Dostawa odczynników oraz części eksploatacyjnych dla Pracowni Mikrobiologii wraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników oraz części eksploatacyjnych dla Pracowni Mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatury na okres 24 miesięcy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającySzpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00340353
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników oraz części eksploatacyjnych dla Pracowni Mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatury na okres 24 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 27/33

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-572

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skp.ump.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skp.ump.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników oraz części eksploatacyjnych dla Pracowni Mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatury na okres 24 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93cd70e-6a02-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000191/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dzierżawa aparatu do barwienia met. Grama z cytowirówką

1.2.6 Zakup, dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do hodowania i ciągłego monitorowania drobnoustrojów we krwi wraz z dzierżawą 2 analizatorów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.
Zgodnie z SWZ Część II litera B

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP - 21/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych do wykonania 3100 testów identyfikacyjnych drobnoustrojów i 3000 testów lekowrażliwości dla bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych wraz z dzierżawą analizatora

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa odczynników, części eksploatacyjnych do wykonania 16.000 badań, wraz z dzierżawą aparatów do monitorowania i hodowli drobnoustrojów z krwi w podłożach płynnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.W zakresie art. 108 ust 1 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.
Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
2.W zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni OŚWIADCZENIE o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Wykonawca razem z ofertą złoży następujące przedmiotowe środki dowodowe i inne dokumenty :

1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymogi określone przez zamawiającego, posiada dokumenty dopuszczające zaoferowany przedmiot zamówienia (wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 13.12.2019 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.), ) do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem (np. CE IVD lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych oznakowane CE IVD dla którego wystawiono deklarację zgodności) i że zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu z dnia 05.04.2017 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, zmiany Dyrektywy 2001/83/WE, Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 i Rozporządzenia (WE) Nr 1223/2009 oraz uchylenia Dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE. L. Nr 117, str. 1)*.Wzór oświadczenia - załącznik nr 6 do SWZ.

2) Opis zaoferowanej aparatury poprzez potwierdzenie spełnienia parametrów wymaganych – granicznych określonymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia tj.:
- dla pakietu nr 1: załącznik nr 1A, tabela nr 3
- dla pakietu nr 2: załącznik nr 1B, tabela nr 2

3) dokumenty takie jak: wyciągi z oryginalnych instrukcji, ulotek, katalogów, specyfikacji technicznej producenta i innych dokumentów równoważnych , potwierdzającymi spełnienie parametrów wymaganych – granicznych określonych :

Dla pakietu nr 1: w załącznik nr 1A, tabela nr 3
- pkt 3 - Instrukcja obsługi analizatora zgodna z oferowanym analizatorem. Instrukcja z: numerem wersji, datą aktualizacji i symbolem modelu oferowanego analizatora. Instrukcja w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej
- pkt 5 - Analizator, najnowszy technologicznie, automat bez odczynników na pokładzie
- pkt 7 - Analizator z wbudowanym oprogramowaniem i z regułami eksperckimi opartymi o najbardziej aktualne obowiązujące zalecenia EUCAST (EUCAST - Europejski Komitet ds. Oznaczania Lekowrażliwości) z obowiązkiem ich bieżącej aktualizacji.Numer wersji oprogramowania. Oprogramowanie w języku polskim. Reguły eksperckie z numerem wersji EUCAST i datą aktualizacji
- pkt 11 - Testy do oznaczania lekowrażliwości bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych zgodne co do składu leków i ich stężeń, dla szczepów klinicznych i szczepów wzorcowych, z najbardziej aktualnymi zaleceniami EUCAST
- pkt 14 - Inokulacja zawiesiny patogenu do testu wykonana NIE manualnie, tj. przy pomocy pipety jednokanałowej/wielokanałowej dozującej wymaganą ilością zawiesiny do każdej celki testu

Dla pakietu nr 2 w załącznik nr 1B, z tabeli nr 2.
- pkt.10 - Butelki z podłożem hodowlanym z neutralizatorem środków przeciwdrobnoustrojowych do wykrywania bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów drożdżopodobnych z krwi od pacjentów pediatrycznych i pacjentów dorosłych
- pkt.24- Łatwo odklejany fragment kodu kreskowego z kodu kreskowego etykiety butelki, który identyfikuje butelkę. Kod kreskowy dwudzielny
- pkt.27 - Posiadanie zwalidowanej, zgodnej z EUCAST, procedury wykonania lekowrażliwości bezpośrednio z dodatniej hodowli
- pkt.34 - Możliwość zastosowania różnego czasu inkubacji dla pojedynczej butelki
- pkt.36 - Losowe umieszczanie butelek w aparacie
- pkt 37 - Szerokość aparatu nieprzekraczająca 80 cm
- pkt.53 - Modułowa budowa aparatu zapewniająca możliwość rozbudowy
- pkt.63- Szerokość aparatu nieprzekraczająca 70 cm
- pkt 64 - Losowe umieszczanie butelek w aparacie
- pkt 65 - Możliwość zastosowania różnego czasu inkubacji dla pojedynczej butelki
-pkt. 73 - Możliwości umieszczania w aparacie butelek anonimowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymogi określone przez zamawiającego, posiada dokumenty dopuszczające zaoferowany przedmiot zamówienia (wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 13.12.2019 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.), ) do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem (np. CE IVD lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych oznakowane CE IVD dla którego wystawiono deklarację zgodności) i że zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu z dnia 05.04.2017 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, zmiany Dyrektywy 2001/83/WE, Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 i Rozporządzenia (WE) Nr 1223/2009 oraz uchylenia Dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE. L. Nr 117, str. 1)*.Wzór oświadczenia - załącznik nr 6 do SWZ.

2) Opis zaoferowanej aparatury poprzez potwierdzenie spełnienia parametrów wymaganych – granicznych określonymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia tj.:
- dla pakietu nr 1: załącznik nr 1A, tabela nr 3
- dla pakietu nr 2: załącznik nr 1B, tabela nr 2

3) dokumenty takie jak: wyciągi z oryginalnych instrukcji, ulotek, katalogów, specyfikacji technicznej producenta i innych dokumentów równoważnych , potwierdzającymi spełnienie parametrów wymaganych – granicznych określonych :

Dla pakietu nr 1: w załącznik nr 1A, tabela nr 3
- pkt 3 - Instrukcja obsługi analizatora zgodna z oferowanym analizatorem. Instrukcja z: numerem wersji, datą aktualizacji i symbolem modelu oferowanego analizatora. Instrukcja w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej
- pkt 5 - Analizator, najnowszy technologicznie, automat bez odczynników na pokładzie
- pkt 7 - Analizator z wbudowanym oprogramowaniem i z regułami eksperckimi opartymi o najbardziej aktualne obowiązujące zalecenia EUCAST (EUCAST - Europejski Komitet ds. Oznaczania Lekowrażliwości) z obowiązkiem ich bieżącej aktualizacji.Numer wersji oprogramowania. Oprogramowanie w języku polskim. Reguły eksperckie z numerem wersji EUCAST i datą aktualizacji
- pkt 11 - Testy do oznaczania lekowrażliwości bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych zgodne co do składu leków i ich stężeń, dla szczepów klinicznych i szczepów wzorcowych, z najbardziej aktualnymi zaleceniami EUCAST
- pkt 14 - Inokulacja zawiesiny patogenu do testu wykonana NIE manualnie, tj. przy pomocy pipety jednokanałowej/wielokanałowej dozującej wymaganą ilością zawiesiny do każdej celki testu

