr 2.3. Oferowane towary wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SWZ muszą być dopuszczone do obrotu i stosowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.).4. Oferowany sprzęt ( analizator) musi spełniać łącznie wymagania określone w Załączniku nr 3 do SWZ oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38432000-2 - Aparatura do analizowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: C - Cena– 60% (maximum 60 pkt )Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:C minC = ────────────── x 60 C ofC – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)C min – najniższa cena spośród oferowanychC of – cena z ocenianej ofertyJakość- 40% (maximum 40 pkt) według następującej skali:1. Pojedyńcze nakłuwanie i dozowanie materiału badanego do mikrokolumn gwarantujące całkowite wykorzystanie mikrokart: Tak – 10 pktNie - 0 pkt2. Wszystkie oferowane karty do oznaczeń grup krwi z wyjątkiem kart COOMBS zawierają kolumnę z kontrolą wewnętrzną:Tak - 10 pktNie - 0 pkt3. Karty noworodkowe posiadają mikrokolumny do oznaczania BTA wypełnione zarówno odczynnikiem antyglobulinowym poliwalentnym jak i monowalentnym IgG. Tak – 10 pktNie – 0 pkt3. Konserwacja analizatora nie częściej niż raz na miesiąc (potwierdzona w instrukcji obsługi analizatora – dołączona do oferty).Tak – 10 pktNie – 0 pktPowyżej wskazane informacje Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w wymaganiach dla analizatora immunohematologicznego według Załącznika nr 3 do SWZ skąd Zamawiający uzyska informacje do przeliczenia punktów w kryterium jakościowym.Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie z wzoru:S = C+J- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy - C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena- J: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium jakości
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7