IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały wskazane w zał. nr 6 do SIWZ. W okresie obowiązywania umowy podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić tylko w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) Zmian cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem wydanym przez właściwy organ administracji; c) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; Powyższe zmiany następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów, W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników objętych umową. Ewentualnie zmiana ceny w tym zakresie może odbywać się na wniosek Wykonawcy, w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. W przypadku kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub spornej części. Obniżenie cen jednostkowych przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie w formie aneksu do umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonane sytuacjach przewidzianych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zmiany zasobów innego podmiotu jak i podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy na etapie realizacji umowy, na których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że Wykonawca wykaże że, nowe zasoby innego podmiotu jak i nowy podwykonawca lub podmiot samodzielnie spełniają warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o zamówienie publiczne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie zostaną ujawnione, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 11 ust. 4 Ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-07-27, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
pln
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
PAKIET nr 1 - Szybkie testy diagnostyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych testów zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
PAKIET nr 2 - Biochemia i dostawa części zużywalnych do analizatora Konelab 30 ISE PRIME materiały eksploatacyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
PAKIET nr 3 - Koagulologia z dzierżawą automatycznego aparatu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
PAKIET nr 4 - Odczynniki – płynne, gotowe do użycia oraz barwniki chemiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
PAKIET nr 5 - Testy immunoenzymatyczne z dzierżawą aparatów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
PAKIET nr 6 - Suche podłoża bakteriologiczne i identyfikacyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
PAKIET nr 7 - Podłoża gotowe, selektywne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
PAKIET nr 8 - Zestawy do manualnej identyfikacji biochemicznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
PAKIET nr 9 - Podłoża transportowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
PAKIET nr 10 - Szybkie testy diagnostyczne do wykrywania drobnoustrojów w płynach ustrojowych i hodowlach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
PAKIET nr 11 - Krążki do oznaczania lekowrażliwości, krążki diagnostyczne oraz podłoża do oznaczania lekowrażliwości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
PAKIET nr 12 - Krew do podłóż |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
PAKIET nr 13 - Szczepy wzorcowe z kolekcji ATCC |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
PAKIET nr 14 - Podłoża selektywne oraz systemy do hodowli w warunkach beztlenowych, mikroaerofilnych lub wzbogaconych w CO2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
PAKIET nr 15 - Testy diagnostyczne do oznaczania lekowrażliwości do analizatora bakteriologicznego typu VITEK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
PAKIET nr 16 - Podłoża do hodowli drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu do ich hodowli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
PAKIET nr 17 - Odczynniki i asortyment do analizatora parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
PAKIET nr 18 - Odczynniki do morfologii krwi wraz z dzierżawą aparatu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
PAKIET nr 19 - Panele alergologiczne z dzierżawą aparatu do odczynników testów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki graniczne dla oferowanych odczynników zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości. Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Odczynniki muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2017, poz. 211 z póź. zm.) oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy citowej |
20,00 |
termin dostawy planowanej |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: