IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy zamówień |
30,00 |
termin płatności |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w/w przepisem.4. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r.(Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;b) zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt c);c) obniżenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy np. w wyniku wprowadzenia cen promocyjnych lub gdy zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie;d) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, z chwilą wstrzymania lub zakończenia produkcji, wycofania z obrotu, braku dostępności, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto;e) zmiany wielkości opakowania towaru objętego umową przetargową z możliwością przeliczenia ceny nie przekraczającej ceny zaoferowanej w ofercie przetargowej;f) zakupu oferowanych odpowiedników towarów objętych umową po cenie nie wyższej niż zawarta w ofercie przetargowej;g) zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;h) zmiany przepisów prawa mające wpływ na realizacje niniejszej umowy;i) zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:- wprowadzenia nowego podwykonawcy, - rezygnacji podwykonawcy, - zmiany wartości lub zakresu prac wykonywanych przez podwykonawców.j) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania umowy w terminie z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, w zależności od przebiegu pracy szpitala, na okres do wyczerpania ilości przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 2, nie dłużej jednak niż 3 miesiące.5. Strona zgłaszająca propozycję zmiany umowy zobowiązana jest przedstawić uzasadnienie jej wprowadzenia.6. Przedstawione w Formularzu cenowym- Załączniku nr 2 ilości produktów są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich pełnej realizacji. W przypadku przekroczenia ilości określonego produktu podanego w SIWZ i konieczności dodatkowego zamówienia Wykonawca nie będzie podwyższał ceny.7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania umowy w terminie z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, w zależności od przebiegu leczenia pacjentów, na okres do wyczerpania ilości przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 2, nie dłużej jednak niż 2 miesiące.8. Zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy:8.1. nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową;8.2. będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa.9. Zmiana ceny w wyniku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 4a) obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ją wprowadzających. Pozostałe zmiany wymienione w pkt. 4 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.10. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane na podstawie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. za zgodą obu Stron.11. Wszelkie zmiany i uzupełnienia zawartej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.12. Zmiana wymieniona w pkt. 10 może być dokonana na wniosek Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. W takim przypadku informacje te muszą być przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiębiorstwa”.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Ponadto Wykonawca w formularzu ofertowym zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zastrzega, iż określone dokumenty składające się na ofertę nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Zamawiający wypełnia obowiązek informacyjny przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wykonawca oświadcza (w formularzy ofertowym), że:a) wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu; b) posiada podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.c) ponadto, oświadcza że powierzone przez Zamawiającego dane osobowe pracowników uczestniczących w przygotowaniu i realizacji niniejszego postępowania będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego o ochronie danych osobowych w szczególności z przepisami RODO.Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-06, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet 1 Przeciwciała do immunohistochemii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet 2 Przeciwciała do immunohistochemii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet 3 Przeciwciała do immunohistochemii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet 4 Przeciwciała do immunohistochemii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet 5 Przeciwciała do immunohistochemii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet 6 Odczynniki laboratoryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV. 2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet 7 Odczynniki laboratoryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet 8 Odczynniki laboratoryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet 9 Odczynniki laboratoryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV. 2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet 10 Odczynniki laboratoryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt.IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet 11 Odczynniki laboratoryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet 12 Odczynniki laboratoryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet 13 Drobny sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet 14 Drobny sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Pakiet 15 Drobny sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Pakiet 16 Drobny sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pakiet 17 Drobny sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Pakiet 18 Drobny sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Pakiet 19 Drobny sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Pakiet 20 Drobny sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Zakładu Patomorfologii Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-0, 38000000-5, 33696200-7, 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
zgodnie z pkt. IV.2.2) |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: