Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-01
  • Numer ogłoszenia759627-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759627-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze: Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 00029193100000, ul. Zyty  21 , 65-046  Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3298360, , e-mail dyrekcja@rckik.zgora.pl, K.Radczyc@rckik.internetdsl.pl, faks 68 3298399.
Adres strony internetowej (URL): www.rckik.zgora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://rckikzg.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, osobiście, gońcem
Adres:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych
Numer referencyjny: 11/P/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw odczynników i surowic diagnostycznych, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego.2. Wymagania techniczno – funkcjonalne, określono w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dalej zwanej SIWZ.3. Warunki realizacji zamówienia, gwarancji, transportu określono w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.4. Szczegółowy wykaz odczynników i surowic diagnostycznych stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ, oraz poniższe zestawienie.:zadanie 1 poz. 1 Kaseta neutralna 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) op. 14,00 ;zadanie 1 poz. 2 Anti human globulin anti IgG do testu PTA 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) op. 8,00 ;zadanie 1 poz. 3 Anti human globulin IgG+C3d do testu PTA 1 op. a 100 szt.( Kasety do mikrometody) op. 8,00 ;zadanie 1 poz. 4 Kaseta do oznaczania antygenów Rh: Blood gruping reagents anti-C, anti-E, anti-c, anti-e, anti-K 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) op. 3,00 ;zadanie 1 poz. 5 Bliss 1 op. a 3 x10 ml op. 10,00 ;zadanie 1 poz. 6 Kaseta BioVue - grupowa dla biorców, 2 badania na jednek kasecie: Anti-A, - B, - D, Anti -A, -B, -D, 1 op 5x20 szt op. 4,00 ;zadanie 2 poz. 1 Odczynniki do automatycznego licznika (typ Adam rWBC1) do liczenia leukocytów resztkowych w ubogoleukocytarnych składnikach krwi i osoczu – ilość badań 50,1/nazwa handlowa ADAM rWBC kit 1 op. zawiera 50 slajdów, roztwór standardowy 7 ml oraz r-Solution 25 ml lub równoważne/ op. 12,00 ;zadanie 3 poz. 1 Roztwór PBS gotowy do użycia 1 op. a 5l op. 70,00 ;zadanie 4 poz. 1 Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG – proporcjonalnie do zastosowania 20ml/5ml/8ml +/- 2 ml dla każdego odczynnika op. 1,00 ;zadanie 5 poz. 1 Surowica/ odczynnik antyglobulinowy monoklonalny anty-IgG, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiony 1 szt. a 10 ml op. 10,00 ;zadanie 5 poz. 2 Surowica / odczynnik antyglobulinowy poliwalentny, 1 szt. a 5 ml, pojemnik z kroplomierzem, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiony op. 5,00 ;zadanie 6 poz. 1 Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml 0,05 IU/ml gotowy do użycia, do mikrometody ml. 50,00 ;zadanie 6 poz. 2 Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml 0,1 IU/ml gotowy do użycia do metod probówkowych, ml. 25,00 ;zadanie 6 poz. 3 Roztwór LISS, 1 szt. a 100 ml o niskiej sile jonowej szt. 130,00 ;zadanie 6 poz. 4 Dolichotest 1 szt. a 2 - 5 ml ml. 5,00 ;zadanie 6 poz. 5 Odczynnik papainowy gotowy do użycia,1 szt. a 3 - 5 ml odczynnik stabilny po otwarciu do daty ważności określonej na etykiecie ml. 20,00 ;zadanie 6 poz. 6 PEG - glikol poletylenowy, 1 szt. a 5-10 ml roztwór glikolu polietylowego 20% ml. 100,00 ;zadanie 7 poz. 1 Odczynnik monoklonalny Anty C a 5 ml szt. 25,00 ;zadanie 7 poz. 2 Odczynnik monoklonalny Anty E a 5 ml szt. 25,00 ;zadanie 7 poz. 3 Odczynnik monoklonalny Anty c a 5 ml szt. 25,00 ;zadanie 7 poz. 4 Odczynnik monoklonalny Anty e a 5 ml szt. 26,00 ;zadanie 7 poz. 5 Odczynnik monoklonalny Anty Cw a 2 ml szt. 12,00 ;zadanie 7 poz. 6 Odczynnik monoklonalny Anty Leª a 2 ml szt. 21,00 ;zadanie 7 poz. 7 Odczynnik monoklonalny Anty Leb a 2 ml szt. 19,00 ;zadanie 7 poz. 8 Odczynnik monoklonalny Anty JKª a 2 ml szt. 21,00 ;zadanie 7 poz. 9 Odczynnik monoklonalny Anty JKb a 2 ml szt. 20,00 ;zadanie 7 poz. 10 Odczynnik monoklonalny Anty S a 2 ml szt. 23,00 ;zadanie 7 poz. 11 Odczynnik monoklonalny Anty s a 2 ml szt. 20,00 ;zadanie 7 poz. 12 Odczynnik monoklonalny Anty M a 2 ml szt. 33,00 ;zadanie 7 poz. 13 Odczynnik monoklonalny Anty N a 2 ml szt. 20,00 ;zadanie 7 poz. 14 Odczynnik monoklonalny Anty P1 a 2 ml szt. 18,00 ;zadanie 7 poz. 15 Odczynnik monoklonalny Anty K a 5 - 10 ml. ml. 200,00 ;zadanie 7 poz. 16 Odczynnik monoklonalny Anty k (Celano) a 2 ml szt. 10,00 ;zadanie 7 poz. 17 Odczynnik monoklonalny anty A drugi klon a 10 ml szt. 3,00 ;zadanie 7 poz. 18 Odczynnik monoklonalny anty A pierwszy klon, a 10 ml szt. 13,00 ;zadanie 7 poz. 19 Odczynnik monoklonalny anty B drugi klon, a 10 ml szt. 3,00 ;zadanie 7 poz. 20 Odczynnik monoklonalny anty B pierwszy klon a 10 ml szt. 13,00 ;zadanie 7 poz. 21 Odczynnik monoklonalny anty D IgM+IgG a 10 ml szt. 16,00 ;zadanie 7 poz. 22 Odczynnik monoklonalny anty D Rum-1 a 10 szt. 5,00 ;zadanie 8 poz. 1 Odczynnik monoklonalny / surowica Anty Fyª a 2 ml do mikrotestu PTA szt. 14,00 ;zadanie 8 poz. 2 Odczynnik monoklonalny / surowica Anty Fyb a 2 ml do mikrotestu PTA szt. 14,00 ;zadanie 9 poz. 1 Standaryzowane krwinki wzorcowe uczulone 0Rh+opłaszczone p/c anty-D a 2 ml bezpośrednio do użycia do metody probówkowej PTA stężenie od 25% do 40% (+/- 2%) szt. 26,00 ;zadanie 9 poz. 2 Zestaw krwinek wzorcowych do układu ABO (trzykrwinkowy: A1 ,B, O) w płynie konserwującym a 4-5ml - stężenie od 25% do 40% (+/- 2%) zestaw 13,00 ;zadanie 9 poz. 3 Zestaw krwinek wzorcowych do wykrywania przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% (+/- 2%) zestaw 13,00 ;zadanie 9 poz. 4 Zestaw krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwujacym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40 % (+/- 2%) zestaw 13,00 ;zadanie 9 poz. 5 Dopełnijacy zestaw krwinek wzorcowych (do poz. 4) do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwujacym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40 % (+/- 2%) zestaw 13,00 ;zadanie 10 poz. 1 Podstawowy zestaw krwinek A, B, Rh+/- do dziennej kontroli odczynników do oznaczania grup krwi 13 dostaw po 1 zestawie zestaw 13,00 ;zadanie 11 poz. 1 Glicerol (gliceryna bezwodna cz.d.a. a 1 litr) a 0,5 l op. 4,00 ;zadanie 12 poz. 1 Odczynnik Türka 1 op. a 1l op. 1,00 ;zadanie 13 poz. 1 Roztwór ACD (A) 1 szt. a 500 ml op. 200,00 ;zadanie 14 poz. 1 Płytki Coun-Tact 1 op. a 20 szt.( do monitorowania biologicznego skażenia powierzchni) op. 21,00 ;zadanie 15 poz. 1 Sól fizjologiczna inj.Na Cl 0,9% w workach 1 op. a 250 ml op. 30,00 ;zadanie 15 poz. 2 Sól fizjologiczna inj.Na Cl 0,9% w workach 1 op. a 100 ml op. 100,00 ;zadanie 16 poz. 1 Paski do moczu 10 parametrowe 1 op. a 100 szt op. 1,00 ;zadanie 17 poz. 1 Dimetylosulfotlenek - DMSO 99,5% 1 op. a 500 ml op. 1,00 ;zadanie 18 poz. 1 Roztwór 4% cytrynianu sodu w 0,9% chlorku sodu a 250 ml (worek) szt. 3 500,00 .Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, każda z części przedmiotu zamówienia stanowi odrębne zadanie.Każdy z Wykonawców musi przystąpić, co najmniej jednego całego zadania. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich zadań / części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33696200-7
33696100-6
33651500-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Deklaracja zgodności CE z normami UE potwierdzająca oznakowanie oferowanych odczynników i surowic znakiem CE lub deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych.2) Certyfikat Jednostki Notyfikowanej, jeśli wymaga tego Ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2020 poz.186 ze zm.) a w sytuacji, kiedy na rynku wyrobów medycznych oferowany asortyment występuje, jako niewymagający posiadania wskazanego certyfikatu należy dołączyć oświadczenie o następującej treści „Wykonawca oświadcza, że dla oferowanych wyrobów…………… (nazwa lub numer zadania i numer pozycji) Ustawa o wyrobach medycznych nie wymaga wydania przez jednostki notyfikowane certyfikatów”, przy czym należy wymienić rodzaj asortymentu, którego dotyczy oświadczenie – treść oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 20,00
dodatkowy termin ważności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP: a) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b) zmiany warunków i terminów dostaw przedmiotu zamówienia – zmiany te mogą nastąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych, c) zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczeń na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: • niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materiałów lub urządzeń, jeśli ta zmiana nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne, • pojawienie się na rynku materiałów lub nowszych urządzeń, nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotów Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy, d) zmiany postanowień Umowy w przypadkach przewidzianych w art. 144 PZP, e) zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami Umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki Umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującą niemożliwością realizacji Umowy, b) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą, grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy3. Strony Umowy niezwłocznie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy, jednocześnie dopuszcza się zmianę treści Umowy, jeśli zachodzą okoliczności szczegółowo określone w Ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1842).4. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do Umowy aneksem. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w okolicznościach, o których mowa w § 3 ust. 2 i 3 .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokręcenie dredów- Żary
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokręcenie dredów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI