Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510879196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andersa
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.ilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ilawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1b005ae-9d19-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003838/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_ilawa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym,a Wykonawcami odbywać się będzie się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/szpital_ilawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017r.wsprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z2020 r.poz.1261) określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracęnaplatformiehttps://platformazakupowa.pl tj. a) stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100, d) włączona obsługaJavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub innyobsługujący format plików .pdf, f)Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej- kodowanie UTF8, g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę orazdokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegaremGłównegoUrzędu Miar. Oferta wraz z jej załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim,zzachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności i opatrzona kwalifikowanympodpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIUDANYCHOSOBOWYCH-KONTRAHENCI Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuzprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE, zwanego dalej ,,Rozporządzeniem’’, informujemy, że: 1.AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego wIławie ul. Gen.Wł. Andersa 3. 2. W Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie,powołany zostałInspektor Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: abi@szpital.ilawa.pl 3.Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. PrawoZamówień Publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone doprzetwarzaniapodmiotom świadczącym na rzecz Powiatowego Szpitala w Iławie usługi serwisowe:oprogramowania,sprzętu informatycznego, na podstawie zawartych z tymi podmiotami rzeczowychumów powierzeniadanych osobowych.5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw spozaUnii Europejskiej.6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez: • umowy - 10 lat •dokumentacjapostępowania przetargowego – 5 lat • faktury VAT – 5 lat• dokumentacjapostępowaniaprzetargowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej, przechowywana jestzgodnie z zapisamiumowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z UE. 7. Posiada Pani/Panprawo dostępu dotreści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczeniaprzetwarzania, prawodo przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawowniesienia skargi doUrzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danychosobowych zdnia 27kwietnia 2016 r. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiemustawowym.Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danychosobowych będziebrak możliwości realizacji umowy. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane wsposóbzautomatyzowany,w tym również w formie profilowania SEKCJA IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie.Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku nr 3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz parametry techniczne
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4