Dla pakietu nr 2 w załącznik nr 1B, z tabeli nr 2.
- pkt.10 - Butelki z podłożem hodowlanym z neutralizatorem środków przeciwdrobnoustrojowych do wykrywania bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów drożdżopodobnych z krwi od pacjentów pediatrycznych i pacjentów dorosłych
- pkt.24- Łatwo odklejany fragment kodu kreskowego z kodu kreskowego etykiety butelki, który identyfikuje butelkę. Kod kreskowy dwudzielny
- pkt.27 - Posiadanie zwalidowanej, zgodnej z EUCAST, procedury wykonania lekowrażliwości bezpośrednio z dodatniej hodowli
- pkt.34 - Możliwość zastosowania różnego czasu inkubacji dla pojedynczej butelki
- pkt.36 - Losowe umieszczanie butelek w aparacie
- pkt 37 - Szerokość aparatu nieprzekraczająca 80 cm
- pkt.53 - Modułowa budowa aparatu zapewniająca możliwość rozbudowy
- pkt.63- Szerokość aparatu nieprzekraczająca 70 cm
- pkt 64 - Losowe umieszczanie butelek w aparacie
- pkt 65 - Możliwość zastosowania różnego czasu inkubacji dla pojedynczej butelki
-pkt. 73 - Możliwości umieszczania w aparacie butelek anonimowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian i warunków zostały określone w projektowaniach postanowieniach umownych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym”, zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru formularza, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.

2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty – zgodnie z SWZ
1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymogi określone przez zamawiającego, posiada dokumenty dopuszczające zaoferowany przedmiot zamówienia (wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 13.12.2019 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.), ) do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem (np. CE IVD lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych oznakowane CE IVD dla którego wystawiono deklarację zgodności) i że zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu z dnia 05.04.2017 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych, zmiany Dyrektywy 2001/83/WE, Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 i Rozporządzenia (WE) Nr 1223/2009 oraz uchylenia Dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE. L. Nr 117, str. 1)*.Wzór oświadczenia - załącznik nr 6 do SWZ.
2) Opis zaoferowanej aparatury poprzez potwierdzenie spełnienia parametrów wymaganych – granicznych określonymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia tj.:
- dla pakietu nr 1: załącznik nr 1A, tabela nr 3
- dla pakietu nr 2: załącznik nr 1B, tabela nr 2
3) dokumenty takie jak: wyciągi z oryginalnych instrukcji, ulotek, katalogów, specyfikacji technicznej producenta i innych dokumentów równoważnych , potwierdzającymi spełnienie parametrów wymaganych – granicznych określonych :
Dla pakietu nr 1: w załącznik nr 1A, tabela nr 3
- pkt 3 -
- pkt 5 -
- pkt 7 -
- pkt 11 -
- pkt 14 -
Dla pakietu nr 2: w załącznik nr 1B, z tabeli 2.
- pkt.10 -
- pkt.24-
- pkt.27 -
- pkt.34 -
- pkt.36 -
- pkt 37 -
- pkt.53 -
- pkt.63-
- pkt 64 -
- pkt 65 -
-pkt. 73 -
Zamawiający prosi o zaznaczenie, której pozycji z parametrów wymaganych – granicznych dotyczy opis.
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z załącznikiem nr 3
5) ODPIS lub INFORMACJA z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania).
6) Do oferty należy dołączyć dokumenty „ samooczyszczenia” jeżeli dotyczy
7) Pełnomocnictwo: (o ile dotyczy)
a) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

3. Formularz ofertowy (lub dokument równoważny) oraz dokumenty wymienione w ust 1 i ust 2 pkt.1 stanowi treść oferty. Nie złożenie lub złożenie niekompletnych formularza ofertowego, może powodować odrzucenie ofert, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy pzp

4. Pozostałe dokumenty, które nie zostały wymienione w ust 2, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi fryzjerskie dla osoby starszej z dojazdem do domu-Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługi fryzjerskie dla osoby starszej z dojazdem do domu. Farba/koloryzacja, cięcie. Możliwy termin od piątku 19 kwietnia, os. Orla Białego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.