Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników do badań w kierunku SARS-CoV-2 do posiadanego analizatora Elite InGenius
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126308059
1.5.8.) Numer faksu: 126308059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do badań w kierunku SARS-CoV-2 do posiadanego analizatora Elite InGenius
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c144bbe-88a4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa odczynników do analizatora INGENIUS COVID
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.Wykonawcazamierzającywziąćudziałw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacjiwynosi150 MB.Za datę przekazania oferty,wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje,że:1.AdministratoremdanychosobowychudostępnionychwramachpostępowaniajestZamawiający.2.Kontakt doinspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail:rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego :5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ wKrakowie, ul.Wrocławska1-3,30-901Kraków3.Dane osoboweprzetwarzane będą wzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego nazamawiającym,wceluzwiązanymzniniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie z art.6ust.1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływutakichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw.zustawą zdnia 29stycznia2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)(„PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodane osoboweprzetwarzane będą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1litb)RODO.5.odbiorcami danychosobowych będą osobylubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania(komisjaprzetargowa)orazodpowiednieorganykontrole wzakresieichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane,przezokres4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecały czas trwania umowy. Danetemogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia14lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnym iarchiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn.zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy.7.obowiązek podania danych osobowychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawyPZP,związanym z udziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikajązustawyPZP; 8.wodniesieniudodanychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórych danesąprzetwarzane:•prawo dostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie zprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)• prawo żądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczenia przetwarzania niemazastosowaniawodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaześrodkówochronyprawnej lubwceluochronypraw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwaginaważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego); 10.prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchrony DanychOsobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;•prawo doprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającymlubwykonanieumowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonymwprzepisachustawy PZP,związanym zudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. wodniesieniu do danychosobowychdecyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osóbktórychdanesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;• prawo dosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania nie możeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianiemazastosowania w odniesieniu do przechowywania,wceluzapewnieniakorzystaniaześrodkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lubprawnej, lubzuwaginaważnewzględyinteresu publicznego UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego);10.prawodowniesieniaskargido Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięcia danych osobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzaniadanych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są Dostawa odczynników do badań w kierunku SARS-CoV-2 do posiadanego analizatora Elite InGenius na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ.