Część nr: |
1 |
Nazwa: |
PAKIET nr 1 - Szybkie testy diagnostyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
PAKIET nr 2 - Biochemia i dostawa części zużywalnych do analizatora Konelab 30 ISE PRIME materiały eksploatacyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
PAKIET nr 3 - Koagulologia z dzierżawą automatycznego aparatu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
PAKIET nr 4 - Odczynniki – płynne, gotowe do użycia oraz barwniki chemiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
PAKIET nr 5 - Testy immunoenzymatyczne z dzierżawą aparatów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
PAKIET nr 6 - Podłoża gotowe, selektywne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
PAKIET nr 7 - Zestawy do manualnej identyfikacji biochemicznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
PAKIET nr 8 - Podłoża transportowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
PAKIET nr 9 - Szybkie testy diagnostyczne do wykrywania drobnoustrojów w płynach ustrojowych i hodowlach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
PAKIET nr 10 - Krążki do oznaczania lekowrażliwości, krążki diagnostyczne oraz podłoża do oznaczania lekowrażliwości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
PAKIET nr 11 - Szczepy wzorcowe z kolekcji ATCC |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
PAKIET nr 12 - Podłoża selektywne oraz systemy do hodowli w warunkach beztlenowych, mikroaerofilnych lub wzbogaconych w CO2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
PAKIET nr 13 - Podłoża do hodowli drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu do ich hodowli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
PAKIET nr 14 - Odczynniki i asortyment do analizatora parametrów krytycznych wraz z jego dzierżawą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
PAKIET nr 15 - Odczynniki do morfologii krwi wraz z dzierżawą aparatu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy plnowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
PAKIET nr 16 - Panele alergologiczne z dzierżawą aparatu do odczynników testów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów.Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: