Dostawa odczynników do badań w kierunku SARS-CoV-2 do posiadanego analizatora Elite...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników do badań w kierunku SARS-CoV-2 do posiadanego analizatora Elite InGenius
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-04-22
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032064
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników do badań w kierunku SARS-CoV-2 do posiadanego analizatora Elite InGenius

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników do badań w kierunku SARS-CoV-2 do posiadanego analizatora Elite InGenius

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83e269bc-9ce1-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa odczynników do analizatora INGENIUS COVID

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacjamiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.Wykonawcazamierzającywziąćudziałwpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisanezostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do:złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacjiwynosi150 MB.Za datę przekazaniaoferty,wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ można wyszukać również na Liście wszystkich postępowańklikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiającyinformuje,że:1.AdministratoremdanychosobowychudostępnionychwramachpostępowaniajestZamawiający.2.Kontakt doinspektoraochrony danychosobowych: adres e-mail:rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego :5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ wKrakowie,ul.Wrocławska1-3,30-901Kraków3.Dane osoboweprzetwarzane będą wzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącegonazamawiającym,wceluzwiązanymzniniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie zart.6ust.1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływutakichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw.zustawą zdnia29stycznia2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)(„PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodaneosoboweprzetwarzane będą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1litb)RODO.5.odbiorcami danychosobowych będąosobylubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania(komisjaprzetargowa)orazodpowiednieorganykontrolewzakresieichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane,przezokres4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeliczas trwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecały czas trwania umowy.Danetemogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia14lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnymiarchiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn.zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy.7.obowiązek podania danychosobowychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawyPZP,związanym zudziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikajązustawyPZP;8.wodniesieniudodanychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórych danesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystaniezprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)• prawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczenia przetwarzanianiemazastosowaniawodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaześrodkówochronyprawnej lubwceluochronypraw innej osobyfizycznej lubprawnej, lub z uwaginaważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego);10.prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych,gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego nazamawiającymlubwykonanieumowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonymwprzepisachustawyPZP,związanym zudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP;8. wodniesieniu do danychosobowychdecyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawaosóbktórychdanesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania niemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianiemazastosowania w odniesieniu doprzechowywania,wceluzapewnieniakorzystaniaześrodkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lubprawnej,lubzuwaginaważnewzględyinteresu publicznego UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego);10.prawodowniesieniaskargido PrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięcia danychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 22/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są Dostawa odczynników do badań w kierunku SARS-CoV-2 do posiadanego analizatora Elite InGenius na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)10.1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.14. Wprzypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyćpełnomocnictwo doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego.15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia zostanie wybrana,Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówieniapublicznego umowy regulującej współpracę tychWykonawców16. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś zdokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia tamusi być poświadczona za zgodność z oryginałem przezWykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia oraz w przypadku podmiotówudostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcylub tych podmiotów powinny byćpoświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądaćprzedstawieniaoryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lubbędąwzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy zWykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu orazbrakpodstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu orazbrakpodstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżelikonieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmianyte są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniutożsamości urządzenia,2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy,3) zmiany danychWykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),4) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,5) zmianorganizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe;6) zmian w zakresiesposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje siębezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,7) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,8)wyjaśnienia wątpliwości co treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,9) zmiany stawki podatkuVAT na przedmiot zamówienia lub jego część,10) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany dot. sposobu płatności, wymagać będzie ochronainteresu Zamawiającego,11) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie urządzeń na elementy olepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobuwykonania zamówienia.15) okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID-19,16) wystąpienia dekoniunktury lub innychnieprzewidzianych okoliczności, niezależnych od żadnej ze Stron (gospodarcze, ekonomiczne, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.),które wpłyną na okoliczności realizacji umowy, 17) wystąpienia siły wyższej, która wpłynie na okoliczności realizacji umowy w całości lubczęści.2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap(https://epuap.gov.pl/wps/portal):/5wszkzp/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-21

2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.