Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do wykonania 9000 oznaczeń SARS-CoV-2 przy użyciu izolatora ANDIS 350 oraz termocyklera FQD96A-5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510879196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andersa
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 896449601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.ilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ilawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do wykonania 9000 oznaczeń SARS-CoV-2 przy użyciu izolatora ANDIS 350 oraz termocyklera FQD96A-5
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41981825-50fc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003838/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do wykonania 9000 oznaczeń SARS-CoV-2 przy użyciu izolatora ANDIS 350 oraz termocyklera FQD96A-5
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_ilawa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między
Zamawiającym,a Wykonawcami odbywać się będzie się drogą elektroniczną przy użyciu platformy
zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/szpital_ilawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2017r.wsprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzieleniezamówieniapublicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych
(Dz. U. z2020 r.poz.1261) określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające
pracęnaplatformiehttps://platformazakupowa.pl tj. a) stały dostęp do sieci Internet
ogwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC
onastępującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja,jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c)zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
100, d) włączona obsługaJavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub
inny obsługujący format plików .pdf, f)Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji
sieciowej- kodowanie UTF8, g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi
datę orazdokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z
zegarem GłównegoUrzędu Miar. Oferta wraz z jej załącznikami powinna być sporządzona w języku
polskim,z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności i opatrzona
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O
PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH-KONTRAHENCI Na podstawie Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE, zwanego dalej ,,Rozporządzeniem’’, informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego
w Iławie ul. Gen.Wł. Andersa 3. 2. W Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w
Iławie,powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: abi@szpital.ilawa.pl
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Ustawy z dnia
29stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone
do przetwarzania podmiotom świadczącym na rzecz Powiatowego Szpitala w Iławie usługi
serwisowe:oprogramowania,sprzętu informatycznego, na podstawie zawartych z tymi podmiotami
rzeczowych umów powierzenia danych osobowych.5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do
państw spoza Unii Europejskiej.6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez: • umowy - 10
lat •dokumentacja postępowania przetargowego – 5 lat • faktury VAT – 5 lat•
dokumentacja postępowania przetargowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej,
przechowywana jest zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z UE.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma
Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
oo
chronie danych osobowych z dnia 27kwietnia 2016 r. 9. Podanie przez Panią/Pana danych
osobowych
jest wymogiem ustawowym.Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania
danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy. 10. Pani/Pana dane nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany,w tym również w formie profilowania SEKCJA IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do wykonania 9000 oznaczeń SARS-CoV-2 przy użyciu izolatora ANDIS 350 oraz termocyklera FQD96A-5 dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
2. Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu w postępowaniu na
podstawie
art. 125 ust. 1 ustawy pzp, Wykonawca składa oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
w postępowaniu – załącznik nr 2do SWZ – w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
2.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
2.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
2.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia
- w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
2.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku Vat cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto.
2.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_ilawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31