Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń RKZ wraz z dzierżawą analizatorów, oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń RKZ wraz z dzierżawą analizatorów, oraz dostawa nici chirurgicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-15
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00068735
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń RKZ wraz z dzierżawą analizatorów, oraz dostawa nici chirurgicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Węgierska 21

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3553317

1.5.8.) Numer faksu: 18 3553307

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@szpital.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.gorlice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń RKZ wraz z dzierżawą analizatorów, oraz dostawa nici chirurgicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b625941-b92f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000913/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa odczynników oraz materiałów jednorazowych wykonywania oznaczeń RKZ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpital.gorlice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal
email:bzp@szpital.gorlice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: miniPortal:https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal
,email:bzp@szpital.gorlice.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił
obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z
dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1),w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem
osób fizycznych,których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio
pozyskał oraz obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o ich wypełnieniu. Wzór oświadczenia ujęty jest w Formularzu
oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 29_2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 507489 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń RKZ wraz z dzierżawą analizatorów, oraz dostawa nici chirurgicznych.
Opis zad. 1 : Przewidywana ilość oznaczeń RKZ – 50000.
Paramety mierzone: pO2, PCO2, pH , Na, K, Cl, Ca ,
Parametry oksymetryczne COHb , MetHb tHb, sO2,O2Hb,HHb
Analizator fabrycznie nowy w pełni automatyczny, z wbudowanym systemem kontroli. Współpraca z oprogramowaniem laboratoryjnym Infmedica, termin dostawy analizatora do 30 dni od zawarcia umowy
Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
Celem zabezpieczenia pracy Laboratorium na wypadek awarii analizatora podstawowego i konieczności jego dłuższych napraw oferent będzie zobowiązany do wydzierżawienia dodatkowo pełnosprawnego nie starszego niż 4 lata , po przeglądzie aparatu back-up wykonującego oznaczenia wymienione w siwz i pracującego na odczynnikach przeznaczonych do oznaczeń na analizatorze podstawowym .
Analizator back-up będzie objęty serwisem jak analizator podstawowy, musi posiadać odpowiednio dokumenty dopuszczające, oraz mieć wykonany przegląd techniczny po instalacji.
Parametry wymagalne systemów - zgodnie z załącznikiem nr 6.
Dostawca musi zapewnić bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie stosowania oferowanego systemu.

4.2.5.) Wartość części: 241226 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124110-9 - Systemy diagnostyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena techniczna

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Polipropylen z dodatkiem glikolu polietylenowego.

4.2.5.) Wartość części: 5678,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew wchłanialny syntetyczny, pleciony, powlekany kwas poliglikolowy i kwas polimlekowy
(mieszanina) czas wchłaniania 56-70 dni z powleczeniem antybakteryjnym, podtrzymywanie
tkankowe 75% po 2 tyg., 50% po 3 tyg., 25% po 4 tyg.

4.2.5.) Wartość części: 189057 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny wchłanialny, pleciony, powlekany kwas poliglikolowy i kwas polimlekowy (
mieszanina) okres wchłaniania do 42 dni ( podtrzymywanie tkankowe 10-14 dni).

4.2.5.) Wartość części: 43355,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici okulistyczne polipropylen

4.2.5.) Wartość części: 448,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bezwęzłowe urządzenie do kontrolowanego zamykania ran wykonane z polidioksanonu z igłą na
jednym końcu i elementem mocującym szew w tkance na drugim końcu.

4.2.5.) Wartość części: 29444,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Antybakteryjny szew chirurgiczny, monofilamentowy, wchłanialny.

4.2.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty może wezwać
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni, aktualnych nadzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.W postępowaniu
o udzielenie zamówienia zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:(a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5
ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,w rozumieniu ustawy z dnia
16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym
wykonawcą,który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt. 8, 9 i 10 SWZ tzw.
Oświadczenie Wstępne (wzór oświadczenia stanowi zał. nr do SWZ). Oświadczenie Wstępne stanowi
dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na
dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby,przedstawia, wraz z Oświadczeniem Wstępnym także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w
obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem. Dokumenty potwierdzające że oferowany
przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego ,spełnianie
wymaganych parametrów technicznych oraz oceny jakościowej –foldery, katalogi

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w
obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem. Dokumenty potwierdzające że oferowany
przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego ,spełnianie
wymaganych parametrów technicznych oraz oceny jakościowej –foldery, katalogi

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz asortymentowo-cenowy, Opis parametrów wymaganych i ocenialnych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim
przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:Pełnomocnikiem może byćjeden z
wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców).
Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może
on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie Wstępne
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien
wykazać każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania
o udzielenie zamówienia, niezależnie od wartości tej zmiany, w tym w szczególności zmiany
dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy, w przypadku:zmiany w obowiązujących
przepisach prawa mającej wpływ na świadczenie dostaw będących przedmiotem niniejszego
postępowania dostosowującej warunki umowy do zmian w przepisach prawa,gdy nowy
wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę. zmiany terminu wykonania przedmiotu
zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, wystąpienia zdarzeń losowych, np. awarii dzierżawionych analizatorów z ich
trwałym uszkodzeniem, wystąpienia tzw.siły wyższej.zmiany danych podmiotów zawierających
umowę (np. w wyniku przekształceń,przejęć,itp.;Zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz
podatku akcyzowego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zad. 2 do 7 - 2 przetarg.
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI