Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii i równowagi kwasowo – zasadowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii i równowagi kwasowo – zasadowej wraz z dzierżawą analizatorów dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKartuzy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-02-19
  • ZamawiającyPOWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00006922
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii i równowagi kwasowo – zasadowej wraz z dzierżawą analizatorów dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: PCZ SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220638287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceynowy, 7

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48586854802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pczkartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczkartuzy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii i równowagi kwasowo – zasadowej wraz z dzierżawą analizatorów dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d335ee-6c5d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pczkartuzy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pczkartuzy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji zawarte zostały w Rozdziale XI SWZ przygotowanej do postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o dotycząca Rozporządzenia o Ochronie Danych osobowych (RODO) została zawarta w Rozdziale XXV SWZ przygotowanej do postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.350.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów immunologicznych, dostawa odczynników laboratoryjnych do równowagi kwasowo – zasadowej (RKZ) wraz z dzierżawą dwóch analizatorów RKZ dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach.2. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.3. Szczegółowy wykaz wymaganych parametrów przez analizatory stanowi Załączniki nr 3 do SWZ. 4. Zamawiający w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania laboratorium wymaga zaoferowania czterech aparatów do wykonywania badań określonych Załączniku nr 2 do SWZ tj.:a) analizatora równowagi kwasowo-zasadowej (RKZ) podstawowego (pracującego w systemie ciągłym),b) analizatora zabezpieczającego nieprzerwaną pracę laboratorium w przypadku awarii analizatora równowagi kwasowo-zasadowej (RKZ) podstawowego (pracującego w systemie awaryjnym), c) analizatora immunochemicznego podstawowego (pracującego w systemie ciągłym),d) analizatora immunochemicznego zabezpieczającego nieprzerwaną pracę laboratorium w przypadku awarii analizatora immunochemicznego podstawowego (pracującego w systemie awaryjnym).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434580-5 - Analizatory testów immunologicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Względem kryteriów: Cena (C) – waga kryterium 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolności do występowania w obrocie gospodarczym dokument potwierdzający wpisanie do rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.2) Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże należycie wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł każde, polegające na dzierżawie lub dostawie analizatora oraz dostawie odczynników.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SWZ)• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia z postępowania,• wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu z postepowania,• wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć osobne oświadczenie (Załącznik nr 5 do SWZ), o którym mowa powyzej, odrębnie dla każdego z podwykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz minimum dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 100000,00 zł każde, polegających na dzierżawie lub dostawie analizatora oraz dostawie odczynników, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy 2) dokument potwierdzający wpisanie Wykonawcy do rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.3) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SWZ).• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,• wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w wyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. ulotki metodyczne do wszystkich odczynników laboratoryjnych będących przedmiotem zamówienia, zawierające m.in.: − czułość, dokładność, precyzję, liniowość itp. w zakresach wartości normalnych, patologicznych niskich i patologicznych wysokich, okres ważności po otwarciu testów, wzorców i kontroli,− warunki przechowywania,− obligatoryjną kalibrację testu – jak często musi być wykonywana,− zasady testów – opis,2. katalog lub foldery oferowanych analizatorów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest napisany w innym języku niż język polski, Wykonawca dołączy do swojej oferty tłumaczenie folderu oferowanego produktu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. ulotki metodyczne do wszystkich odczynników laboratoryjnych będących przedmiotem zamówienia, zawierające m.in.: − czułość, dokładność, precyzję, liniowość itp. w zakresach wartości normalnych, patologicznych niskich i patologicznych wysokich, okres ważności po otwarciu testów, wzorców i kontroli,− warunki przechowywania,− obligatoryjną kalibrację testu – jak często musi być wykonywana,− zasady testów – opis,2. katalog lub foldery oferowanych analizatorów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest napisany w innym języku niż język polski, Wykonawca dołączy do swojej oferty tłumaczenie folderu oferowanego produktu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku.2) Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy - Załącznik nr 2 SWZ.3) Wymagane parametry analizatorów – Załącznik nr 3 do SWZ,4) aktualne na dzień składania zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunku prawnego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia - jeśli dotyczy,5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i rodzaj zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w paragrafie 12 projektu umowy który stanowi Załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pczkartuzy.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-20

2021-02-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
przeprowadzenia szkolenia pn. INFORMATYKA W MAGAZYNOWANIU - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenia szkolenia pn. INFORMATYKA W MAGAZYNOWANIU dla osób dorosłych w wymiarze 30 godzin. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI