Dostawa odczynników i testów laboratoryjnych określonych w 3 pakietach.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników i testów laboratoryjnych określonych w 3 pakietach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-11-03
  • ZamawiającyInstytut Gruźlicy i Chorób Płuc
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-25
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00460940
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników i testów laboratoryjnych określonych w 3 pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 43 12 312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i testów laboratoryjnych określonych w 3 pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d714b8f3-7319-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://igichp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień
publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl ma możliwość do
złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z
Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na
stronie internetowej https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „baza wiedzy”. W postępowaniu należy używać kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AP.26.113.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki i testy laboratoryjne: Paski z gradientem stężeń do oznaczania lekowrażliwości, wykonane z tworzywa sztucznego:/ 1.Penicylina 0,002-32, 1 op.;/2. Ampicylin 0,016-256, 1 op.;/3. Amoxic./Clav 0,016-256, 1 op.;/4. Clindamycin 0,016-256, 1 op.;/5. Metronidazol 0,016-256, 1 op.;/6. Vancomycin 0,016-256, 1 op.;/7. Impinemen 0,002-32, 1 op.;/8. Linezolid 0,016-256, 1 op.;/9. Ceftazidyme 0.016-256, 1 op.;/10. Cefotaxym 00,002-32, 1 op.;/11. Colistyna 0.016-256, 1 op.;/12. Meropenem 0,002-32, 1 op.;/13. Ceftriaxone 0.016-256, 1 op.;/14. Teicoplanin 0,016-256, 1 op.;/15. Gentamycin 0,016-256, 1 op.;/16. Ticarcylina /Kwas klawulanow. 0,016-256, 1 op.;/17. Ciprofloxacin 0,0001-32, 1 op.;/18. Levofloxacin 0,001-32, 1 op.;/19. Trimethopim/selfametoksazole 0,001-32, 1 op.;/20. Amikacyna 0,016-256, 1 op.;/21. Tobramycin 0,0016-256, 10 op.;/22. Amfotericin B, 3 op.;/23. Itraconazol, 4 op.;/24. Caspofungin, 1 op.;/25. Posaconazol, 4 op.;/26. Anidulafungina, 1 op.;/27. Fluconazol, 1 op.;/28. Voriconazol, 4 op.;/29. Mycafungina, 2 op.;/30. Ampicilin / Sulbactam, 1 op.;/31. API 20 A testy biochemiczne do identyfikacji bakterii beztlenowych, 1 op.;/32. API 20 E testy biochemiczne do identyfikacji bakterii z rodzaju Enterobacteriaeae, 1 op.;/33. API Listeria – testy biochemiczne do identyfikacji pałeczek Listeria, 1 op.;/34. API NH – testy do identyfikacji Neisseria-Haemophilus, 10 op.;/35. TDA 2 amp-odczynnik do testów biochemicznych, 1 op.;/36. VP1+VP2- odczynnik do testów biochemicznych, 1 op.;/37. NIT1+NIT2- odczynnik do testów biochemicznych, 1 op.;/38. Odczynnik EHR do testów biochemicznych, 1 op.;/39. Odczynnik XYL do testów biochemicznych, 1 op.;/40. BCP odczynnik do testów biochemicznych, 1 op.;/41. Suspension Medium 2 ml., 4 op.;/42. ID 32C. Testy do identyfikacji biochemicznych grzybów drożdżopodobnych automatycznie w Systemie ATB, 3 op.;/43. Test do lekowrażliwości grzybów (wg EUCAST) ATB Fungus 3, 2 op.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki laboratoryjne dla Zakładu Mikrobiologii IGiChP: 1. Trizma Hydrochloride DNase, RNase,Protease nie wykrywane, 1 op.;/2. Trizma base, DNase, RNAse i proteazy nie wykrywanem, 2 op.;/3. Lyticase do biologii molekularnej liofilizowana o aktywności ≥ 2000 units/mg białka, 5 op.;/4. Agarose do analizy kwasów nukleinowych, do elektoroforezy, 3 op.;/5.Woda do biologii molekularnej DNA RNA Protease nie wykrywane, 2 op.;/6. Gel Loading Solution, 1 op.;/7. Tryptone Soya bez dextrozy, stosowana w mikrobiologii, 2 op.;/8. EDTA, do biologii molekularnej, 3 op.;/9. Acetic acid glacial ≥ 99%, 1 op.;/10. Ready Mix Tag PCR, 4 op.;/11. Adenozyna, czystość ≥ 99%, 1 op.;/12. Proteinaze K, stosowana w biologii molekularnej, > 30 units/mg białka, liofilizowana, DNAse, Nickase, RNAse nie wykrywane, 2 op.;/13. Dimethyl sulfoxide (DMSO), 2 op.;/14. Adenosine 5'-diphosphate sodium salt, 1 op.;/15. Glutamate Dehydrogenase (GIDH), 1 op.;/16. NADH, Grade II, disodium salt, 1 op.;/17. Sodium dodecyl sulfate solution, 3 op.;/18. Tris-Borate EDTA Buffer 10x concentrate, 2 op.;/19. Tris Acetate-EDTA buffer 10x concentrate, 3 op.;/20. Yeast extract, stosowany w mikrobiologii, 1 op.;/21. Skim Milk Powder, 2 op.;/22. Thiazolyl Blue Tetrazolium Bromide 98%, 2 op.;/23. Elastin from bovine neck ligament, 1 op.;/24. Casein hydrolysate, stosowany w mikrobiologii, 2 op.;/25. Kwas borowy, do elektroforezy żelowej, czystość chemiczna ≥ 99.5%, 3 op.;/26. Sodium chloride, ACS reagent, ≥ 99,0 %, 4 op.;/27.Tris buffer, 1,0 M, pH 8.0, Molecular Biology Grade, 3 op.;/28. N-lauroylarcosine sodium salt; detergent for use in cell lysis, 1 op.;/29. Agar powder, suitable for microbiology, 2 op.;/30. Cetrimide Agar, 2 op.;/31. Sodium phosphate dibasic ≥ 99.0 %, 1 op.;/32. Trichloroacetic acid, 1 op.;/33. Calcium chloride, 2 op.;/34. Ribonucleinase A from bovine pancreas, 1 op. ;/35. Substrat chemiluminescensyjny wykorzystywany w metodzie Wester Blotting, 2 op.;/36. Odczynnik wykorzystywany w metodzie Western Blotting, 2 op.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy odczynnikowe do aparatu Maxwell®16 Promega będącego na stanie IGiChP: Zestaw odczynników do oczyszczania DNA z materiałów klinicznych utrwalonych w formalinie i zatopionych w parafinie, 3 op.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały określone w rozdziale XIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają dokonywanie zmian zawartej umowy w okolicznościach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 – 4 z dnia 11 września 2019 r. Prawa zamówień publicznych. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku:
1) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony;
2) tymczasowego dostarczania towaru w jednostkowych opakowaniach o innej ilości sztuk w opakowaniu niż określona
w ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku towaru w zaoferowanej wielkości opakowania;
3) zmiany na nowy towar równoważny po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie w przypadku braku oferowanego towaru (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu). Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w razie zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany stosownymi dokumentami. Po przeprowadzeniu negocjacji i ustaleniu charakteru zmiany Strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego towaru nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego towaru umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego terminu;
4) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych towaru na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości towaru obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku, gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do umowy;
5) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania.
6) zmiany rodzajowo-ilościowych w granicach 30% w ramach asortymentu i cen jednostkowych przedmiotu umowy i w granicach łącznej wartości brutto umowy, z powodu niemożliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę – dotyczy Pakietu 1 i 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI