Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników, kalibratorów oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora i stacją oczyszczania wody - umowa ramowa ZP12/L/1/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220799636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lęborska 13
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy.szpital@bytow.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bytow.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników, kalibratorów oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora i stacją oczyszczania wody - umowa ramowa ZP12/L/1/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a971b42-c1f8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ogloszenia.publicomat.p3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ogloszenia.publicomat.p
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1. Komunikacja w Postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
9.2. Zamawiający informuje, iż będzie komunikował się z wykonawcami za pomocą systemu PUBLICOMAT dostępny pod adresem https://ogloszenia.publicomat.pl/
9.3. Zamawiający informuje, iż w zakresie pytań dotyczących funkcjonowania systemu PUBLICOMAT należy korzystać z pomocy technicznej dostawcy systemu Publicomat, dostępnej pod numerem telefonu 22/743-56-06 – 07 lub pod adresem email info@publicomat.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP12/L/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie Umowy Ramowej na sukcesywną dostawę odczynników oraz kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań biochemicznych (dalej „asortyment”) wraz z dzierżawą analizatora i stacją oczyszczania wody (dalej „analizator”) dla potrzeb oddziałów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o., zamawianych przez Laboratorium według bieżącego zapotrzebowania Szpitala, w ilości przewidywanej, asortymencie oraz wymaganiach bezwzględnych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 1 do SWZ i załącznik nr 6 do SWZ Parametry techniczne. W okresie obowiązywania Umowy Zamawiający obowiązany jest do zamówienia dostaw na wartość co najmniej 10% całej szacunkowej wartości umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
21.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi, cechami opisanymi w załączniku nr 1 i 6 do SWZ Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą:21.1.1. Ulotki lub instrukcje obsługi oferowanej aparatury w języku polskim z zaznaczonymi
fragmentami potwierdzającymi spełnianie wszystkich warunków. W przypadku
wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo demonstracji analizatora w swoim
laboratorium na koszt Oferenta.
21.1.2. Ulotki z wartościami i metodami dla wszystkich materiałów kontrolnych i kalibracyjnych.
21.1.3.Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanych
produktów zgodnie z ustawą ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.
Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.).- według wzoru na załączniku nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
21.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi, cechami opisanymi w załączniku nr 1 i 6 do SWZ Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą:21.1.1. Ulotki lub instrukcje obsługi oferowanej aparatury w języku polskim z zaznaczonymi
fragmentami potwierdzającymi spełnianie wszystkich warunków. W przypadku
wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo demonstracji analizatora w swoim
laboratorium na koszt Oferenta.
21.1.2. Ulotki z wartościami i metodami dla wszystkich materiałów kontrolnych i kalibracyjnych.
21.1.3.Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanych
produktów zgodnie z ustawą ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.
Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.).- według wzoru na załączniku nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy:producent wycofał określony rodzaj asortymentu określonego w Załączniku nr 1 z produkcji lub wstrzymał jego produkcję. W tej sytuacji wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego i zaoferuje towar równoważny, spełniający parametry określone w Załączniku nr 1 innego producenta. Towar równoważny wymaga akceptacji Zamawiającego. Cena towaru równoważnego musi być taka sama lub niższa od ceny towaru, który ma być zamieniony na towar równoważny.