Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-12-29
  • ZamawiającyREGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00316734
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 21

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 3298386,68 3298367

1.5.8.) Numer faksu: 683298399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b0b98d0-59b2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003383/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa odczynników i surowic

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rckikzg.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckikzg.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344) za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://rckikzg.ezamawiajacy.pl.
2. Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem.
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe),
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
• wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.
4. Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
• podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę,
• certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie "Osobisty").
6. Zamawiający określa następujące formaty przesyłania danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, przy czym ze względów technicznych zaleca się stosowanie formatu .pdf. Wielkość plików do 100 MB.
7. Zamawiający zaleca następujące formaty kwalifikowalnego podpisu elektronicznego:
• dokumenty w formacie .pdf należy podpisywać formatem PadES,
• dokumenty w formacie innym niż .pdf należy podpisywać formatem XadES o typie zewnętrznym. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
8. Podpis kwalifikowany należy złożyć zgodnie z instrukcją dostarczoną przez dostawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Podpis ma spełniać wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1173,2320).
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
10. Komunikacja ustna oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej jest dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia lub ofert.
11. Oświadczenia i dokumenty przekazane wraz z ofertą za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą uwzględniane i rozpatrywane.
12. Zaleca się, aby korespondencję kierowaną do Zamawiającego opatrzyć numerem referencyjnym sprawy, tj.: 2/P/2021.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra;
2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: j.grygorcewicz@rckik.zgora.pl;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8)posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/P/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie: 1 poz. 1 Kaseta neutralna 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) jm. op. ilość: 15,00 ,
zadanie: 1 poz. 2 Anti human globulin anti IgG do testu PTA 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) jm. op. ilość: 9,00 ,
zadanie: 1 poz. 3 Anti human globulin IgG+C3d do testu PTA 1 op. a 100 szt.( Kasety do mikrometody) jm. op. ilość: 9,00 ,
zadanie: 1 poz. 4 Kaseta do oznaczania antygenów Rh: Blood gruping reagents anti-C, anti-E, anti-c, anti-e, anti-K 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) jm. op. ilość: 3,00 ,
zadanie: 1 poz. 5 Bliss 1 op. a 3 x10 ml jm. op. ilość: 8,00 ,
zadanie: 1 poz. 6 Kaseta BioVue - grupowa dla biorców, 2 badania na jednej kasecie: Anti-A, - B, - D, Anti -A, -B, -D, 1 op 5x20 szt jm. op. ilość: 7,00 ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki do automatycznego licznika (typ Adam rWBC) do liczenia leukocytów resztkowych w ubogoleukocytarnych składnikach krwi i osoczu – ilość badań 50,nazwa handlowa ADAM rWBC kit 1 op. zawiera 50 slajdów, roztwór standardowy 7 ml oraz r-Solution 25 ml lub równoważne/ jm. zestaw ilość: 12,00 ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roztwór PBS gotowy do użycia 1 op. a 5l jm. op. ilość: 85,00 ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG – proporcjonalnie do zastosowania 20ml/5ml/8ml +/- 2 ml dla każdego odczynnika jm. op. ilość: 2,00 ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 Surowica/ odczynnik antyglobulinowy monoklonalny anty-IgG, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiony 1 szt. a 10 ml jm. szt. ilość: 10,00 ,
poz. 2 Surowica / odczynnik antyglobulinowy poliwalentny, 1 szt. a 5 ml, pojemnik z kroplomierzem, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiony jm. szt. ilość: 5,00 ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33651500-3 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml 0,05 IU/ml gotowy do użycia, do mikrometody jm. ml. ilość: 30,00 ,
poz. 2 Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml 0,1 IU/ml gotowy do użycia do metod probówkowych, jm. ml. ilość: 15,00 ,
poz. 3 Roztwór LISS, 1 szt. a 100 ml o niskiej sile jonowej jm. szt. ilość: 80,00 ,
poz. 4 Odczynnik papainowy gotowy do użycia,1 szt. a 3 - 5 ml odczynnik stabilny po otwarciu do daty ważności określonej na etykiecie jm. ml. ilość: 10,00 ,
poz. 5 PEG - glikol polietylenowy, 1 szt. a 4-10 ml roztwór glikolu polietylowego 20% jm. ml. ilość: 100,00 ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 Standaryzowane krwinki wzorcowe uczulone 0Rh+opłaszczone p/c anty-D a 2 ml bezpośrednio do użycia do metody probówkowej PTA stężenie od 25% do 40% (+/- 2%) jm. szt. ilość: 26,00 ,
poz. 2 Zestaw krwinek wzorcowych do układu ABO (trzykrwinkowy: A1 ,b, O) w płynie konserwującym a 4-5ml - stężenie od 25% do 40% (+/- 2%) jm. zestaw ilość: 13,00 ,
poz. 3 Zestaw krwinek wzorcowych do wykrywania przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% (+/- 2%) jm. zestaw ilość: 13,00 ,
poz. 4 Zestaw krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwujacym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40 % (+/- 2%) jm. zestaw ilość: 13,00 ,
poz. 5 Dopełniąjacy zestaw krwinek wzorcowych (do poz. 4) do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40 % (+/- 2%) jm. zestaw ilość: 13,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawowy zestaw krwinek A, B, Rh+/- do dziennej kontroli odczynników do oznaczania grup krwi 13 dostaw po 1 zestawie jm. zestaw ilość: 13,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Glicerol (gliceryna bezwodna cz.d.a. a 1 litr) a 0,5 l jm. op. ilość: 3,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roztwór ACD (A) 1 szt. a 500 ml jm. op. ilość: 200,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Płytki Coun-Tact 1 op. a 20 szt.( do monitorowania biologicznego skażenia powierzchni) jm. op. ilość: 25,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roztwór 4% cytrynianu sodu w 0,9% chlorku sodu a 250 ml (worek) jm. op. ilość: 800,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 Krew kontrolna - Plasma Low Hb Control 1,0 (2 fiolki x 1ml) jm. op. ilość: 6,00,
poz. 2 Krew kontrolna -Plasma Low Hb Control 5,0 (2 fiolki x 1ml) jm. op. ilość: 6,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trombina liofilizowana 500/400/j.m. 5 amp. + rozp. jm. op. ilość: 2,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mikrokuwety Low do hemoglobinometrów jm. szt. ilość: 200,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia dla oferowanego zadania, zwiększenie nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowe warunki zwiększenia wartości zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowy postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria:
a. I kryterium oceny ofert - oferowana cena przedmiotu zamówienia - 90 pkt maksymalna wartość do uzyskania,
b. II kryterium oceny ofert - termin realizacji dostaw - 10 pkt maksymalna

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1 Deklaracja zgodności CE z normami UE potwierdzająca oznakowanie oferowanych odczynników i surowic znakiem CE lub deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych (tj. Dz.U.2021 poz.1565 ze zm.) – wymaganie dotyczy każdego zadania /części.
2 Certyfikat Jednostki Notyfikowanej, jeśli wymaga tego Ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2021 poz.1565 ze zm.) a w sytuacji, kiedy na rynku wyrobów medycznych oferowany asortyment występuje, jako niewymagający posiadania wskazanego certyfikatu należy dołączyć oświadczenie o następującej treści „Wykonawca oświadcza, że dla oferowanych wyrobów…………… (nazwa lub numer zadania i numer pozycji) Ustawa o wyrobach medycznych nie wymaga wydania przez jednostki notyfikowane certyfikatów”, przy czym należy wymienić rodzaj asortymentu, którego dotyczy oświadczenie – treść oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ – wymaganie dotyczy każdego zadania /części.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 PZP).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców winien złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 PZP. Szczegółowy opis wymagań zawiera SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 458 ustawy PZP:
a) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
b) zmiany warunków i terminów dostaw przedmiotu zamówienia – zmiany te mogą nastąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych,
c) zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczeń na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
• niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materiałów lub urządzeń, jeśli ta zmiana nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne,
• pojawienie się na rynku materiałów lub nowszych urządzeń, nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotów Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy,
d) zmiany postanowień Umowy w przypadkach przewidzianych w art. 455 PZP,
e) zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami Umowy a treścią oferty i/lub SWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 454 ustawy PZP
w przypadku:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki Umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującą niemożliwością realizacji Umowy,
b) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą, grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy.
3. Strony Umowy niezwłocznie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy, jednocześnie dopuszcza się zmianę treści Umowy, jeśli zachodzą okoliczności szczegółowo określone w Ustawie z dnia 2 marca 2020 r.
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U.
z 2020 r. poz. 1842).
4. Zmiany określone w ust. 1, ust. 2, ust. 3 zostaną dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i wprowadzone do Umowy aneksem.
5. Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wartości zamówienia dla każdego z oferowanych zadań zgodnie z treścią § 3 ust. 3.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rckikzg.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Chciałabym zrobić warkoczyki na całej głowie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI