Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970327974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Domańskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@105szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników laboratoryjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d32438c-0656-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005807/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej:przetargi@105szpital.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Oferta
powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w
formacie danych pdf., doc, odt., .docx i musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione pod
rygorem nieważności. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w
Instrukcji użytkownika miniPortalu:
(https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.pdf)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek
informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str.1), zwane dalej RODO”, informuję, iż:1. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny
Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Żarach ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary.2. Kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych w 105. Kresowym Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ jest
możliwy pod adresem pocztowym: 105.Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ 68-200 Żary
ul. Domańskiego 2 z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”, lub na adres
email:iodo@105szpital.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.-czyli w
celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, oraz na podstawie Ustawy
o Zamówieniach Publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzieleniu
zamówieniapublicznego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty
uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty mające w
tym interes prawny w przypadku firm zgłaszających sprzeciw. 5. Ponadto postępowanie przetargowe
jest ustawowo procedurą jawną i każdy może zapoznać się z jej treścią, z wyjątkiem danych, o których
mowa w art. 9ust. 1 rozporządzenia 2016/679(tzw. szczególne kategorie danych). Oferent ma prawo
utajnić swoją ofertę w części dotyczącej tajemnicy przedsiębiorstwa.6. Pani/Pana dane osobowe
przechowywane będą przez okres zgodny z przepisami dotyczącymi archiwizacji dokumentów
przetargowych, a jeżeli czas trwania umowy przekracza przepisowy okres przechowywania
dokumentacji przetargowej wówczas dokumentacja będzie przechowywana przez czas trwania
umowy.7. Obowiązek podania przez Panią /Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Prawa Zamówień Publicznych.8.Posiada Pani/Pan prawo do: a) żądania od
administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ,b) sprostowania Pani/Pana
danych osobowych ,c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust.2 RODO, d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO.9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, c) prawo do sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną d)przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10.Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu ani
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 105.KSzWzPSPZOZ-DZP-2612-20/K/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 – „Dzierżawa aparatu do automatycznego odczytu OB”.
Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa odczynników w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ , oraz dzierżawa aparatu do automatycznego odczytu OB. Oferowany aparat musi spełnić parametry graniczne według załącznika nr 6.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy PZP, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości asortymentu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 20% w stosunku do wartości określonej w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw
cząstkowych”.2.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty
zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw cząstkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2- „Dostawa testów paskowych do oznaczania profili alergicznych , przeciwciał anty Borrelia testu potwierdzenia Western blot wraz z dzierżawą półautomatu do tych testów”.
Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa pasków z gradientem stężeń w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ , oraz dzierżawa półautomatu do tych testów szczegółowo opisanych w załączniku nr 10 do SWZ. Oferowany półautomat musi spełnić parametry graniczne według załącznika nr 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy PZP, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości asortymentu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 20% w stosunku do wartości określonej w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw
cząstkowych”.2.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty
zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw cząstkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie nr 3- „Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania badań autoimmunologicznych i chorób infekcyjnych”.
Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa odczynników w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, oraz dzierżawa analizatora do wykonywania badań autoimmunologicznych i chorób infekcyjnych szczegółowo opisanych w załączniku nr 11 do SWZ. Oferowany analizator musi spełnić parametry graniczne według załącznika nr 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441
ust.1.ustawy PZP, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy
szacunkowych ilości asortymentu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej
niż
o 20% w stosunku do wartości określonej w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących
potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw
cząstkowych”.2.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty
zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw cząstkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4- „Odczynniki do analityki ogólnej i test paskowy do wykrywania białka Bence-Jonesa w moczu”.
Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa odczynników do analityki ogólnej i testów paskowych do wykrywania białka Bence-Jonesa w moczu w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441
ust.1.ustawy PZP, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy
szacunkowych ilości asortymentu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej
niż
o 20% w stosunku do wartości określonej w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących
potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw
cząstkowych”.2.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty
zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw cząstkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania
ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125. ust. 1. ustawy Pzp, że spełnia warunki udziału w
postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na
dzieńskładaniaofert, oświadczenia, o którym
mowa w art. 125. ust. 1. ustawy Pzp (dalej: „Oświadczenie”),że wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez zamawiającego
w SWZ. Wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 101 ust. 5
ustawy PZP jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w art. 106 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w
równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W sytuacjach budzących wątpliwości Zamawiającego, co do zgodności zaoferowanego
asortymentu z wymogami zawartymi w SWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od
Wykonawcy przedłożenia kart katalogowych potwierdzających zgodność zaoferowanego sprzętu
z wymaganiami SWZ.Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe
środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w
wyznaczonym terminie.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że
oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych
środków dowodowych
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
Załącznik nr 6-9 Formularze asortymentowo - cenowe (właściwy dla danej części)
Załącznik nr 10,11 Parametry techniczne (właściwy dla danej części)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia publicznego, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ust. Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców, wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dotyczące oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr
3 i 4 do SWZ. 2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających
z treści dokumentów zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 3. Strony są
uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane art.454ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień
Umowy w przypadkach, gdy zaistnieją okoliczności określone w art. 455 ust. 1 pkt 4 oraz ust.
2ustawyPzp. Katalog zmian został określony w § 8 Projektowanych postanowień umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu:https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w
szczególności w formacie danych pdf., doc, odt., .docx i musi być
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
uprawnioną/uprawnione pod rygorem nieważności. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania
oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu