Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, kontroli, kart, roztworów, płynów, materiałów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, kontroli, kart, roztworów, płynów, materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transf. metodą mikrokolumnową do posiadanych urządzeń firmy DiaMed
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-04-06
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00101398
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, kontroli, kart, roztworów, płynów, materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transf. metodą mikrokolumnową do posiadanych urządzeń firmy DiaMed

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszkańska 17/25

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-433

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm@krwiodawstwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, kontroli, kart, roztworów, płynów, materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transf. metodą mikrokolumnową do posiadanych urządzeń firmy DiaMed

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be2083c-af37-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046198/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa odczynników/krwinek wzorcowych/kontroli/kart/roztworów/płynów oraz materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej do posiadanych urządzeń firmy DiaMed

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod
adresem https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu
sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z ogólnymi warunkami korzystania z
Platformy oraz zasadami złożenia oferty za pomocą Platformy (rozdział II podrozdział 10 pkt 2 i 3 SWZ) Instrukcja została
zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie.
W rozdziale III podrozdział 1 pkt 9 SWZ przedstawiono niezbędne wymagania sprzętowe umożliwiające korzystanie z Platformy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem I podrozdział 15 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem I podrozdział 15 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/11/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: zakup wraz z dostawą odczynników, krwinek wzorcowych, kontroli, kart, roztworów, płynów, materiałów zużywalnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową do posiadanych urządzeń firmy DiaMed w ilości niezbędnej do wykonywania badań w ciągu 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większej ilości artykułów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie 30% wartości zamówienia podstawowego, w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia okoliczności.
W ramach obejmujących przedmiot umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości lub skorzystać w części w ramach jednorazowej dostawy albo dostaw częściowych;
2. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w następujących okolicznościach: w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego przed terminem zakończenia umowy określonym w § 3 ust. 1, spowodowanego większą ilością dawców krwi i/lub w przypadku większej ilości zleceń spływających z podmiotów leczniczych.
3. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, w związku z tym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
4. w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy obejmować będzie tylko te ilości, które faktycznie zostaną zrealizowane w ramach prawa opcji przez Zamawiającego;
5. zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać;
6. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w stosunku do przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w trakcie trwania umowy i nie później niż 1 miesiąc przed jej zakończeniem.
7. aktywacja prawa opcji następuje w dniu przekazania Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej informacji o zamiarze skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego.
8. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania informacji o aktywacji prawa opcji.
9. termin realizacji w przypadku opcji liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy informacji o aktywacji opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki przechowywania kart do rutynowych badań grup krwi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola kwartalna/międzynarodowa certyfikowana

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Podpisany opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
Złożenie niniejszego załącznika stanowić będzie oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment spełnia wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego.
2. W przypadku artykułów będących wyrobami medycznymi w świetle ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1565): Oświadczenie potwierdzające dokonanie zgłoszenia/powiadomienia o wyrobie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych – załącznik nr 6a do SWZ. UWAGA:
3. W przypadku artykułów niezarejestrowanych jako wyroby medyczne: oświadczenie o niepodleganiu obowiązkowi dokonania zgłoszenia/powiadomienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6b do SWZ. Oświadczenie to musi zawierać podstawy braku tego obowiązku
4. Aktualne karty charakterystyk dla odczynników/roztworów/krwinek wzorcowych w języku polskim (o ile zawierają substancje niebezpieczne). Jeżeli wyrób nie zawiera substancji niebezpiecznych, należy dołączyć do oferty oświadczenie, że nie klasyfikuje się do substancji niebezpiecznych i nie jest wymagana karta charakterystyki substancji niebezpiecznej – załącznik nr 7 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

j.w.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z formularzem asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1a do SWZ)
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
3) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą
zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy
4) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a. Odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru – Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w
dokumentu, jeśli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca
wskaże w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b. Pełnomocnictwo gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- oświadczenie z art. 125 ust 1 pzp każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie składa odrębnie
- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 177 ust. 4 ustawy PZP (jeśli
dotyczy)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z paragrafem 9 projektowanych postanowień umowy stanowiących zał. nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-06 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może
ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej
przewidziane w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego- Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.