„Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa 1 szt. (jednej sztuki) analizatora, do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa 1 szt. (jednej sztuki) analizatora, do badania cech fizykochemicznych i analizy upostaciowanych elementów moczu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-04-12
  • ZamawiającySamodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00263028
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa
1 szt. (jednej sztuki) analizatora,
do badania cech fizykochemicznych i analizy upostaciowanych elementów moczu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpzlo-ochota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa
1 szt. (jednej sztuki) analizatora,
do badania cech fizykochemicznych i analizy upostaciowanych elementów moczu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8de3bd7-ec40-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041802/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa odczynników do badania cech fizykochemicznych i elementów upostaciowanych moczu wraz z dzierżawą aparatu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/903957

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903957 W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
na adres https://platformazakupowa.pl/transakcja/903957 poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.

zgodnie z dokumentacją postępowania, w szczególności SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor co najmniej Intel IV 2 GHZ lub odpowiednik o porównywalnej wydajności lub lepszej od innego dostawcy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,
Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Ponadto zgodnie z dokumentacją zamówienia, w szczególności z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentacją postępowania, w szczególności z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentacją postępowania, w szczególności z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2511-07-IS/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa
1 szt. (jednej sztuki) analizatora, do badania cech fizykochemicznych i analizy upostaciowanych elementów moczu.”.
2. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia, określony we Wspólnym Słowniku Zamówień publicznych (CPV): Odczynniki laboratoryjne - 33696500-0.
3. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający ilości poszczególnych odczynników laboratoryjnych, zamieszczono w Formularzu asortymentowo – cenowym, który stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ, zaś wymagania dotyczące analizatora podano Specyfikacji technicznej analizatora, stanowiącej Załącznik Nr 3 do SWZ.
4. Zaoferowane odczynniki laboratoryjne oraz analizator do badania cech fizykochemicznych
i analizy upostaciowanych elementów moczu, mają odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz ustawy z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych
i Produktów Biobójczych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1223 z późn.zm) i być dopuszczone
do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na co Wykonawca winien posiadać odpowiednie dokumenty i przedstawić je na każde żądanie Zamawiającego
5. Zamawiający wymaga, aby odczynniki laboratoryjne, stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile takie atesty i świadectwa będą wymagane prawem
w odniesieniu do danego produktu. Wykonawca dostarczy dokumenty, potwierdzające posiadanie przez oferowane odczynniki laboratoryjne atesty i świadectwa, o których mowa
w zdaniu poprzedzającym, na każde żądanie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena ofertowa „Co” – 50%;
2) Rabat procentowy od cen jednostkowych netto odczynników laboratoryjnych „R”– 10%;
3) Jakość odczynnika, rozumiana na potrzeby niniejszego Postępowania, jako posiadanie, przez odczynnik do oceny cech fizykochemicznych, możliwości oznaczania obecności kwasu askorbinowego (witamina C) w badaniu cech fizykochemicznych moczu „Jo”
– 10 %;
4) Dodatkowe funkcjonalności analizatora, szczegółowo opisane w tabeli, w poz. 1-3 Specyfikacji technicznej „Fa” – 30 %

oraz wskazany w dokumentacji postępowania, w szczególności w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość odczynnika

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe funkcjonalności analizatora

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty wspólnej, tj. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez wszystkich partnerów, ustanawiające pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania
w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa, o której mowa
w zdaniu poprzedzającym, nie może być zawarta na okres krótszy niż termin realizacji zamówienia. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność
za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
3. Podmioty występujące wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie Umowy.
4. W przypadku, gdy Wykonawcą będzie więcej niż jeden podmiot, wynagrodzenie należne Wykonawcy, wpłacane będzie na konto podmiotu zwanego „Liderem”, wskazanego wspólnie przez podmioty występujące, jako Wykonawca.
5. Wskazanie Lidera będzie określone w formie pisemnego upoważnienia, stanowiącego załącznik do Umowy, w którym wszystkie podmioty występujące, jako Wykonawca, upoważnią Lidera do dokonywania wszelkich rozliczeń z Zamawiającym oraz wskazania rachunku, na który zapłata ma nastąpić. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie przez Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia lub jego części, zgodnie z wystawioną przez Lidera fakturą, na rachunek w niej wskazany oraz oświadcza, iż zapłata dokonana w powyższy sposób, zwalnia Zamawiającego z długu wobec Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Oprócz zmian wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 Ustawy, Strony, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) Ustawy, przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy:
1) stawki podatku od towarów i usług VAT oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2207);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych ( t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 46 z późn. zm.),
5) wycofania przedmiotu zamówienia z obrotu, braku dostaw przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji lub tymczasowego wstrzymania produkcji. W takich przypadkach Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem,
iż odpowiednik, przy cenie nie wyższej niż w Umowie, będzie tożsamy z zaoferowanym. Zmiana może dotyczyć ponadto producenta, nazwy produktu, numeru katalogowego, wielkości opakowania lub wielkości dawki;
6) na rynku jest tylko jeden zamiennik w wyższej cenie. Dostawa tego zamiennika jest wówczas możliwa jedynie pod warunkiem uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego;
7) przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w §9, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 3, jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązywania umowy nie prowadziła
do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej Umowy;
8) zmian ilościowych przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 2 do niniejszej Umowy, tj. Formularzu asortymentowo – cenowym, nie przekraczających wartości Umowy. Zmiany te dotyczyć mogą przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w ramach jednej części, a także pomiędzy wszystkimi częściami objętymi niniejszą Umową.
Ponadto zgodnie z dokumentacją postępowania, szczególności projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903957

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. Podstawą przyznania pkt:
1) w kryt. „Cena ofertowa – „Co”” będzie suma cen jednostkowych oferowanych odczynników laboratoryjnych brutto oraz kwoty za dzierżawę analizatora przez okres 36 miesięcy, podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Oferta z najniższą ceną ofertową otrzyma 50 pkt, a każda pozostała zgodnie ze wzorem:
ilość punktów pkt za cenę ofertową „Co” = ( najniższa oferowana cena / cena ofertowa oferty badanej )x 50 % = 50 pkt
„Co” – ilość pkt przyznana w kryt. „Cena ofertowa”
Max. ilość punktów za wysokość stałego rabatu - 10 pkt.
2) w kryt. „Rabat – „R”” - w zakresie tego kryt. oceniane będzie zaoferowanie jak najwyższego stałego rabatu procentowego liczonego od cen jednostk. netto odczynników laboratoryjnych, dostępnego na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego, zgodnie z bieżącą ofertą handlową Wykonawcy.
Kryt. będzie punktowane w następujący sposób:
• brak stałego rabatu 0% – 0 pkt
• stały rabat 1 - 5% – 2 pkt
• stały rabat 6 - 10% – 4 pkt
• stały rabat 11 – 15% – 6 pkt
• stały rabat 16 – 20% – 8 pkt
• stały rabat 21% lub więcej – 10 pkt
UWAGA: W przypadku niewskazania w Ofercie powyższej możliwości (niewypełnienia w Formularzu oferty pkt – „Wysokość stałego rabatu od cen jednostkowych netto odczynników”) Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie zaoferował takiej możliwości w zamówieniu i przyzna w tym kryterium 0 (zero) punktów.
„R” – ilość pkt przyznana w kryterium „Wysokość stałego rabatu od cen jednostkowych netto odczynników”
Maksymalna ilość punktów za „Wysokość stałego rabatu od cen jednostkowych netto odczynników - 10 pkt.
3) w kryterium „Jakość odczynnika „Jo””, w zakresie tego kryterium oceniane będzie posiadanie przez odczynnik do oceny cech fizykochemicznych, możliwości oznaczania obecności kwasu askorbinowego (witamina C) w badaniu cech fizykochemicznych moczu, na podstawie informacji zawartych w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Kryterium punktowane będzie w następujący sposób:
„TAK” – odczynnik posiada ww. możliwość oznaczania obecności kwasu askorbinowego
– 10 pkt;
„NIE” – odczynnik nie posiada ww. możliwości oznaczania obecności kwasu askorbinowego – 0 pkt.
UWAGA:
W przypadku niewskazania w Formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, informacji dot. możliwość oznaczenia przez odczynnik obecności kwasu askorbinowego, tj. informacji o parametrze punktowanym dodatkowo, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie zaoferował takiej możliwości w zamówieniu
i przyzna w tym kryterium 0 (zero) punktów.
„Jo” - ilość punktów przyznana w kryterium „Jakość odczynnika”.
Maksymalna ilość punktów za „Jakość odczynnika” – 10 pkt.
4) w kryterium „Dodatkowe funkcjonalności analizatora „Fa”” - w zakresie tego kryterium oceniane będzie posiadanie przez zaoferowany analizator, na podstawie informacji zawartych w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ, dodatkowych funkcjonalności.
Kryterium punktowane będzie w następujący sposób:
„TAK” – analizator posiada funkcjonalność, wyszczególnioną w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ, w tabeli pt. „JAKOŚĆ – funkcjonalności analizatora - dodatkowo punktowane” – 10 pkt;
„NIE” – analizator nie posiada danej funkcjonalności, – 0 pkt.
UWAGA: W przypadku niewskazania w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ, informacji w tabeli pt.: „JAKOŚĆ – funkcjonalności analizatora - dodatkowo punktowane”, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie zaoferował takiej możliwości w zamówieniu i przyzna w tym kryterium 0 (zero) punktów.
„Fa” - ilość punktów przyznana w kryterium „Dodatkowe funkcjonalności analizatora”.
Maksymalna ilość punktów za „Dodatkowe funkcjonalności analizatora” – 30 pkt.
5) Końcową ilość punktów uzyskanych przez ofertę, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w kryteriach Cena ofertowa „Co”, Rabat „R”, Jakość odczynnika „Jo” oraz Dodatkowe funkcjonalności analizatora „Fa”.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI