DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO DZIERŻAWIONYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO DZIERŻAWIONYCH ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁańcut
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-02-02
  • Zamawiający"CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00052895
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO DZIERŻAWIONYCH ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO DZIERŻAWIONYCH ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f697cd86-b6ba-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie eZamawiający, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java
w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32 - bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
2.Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
3.Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie eZamawiający i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w załączniku Nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/380/3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO DZIERŻAWIONYCH ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr 2
oraz Nr 10 do Specyfikacji:
•Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy pkt I zawiera ilość oznaczeń, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, natomiast
w pkt. II Wykonawcy zobowiązani są zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość oraz rodzaj wraz z podaniem nazw oraz numerów katalogowych (jeżeli występują) odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy dzierżawionych analizatorów hematologicznych w ilościach odpowiadających do zakresu prognozowanych wykonanych oznaczeń.
•Załącznik Nr 2.2 zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za dzierżawione analizatory hematologiczne.
•Załączniki Nr 10 tj. 10.1. i 10.2. pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawiają dokładny opis analizatorów hematologicznych tj. aparatu głównego i beckup wraz z opisem wymaganych minimalnych warunków dzierżawy każdego analizatora.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) odbywać się będzie przez minimalny 36 miesięczny okres od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania, czy:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę oświadczenie potwierdza spełnianie przez niego warunków udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie
i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:

KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM (%)
CENA 80
TERMIN DOSTAWY 10
PARAMETRY TECHNICZNE 10
OGÓŁEM 100
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:

Najniższa oferowana cena
C = --------------------------------------------------------------------- x
Cena oferty badanej
100 x waga kryterium (80%)
Jednostka miary tego kryterium – PLN
Zamawiający informuje, że cena brutto całego przedmiotu zamówienia jest sumą ceny brutto odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do dzierżawionych analizatorów hematologicznych (wartość brutto Załącznika Nr 2.1.) i ceny brutto dzierżawy analizatorów hematologicznych (wartość brutto Załącznika Nr 2.2).
Centy (brutto) muszą uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
b) Termin dostawy (TD):
Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów:
1) za dwa dni robocze 100 pkt.
2) za trzy dni robocze 90 pkt.
3) za cztery dni robocze 60 pkt.
4) za pięć dni roboczych 50 pkt.
5) za sześć dni roboczych 30 pkt.
6) za siedem dni roboczych 20 pkt.
Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze
Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (10 %).
Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 7 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert.
Termin dostawy dotyczy wyłącznie Załącznika Nr 2.1., tj. odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do dzierżawionych analizatorów hematologicznych.

c) Parametry techniczne (PT) zostaną wyliczone w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Ilość punktów oferty badanej
PT = --------------------------------------------------------------------- x
Maksymalna ilość punktów
100 x waga kryterium (10%)
Ocena parametrów technicznych dotyczy wyłącznie analizatorów hematologicznych (parametry oceniane opisane w Załączniku Nr 10.1 i 10.2. pod nazwą „Punktacja”).

Ocena końcowa każdej oferty jest sumą punktów za uzyskane wszystkie kryteria.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z opisem zawartym w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Środki dowodowe:
Podmiotowe środki dowodowe i wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia:
I.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert, następujące oświadczenia:
1.W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 3A do Specyfikacji.
2.W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 3B do Specyfikacji.
3.Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz. U. poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4
do SWZ.
II. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty – jeżeli dotyczy:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy konsorcjum również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Forma oświadczenia:
Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców. Szczegóły i wymagania określono w rozdziale XVI SWZ.
Zamawiający nie żąda złożenia przez podwykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt.1 i 2 w celu wykazania
braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia oraz spełnienia warunków udziału
w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I.Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający wraz z ofertą żąda przedłożenia:
1.Firmowych materiałów informacyjnych producenta, np. karty katalogowe lub karty techniczne itp. dla oferowanych produktów. Dokumenty te muszą być sporządzone w języku polskim i mają potwierdzać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania zawarte w Załączniku Nr 2.1. do SWZ tj. w formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik ten dotyczy odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do dzierżawionych analizatorów hematologicznych) oraz w Załącznikach Nr 10 pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” (dotyczących analizatorów hematologicznych). Zamawiający zwraca się z prośbą, aby w miarę możliwości każdą ze stron katalogowych opisać, którego zakresu
i pozycji dotyczy – Załączniki Nr 6 do oferty.
W przypadku braku potwierdzenia wymaganych parametrów, zawartych w Załączniku Nr 2.1. oraz Załącznikach Nr 10 do SWZ oraz w przypadku braku takich informacji w firmowych materiałach informacyjnych producenta, Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument w postaci np. oświadczenia producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów.
2.Aktualnych dokumentów potwierdzających, że oferowany asortyment tj. odczynniki, krew kontrolna oraz materiały zużywalne niezbędne do dzierżawionych analizatorów hematologicznych oraz dzierżawione analizatory hematologiczne są dopuszczone do użytkowania w Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie
z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974 ze zm.) np.:
•deklaracji zgodności potwierdzającej zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych, albo
•dyrektywy 93/42/EWG, albo
•rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych albo
•rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro
deklaracja zgodności powinna potwierdzać, że produkt jest zgodny z określoną normą zharmonizowaną – Załączniki Nr 7 do oferty.
W przypadku, gdy dany produkt nie jest wyrobem medycznym, należy przedstawić oświadczenie,
że dany asortyment nie jest wyrobem medycznym. Oświadczenie to należy przedstawić jako Załącznik Nr 7a do oferty.
3. Aktualnych kart charakterystyk substancji niebezpiecznych zgodnie z zasadami określonymi
w rozporządzeniu (WE) Nr 1907/2006, załącznik II, ze zmianami wprowadzonymi przez Rozporządzenie Komisji (UE) 2020/878 z wyszczególnieniem postępowania ze zużytymi opakowaniami po odczynnikach – Załączniki Nr 8 do oferty.
Każdy Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest do podania strony internetowej, z której Zamawiający będzie mógł również pobrać aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego w przypadku wyboru oferty i podpisania umowy
z Wykonawcą.
W przypadku, gdy dany produkt nie jest substancją lub preparatem niebezpiecznym należy dostarczyć oświadczenie w formie Załącznika Nr 8a do oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Firmowe materiały informacyjne producenta, np. karty katalogowe lub karty techniczne itp. dla oferowanych produktów.
2.Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment tj. odczynniki, krew kontrolna oraz materiały zużywalne niezbędne do dzierżawionych analizatorów hematologicznych oraz dzierżawione analizatory hematologiczne są dopuszczone do użytkowania w Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie
z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974 ze zm.) np.:
•deklaracji zgodności potwierdzającej zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych, albo
•dyrektywy 93/42/EWG, albo
•rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych albo
•rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro
deklaracja zgodności powinna potwierdzać, że produkt jest zgodny z określoną normą zharmonizowaną – Załączniki Nr 7 do oferty.
W przypadku, gdy dany produkt nie jest wyrobem medycznym, należy przedstawić oświadczenie,
że dany asortyment nie jest wyrobem medycznym. Oświadczenie to należy przedstawić jako Załącznik Nr 7a do oferty.
3.Aktualne karty charakterystyk substancji niebezpiecznych zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu (WE) Nr 1907/2006, załącznik II, ze zmianami wprowadzonymi przez Rozporządzenie Komisji (UE) 2020/878 z wyszczególnieniem postępowania ze zużytymi opakowaniami po odczynnikach – Załączniki Nr 8 do oferty.
W przypadku, gdy dany produkt nie jest substancją lub preparatem niebezpiecznym należy dostarczyć oświadczenie w formie Załącznika Nr 8a do oferty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Formularz ofertowy sporządzony, według wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji i podpisany przez Wykonawcę.
2.Formularz asortymentowo – cenowy, według wzoru określonego w Załączniku Nr 2.1.
3. Formularz cenowy, według wzoru określonego w Załączniku Nr 2.2.
4.Informacje dotyczące parametrów technicznych analizatorów hematologicznych pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” według wzoru określonego
w Załącznikach Nr 10.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaje i zakresy zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane w Załącznikach Nr 5, tj. w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego - Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Rewitalizacja części miejscowości Jeziorzany
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łańcut: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łańcut: PEŁNINIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miasto Chełmno
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI