DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, TESTÓW PASKOWYCH DO BADANIA MOCZU Z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, TESTÓW PASKOWYCH DO BADANIA MOCZU Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ I SZPITALA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-08-28
  • ZamawiającyWielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-20
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00462727
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, TESTÓW PASKOWYCH DO BADANIA MOCZU Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ I SZPITALA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241512940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 47-51

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 3908200 WEW454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wspsa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, TESTÓW PASKOWYCH DO BADANIA MOCZU Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ I SZPITALA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-277210e6-baa0-488b-84ac-c4671b941465

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wspsa.ezamawiajacy.pl/pn/wspsa/demand/171105/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wspsa.ezamawiajacy.pl/pn/wspsa/demand/171105/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej, tj.:
Platformy Zakupowej MARKETPLANET przeznaczonej do obsługi postępowań,
dostępnej pod adresem http://wspsa.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma” lub „System”).
2. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca winien postępować zgodnie z instrukcjami
dostawcy Platformy.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego
pod adresem http://wspsa.ezamawiajacy.pl lub http://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty poprzez Platformę. Wykonawca wraz z potwierdzeniem
złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy
skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
4) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w za
pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "Korespondencja". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
ich datę wczytania do Systemu.
5) Dopuszczalny format podpisu elektronicznego Zamawiający określa, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku
z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
6) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 KB/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2HZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., xls., xlsx.,
doc., docx., rtf., odt., zip.
UWAGA: Zamawiający zaleca stosowanie formatu PDF.
8) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.
- plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
składania ofert,
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A.; z siedzibą w Tarnowskich Górach (42-612) przy ul. Pyskowickiej 47-51 wpisany do
Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS: 0000349762, posiadającym nr NIP: 645-25-01-353, REGON: 241512940, z kapitałem zakładowym w
wysokości 20 941 000,00 zł opłaconym w całości, oraz Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul.
Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:
017282436, NIP: 526-25-35-153 z kapitałem zakładowym w wysokości 14 330 320,00 zł opłaconym w całości, jako właściciel
Platformy Zakupowej, na której Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającej pod adresem: https://wspsa.ezamawiajacy.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wspsa.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WSP-DZP-2100-28/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 118440,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 13

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 DOSTAWA PRODUKTÓW POMOCNICZYCH DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ I.
Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1800 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 DOSTAWA PRODUKTÓW POMOCNICZYCH DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ II.
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.2 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1594 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 DOSTAWA PRODUKTÓW POMOCNICZYCH DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ III
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.3 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 2031,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 DOSTAWA KRWINEK I ODCZYNNIKÓW MONOKLONALNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ.
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 5164,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO I INNYCH AKCESORIÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ CZĘŚĆ I.
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 15172,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 SPRZĘT STERYLNY JEDNORAZOWY (MIKROBIOLOGIA).
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.6 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 3911,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH I.
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 7004,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8 DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH II.
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.8 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 17250,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9 DOSTAWA KAPILAR DO WYKONANIA BADAŃ GAZOMETRII.
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.9 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1350,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10 DROBNY SPRZĘT JEDNORAZOWY – JEDNORAZOWE WYPOSAŻENIE CYTOWIRÓWKI MPW 223c.
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.10 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2568,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11 ODCZYNNIKI DO CYTOLOGII.
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.11 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 18462,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12 TESTY PASKOWE DO OZNACZANIA GLUKOZY I ACETONU W MOCZU.
Opis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.12 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 520,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13 DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO BADANIA MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRACYJNYCH I EKSPLOATACYJNYCH Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA NA OKRES 36 MIESIĘCY.

Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.13 do SWZ oraz w Załączniku nr 6 do SWZ Wykaz parametrów dla analizatora PAKIET 13.

4.2.5.) Wartość części: 41613,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie ceny.
2. Podstawą wyboru będzie cena ofertowa brutto dla danego pakietu podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym,
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki
dowodowe składane przez Wykonawcę na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020.1076 i 1086), z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2,
lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w
części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące
terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w ust. 2.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda od wykonawcy następujących przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane
dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania:
Wymagany dokument
1. Pakiet nr 1 Dostawa produktów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej I: Wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ
2. Pakiet nr 2 Dostawa produktów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej II : deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79 EC-CE na oferowane produkty, Instrukcje zawierające opis testu lub metody badawczej z pełną charakterystyką
3. Pakiet nr 3 Dostawa produktów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej III: deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79 EC-CE na oferowane produkty, instrukcje zawierające opis testu lub metody badawczej z pełną charakterystyką
4. Pakiet nr 4 Dostawa krwinek i odczynników monoklonalnych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej: świadectwa CE z numerem jednostki notyfikowanej dla odczynników sklasyfikowanych przez producenta z listy A lub listy B potwierdzających spełnienie wymagań zasadniczych zgodnych z Dyrektywą 98/79/WE, świadectwa CE oraz deklaracje zgodności dla odczynników spoza wykazu A i wykazu B
5. Pakiet nr 5: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i innych akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej część I: Wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ
6. Pakiet nr 6 Sprzęt sterylny jednorazowy (mikrobiologia): Wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ
7. Pakiet nr 7 Dostawa specjalistycznych testów diagnostycznych I: instrukcję użytkowania testu zawierającą pełną charakterystyką metody badawczej
8. Pakiet nr 8 Dostawa specjalistycznych testów diagnostycznych II: instrukcję użytkowania testu zawierającą pełną charakterystyką metody badawczej, potwierdzenie w instrukcji użytkowania braku potrzeby zamrażania materiału badanego do 72 godz.
9. Pakiet nr 11 Odczynniki do cytologii: Wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ
10. Pakiet nr 12 Testy paskowe do oznaczania glukozy i acetonu w moczu: deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79 EC-CE na oferowane produkty, instrukcje zawierające opis testu lub metody badawczej z pełną charakterystyką.
11. Pakiet nr 13 Dostawa testów paskowych do badania moczu, materiałów kontrolnych, kalibracyjnych i eksploatacyjnych z dzierżawą analizatora na okres 36 miesięcy: Wymagany dokument:
1) Specyfikacja techniczna producenta dla oferowanego w dzierżawę analizatora - w j. polskim
(opis techniczno-eksploatacyjny)
2) Deklaracje zgodności producenta dla oferowanych odczynników
3) Deklaracje zgodności producenta dla analizatora
4) Instrukcje metodyczne
5) Oświadczenie, że oferowane odczynniki posiadają karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tj. Dz. U 2022.1816)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wymagany dokument
1. Pakiet nr 1 Dostawa produktów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej I: Wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ
2. Pakiet nr 2 Dostawa produktów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej II : deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79 EC-CE na oferowane produkty, Instrukcje zawierające opis testu lub metody badawczej z pełną charakterystyką
3. Pakiet nr 3 Dostawa produktów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej III: deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79 EC-CE na oferowane produkty, instrukcje zawierające opis testu lub metody badawczej z pełną charakterystyką
4. Pakiet nr 4 Dostawa krwinek i odczynników monoklonalnych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej: świadectwa CE z numerem jednostki notyfikowanej dla odczynników sklasyfikowanych przez producenta z listy A lub listy B potwierdzających spełnienie wymagań zasadniczych zgodnych z Dyrektywą 98/79/WE, świadectwa CE oraz deklaracje zgodności dla odczynników spoza wykazu A i wykazu B
5. Pakiet nr 5: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i innych akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej część I: Wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ
6. Pakiet nr 6 Sprzęt sterylny jednorazowy (mikrobiologia): Wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ
7. Pakiet nr 7 Dostawa specjalistycznych testów diagnostycznych I: instrukcję użytkowania testu zawierającą pełną charakterystyką metody badawczej
8. Pakiet nr 8 Dostawa specjalistycznych testów diagnostycznych II: instrukcję użytkowania testu zawierającą pełną charakterystyką metody badawczej, potwierdzenie w instrukcji użytkowania braku potrzeby zamrażania materiału badanego do 72 godz.
9. Pakiet nr 11 Odczynniki do cytologii: Wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ
10. Pakiet nr 12 Testy paskowe do oznaczania glukozy i acetonu w moczu: deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79 EC-CE na oferowane produkty, instrukcje zawierające opis testu lub metody badawczej z pełną charakterystyką.
11. Pakiet nr 13 Dostawa testów paskowych do badania moczu, materiałów kontrolnych, kalibracyjnych i eksploatacyjnych z dzierżawą analizatora na okres 36 miesięcy: Wymagany dokument:
1) Specyfikacja techniczna producenta dla oferowanego w dzierżawę analizatora - w j. polskim
(opis techniczno-eksploatacyjny)
2) Deklaracje zgodności producenta dla oferowanych odczynników
3) Deklaracje zgodności producenta dla analizatora
4) Instrukcje metodyczne
5) Oświadczenie, że oferowane odczynniki posiadają karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tj. Dz. U 2022.1816)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę sporządza się poprzez przygotowanie i uzupełnienie formularza oferty w Systemie oraz załączenie dokumentów:
1) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) formularza ofertowego - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
3) formularza cenowego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
4) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
5) przedmiotowe środki dowodowe, o którym mowa w Rozdziale XIII SWZ.
6) Wykaz parametrów dla analizatora PAKIET 13 - załącznik nr 6 do SWZ – Wykonawca wypełnia kolumnę Wartości oferowane przez Wykonawcę.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej
zmiany. Zakres zmian został szczegółowo opisany w projekcie umowy, który stanowi integralny załącznik nr 5.1 do SWZ oraz 5.2. do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferte należy złożyć poprzez Platformę MARKETPLANET pod adresem: https://wspsa.ezamawiajacy.pl/pn/wspsa/demand/171105/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

PODSTAWY WYKLUCZENIA
Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507). Do Wykonawcy podlegającego
wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy. (podstawa prawna: ustawa z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach z zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) – tzw. ustawa sankcyjna).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewozu dla osób niepełnosprawnych - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie przewóz osób niepełnosprawnych. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI