Dostawa odczynników koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów koagul

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów koagulologicznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-03-08
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00216586
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów koagulologicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006050134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.sobczyk@szpital.zam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.zam.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów koagulologicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f49d872-d09f-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209070/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 dostawa odczynników do koagulologii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://szpitalzam.ezamawiajacy.pl
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem DZP 3320.11.24.
3. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (innych niż oferta) przekazywanych za pomocą Platformy, przyjmuje się datę ich złożenia/ wysłania na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP 3320.11.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odczynników koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów koagulologicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy stosowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
- Charakterystykę techniczno – jakościową oferowanych w ramach dzierżawy analizatorów z podaniem producenta i modelu. Charakterystyka musi zawierać dane na temat parametrów wymaganych i parametrów ocenianych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
- Certyfikat FDA poświadczający wiarygodność użycia testu (Odczynnik do D-dimerów) do wykluczenia ŻchZZ (zakrzepicy żył głębokich i zatoru płucnego).
- Wyciąg z instrukcji obsługi analizatorów zawierający informację o spełnieniu wymagania: „Automatyczne powtarzanie badań w funkcji wielokrotnych rozcieńczeń (reflex test) oraz standardowe rozcieńczanie wstępne co najmniej w analizatorze podstawowym”.
- Ulotka informacyjna potwierdzająca spełnianie wymagań: „Trwałość odczynników do PT, APTT, fibrynogenu na pokładzie analizatora podstawowego co najmniej 4 dni”.
- Wyciąg z instrukcji obsługi obsługi analizatorów zawierający informację o spełnieniu wymagania: „Codzienne czynności konserwacyjne dla analizatora podstawowego nie wymagają więcej czasu niż 10 minut”.
- Ulotka odczynnikowa zawierająca informację potwierdzającą spełnianie parametru „Odczynnik do oznaczania fibrynogenu odporny na interferencje ze strony dabigatranu”.
- Ulotka odczynnikowa zawierająca informację potwierdzającą spełnianie parametru „Analizator zastępczy ma funkcję automatycznego powtarzania badań w funkcji wielokrotnych rozcieńczeń (reflex test) oraz standardowego rozcieńczania wstępnego”.
- Deklaracja zgodności CE, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej (jeżeli są wymagane certyfikaty jednostki notyfikowanej) dla oferowanego w ramach dzierżawy analizatorów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy stosowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
- Charakterystykę techniczno – jakościową oferowanych w ramach dzierżawy analizatorów z podaniem producenta i modelu. Charakterystyka musi zawierać dane na temat parametrów wymaganych i parametrów ocenianych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
- Certyfikat FDA poświadczający wiarygodność użycia testu (Odczynnik do D-dimerów) do wykluczenia ŻchZZ (zakrzepicy żył głębokich i zatoru płucnego).
- Wyciąg z instrukcji obsługi analizatorów zawierający informację o spełnieniu wymagania: „Automatyczne powtarzanie badań w funkcji wielokrotnych rozcieńczeń (reflex test) oraz standardowe rozcieńczanie wstępne co najmniej w analizatorze podstawowym”.
- Ulotka informacyjna potwierdzająca spełnianie wymagań: „Trwałość odczynników do PT, APTT, fibrynogenu na pokładzie analizatora podstawowego co najmniej 4 dni”.
- Wyciąg z instrukcji obsługi obsługi analizatorów zawierający informację o spełnieniu wymagania: „Codzienne czynności konserwacyjne dla analizatora podstawowego nie wymagają więcej czasu niż 10 minut”.
- Ulotka odczynnikowa zawierająca informację potwierdzającą spełnianie parametru „Odczynnik do oznaczania fibrynogenu odporny na interferencje ze strony dabigatranu”.
- Ulotka odczynnikowa zawierająca informację potwierdzającą spełnianie parametru „Analizator zastępczy ma funkcję automatycznego powtarzania badań w funkcji wielokrotnych rozcieńczeń (reflex test) oraz standardowego rozcieńczania wstępnego”.
- Deklaracja zgodności CE, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej (jeżeli są wymagane certyfikaty jednostki notyfikowanej) dla oferowanego w ramach dzierżawy analizatorów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz „oferta Wykonawcy” (zał. nr 2 do SWZ).
2) Oferta cenowa przygotowana zgodnie z rozdziałem XVII,
3)Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu - platforma Market Planet: https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług podologicznych - Wólka
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług podologicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zamość: Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością na 2024
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: dostawa odczynników do wykonywania badań biochemicznych wraz dzierżawą analizatora
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Protezy głosowe