Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e515f6-cf6d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018821/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.106 Odczynniki do zakładu patomorfologii
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.med.torun.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuapa.gov.pl/wps/portal. Zamawiający może równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortau oraz Regulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ w zakresie, w jakim określają zasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania elektronicznych dokumentów i informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB. 3. Zainteresowany złożeniem ofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w przywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych Regulaminów. 4. Szczegółowe instrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przez Urząd Zamówień Publicznych, MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo Cyfryzacji) dostępne są na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawieochrony osóbfizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnegoprzepływu takichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych)(Dz. Urz. UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem
Pani/PanadanychosobowychjestSpecjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul. Batorego
17/19,87-100Toruń;inspektorem ochrony danych osobowych w
SpecjalistycznymSzpitaluMiejskimim.M.Kopernika wToruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak,
iod@med.torun.pl;Pani/Panadaneosobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanymzpostępowaniemo udzieleniezamówienia publicznego nr sprawy
SSM.DZP.200.13.2021prowadzonymw trybieprzetargunieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będąosobylub podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 orazart. 96ust. 3 ustawyz dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017 r. poz.1579 i2018), dalej„ustawaPzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 97ust.1 ustawyPzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, ajeżeliczas trwaniaumowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czastrwaniaumowy;obowiązekpodaniaprzez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednioPani/Panadotyczących jestwymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym zudziałemw postępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonychdanychwynikają zustawyPzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
niebędąpodejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
−napodstawie art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−
napodstawieart. 16 RODOprawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie
art.18 RODOprawo żądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
zzastrzeżeniemprzypadków, októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi
doPrezesaUrzędu OchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danychosobowychPani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w
związku zart.17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do
przenoszeniadanychosobowych, o którymmowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu,wobecprzetwarzania danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danychosobowychjest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.64.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 5279,84 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakżezmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 30%. W przypadkuniewykorzystania przez Odbiorcę całości zamówienia Dostawcy nie przysługuje żadneroszczenie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichwpostępowaniuoudzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarciaumowy wsprawiezamówieniapublicznego. W związku z tym należy wskazane
pełnomocnictwozłożyćwraz zofertą.2) O iledotyczy - W odniesieniu do warunku udziału
wpostępowaniudotyczącegozdolności technicznejlub zawodowej wykonawcy wspólnie
ubiegającysię oudzieleniezamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców,
którzywykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. W
tymprzypadku,wykonawcywspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do
ofertyoświadczenie, zktóregowynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni
wykonawcy.3)Wykonawcywystępującywspólnie powinni złożyćoświadczenia i dokumenty, o
których mowa wniniejszymrozdziale SWZ,z tym, że oświadczeniewstępne wymienione w ust. 1
niniejszegorozdziału SWZ(oświadczeniewg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SWZ) oraz
dokumentywskazane w ust.8 pkt 3niniejszego rozdziału SWZ(dokumenty potwierdzające brak
przesłanekdowykluczeniawykonawcy) składa każdyWykonawca z osobna, natomiast
pozostałedokumentyluboświadczenia potwierdzającespełnianie warunków udziału w
postępowaniuokreślonychprzezZamawiającego mogą byćskładane wspólnie.4) Zamawiający
niezastrzegaobowiązkuosobistego wykonania przezposzczególnych wykonawców
wspólnieubiegających sięoudzielenie zamówienia publicznegokluczowych
zadańdotyczącychprzedmiotowegozamówienia