Dostawa odczynników do analizy kwasów nukleinowych, odczynników do hodowli komórkowej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników do analizy kwasów nukleinowych, odczynników do hodowli komórkowej, podstawowych odczynników do zastosowań laboratoryjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na Zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-03-29
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WROCŁAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00244577
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników do analizy kwasów nukleinowych, odczynników do
hodowli komórkowej, podstawowych odczynników do zastosowań
laboratoryjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego z
podziałem na Zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 375 20 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dominika.kalwat-posluszny@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników do analizy kwasów nukleinowych, odczynników do
hodowli komórkowej, podstawowych odczynników do zastosowań
laboratoryjnych dla Uniwersytetu Wrocławskiego z
podziałem na Zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f6d2566-d7c9-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009113/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.45 Odczynniki do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząsteczek, do biologii molekularnej i do biologii komórkowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę Przetargową (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla użytkowników dostępnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format
plików .pdf,
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej Platformy w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na
Platformie
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie
oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1.9.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Wsparcia technicznego udziela jej dostawca: Centrum Wsparcia Klienta Platformy: platformazakupowa.pl; tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku polskim, w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .xls’ .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;
• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;
• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych
o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2710.78.2023.DKP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 582656,20 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54890,79 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa sukcesywna.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizy kwasów
nukleinowych, odczynników do hodowli komórkowej, podstawowych
odczynników do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Biotechnologii
Uniwersytetu Wrocławskiego - z podziałem na Zadania.
Zakup jest realizowany na potrzeby projektu komercyjnego badania klinicznego- rozwój
innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych z wykorzystaniem technologii RNA pn.:”
Odporny na mutacje wirusa nanoterapeutyk hamujący postęp infekcji wirusa RNA, SARS Cov-2” w ramach konkursu ABM/2021/5; Umowa nr 2021/ABM/05/00002-00”.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Formularz asortymentowo- cenowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności znajduje się we wzorze umowy (które stanowią projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2496,84 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami, (dotyczy każdego zadania):
Kryterium 1: Cena w zł (C) – 80%;
Kryterium 2: Termin realizacji dostawy jednostkowej (T) - 20%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + T
gdzie:
W – oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie,
C - oznacza wartość punktową w kryterium cena ofertowa brutto
T- oznacza wartości punktów w kryterium Termin realizacji dostawy
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1. Wysokość ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę w zł (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 80
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Cb – cena brutto oferty badanej
80 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.
Termin realizacji jednostkowej dostawy (T)
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez
Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) terminu realizacji jednostkowej dostawy.
Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin realizacji (dostaw jednostkowych) (liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego)
Liczba punktów
7 dni 20 pkt
14 dni 10 pkt
21 dni 0 pkt
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin
realizacji dostawy zamówienia jednostkowego oczekiwany przez
Zamawiającego, czyli do 21 dni.
Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin realizacji dostawy
jednostkowej niż 21 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5) uPzp.
Brak podania w ofercie terminu dostawy oznaczać będzie, że Wykonawca
zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin (21 dni). W
takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w powyższym
kryterium wynosi 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy jednostkowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Rodzaj zamówienia: dostawa sukcesywna.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizy kwasów
nukleinowych, odczynników do hodowli komórkowej, podstawowych
odczynników do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Biotechnologii
Uniwersytetu Wrocławskiego - z podziałem na Zadania.
Zakup jest realizowany na potrzeby projektu komercyjnego badania klinicznego- rozwój innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych z wykorzystaniem technologii RNA pn.:” Odporny na mutacje wirusa nanoterapeutyk hamujący postęp infekcji wirusa RNA, SARS Cov-2” w ramach konkursu ABM/2021/5; Umowa nr 2021/ABM/05/00002-00”.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Formularz asortymentowo- cenowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności znajduje się we wzorze umowy (które stanowią projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 17981,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami, (dotyczy każdego zadania):
Kryterium 1: Cena w zł (C) – 80%;
Kryterium 2: Termin realizacji dostawy jednostkowej (T) - 20%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + T
gdzie:
W – oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie,
C - oznacza wartość punktową w kryterium cena ofertowa brutto
T- oznacza wartości punktów w kryterium Termin realizacji dostawy
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1. Wysokość ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę w zł (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 80
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Cb – cena brutto oferty badanej
80 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.
Termin realizacji jednostkowej dostawy (T)
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez
Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) terminu realizacji jednostkowej dostawy.
Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin realizacji (dostaw jednostkowych) (liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego)
Liczba punktów
7 dni 20 pkt
14 dni 10 pkt
21 dni 0 pkt
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin
realizacji dostawy zamówienia jednostkowego oczekiwany przez
Zamawiającego, czyli do 21 dni.
Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin realizacji dostawy
jednostkowej niż 21 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5) uPzp.
Brak podania w ofercie terminu dostawy oznaczać będzie, że Wykonawca
zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin (21 dni). W
takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w powyższym
kryterium wynosi 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy jednostkowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa sukcesywna.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizy kwasów
nukleinowych, odczynników do hodowli komórkowej, podstawowych
odczynników do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Biotechnologii
Uniwersytetu Wrocławskiego - z podziałem na Zadania.
Zakup jest realizowany na potrzeby projektu komercyjnego badania klinicznego- rozwój innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych z wykorzystaniem technologii RNA pn.:” Odporny na mutacje wirusa nanoterapeutyk hamujący postęp infekcji wirusa RNA, SARS Cov-2” w ramach konkursu ABM/2021/5; Umowa nr 2021/ABM/05/00002-00”.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Formularz asortymentowo- cenowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności znajduje się we wzorze umowy (które stanowią projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 4957,56 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami, (dotyczy każdego zadania):
Kryterium 1: Cena w zł (C) – 80%;
Kryterium 2: Termin realizacji dostawy jednostkowej (T) - 20%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + T
gdzie:
W – oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie,
C - oznacza wartość punktową w kryterium cena ofertowa brutto
T- oznacza wartości punktów w kryterium Termin realizacji dostawy
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1. Wysokość ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę w zł (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 80
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Cb – cena brutto oferty badanej
80 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.
Termin realizacji jednostkowej dostawy (T)
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez
Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) terminu realizacji jednostkowej dostawy.
Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin realizacji (dostaw jednostkowych) (liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego)
Liczba punktów
7 dni 20 pkt
14 dni 10 pkt
21 dni 0 pkt
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin
realizacji dostawy zamówienia jednostkowego oczekiwany przez
Zamawiającego, czyli do 21 dni.
Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin realizacji dostawy
jednostkowej niż 21 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5) uPzp.
Brak podania w ofercie terminu dostawy oznaczać będzie, że Wykonawca
zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin (21 dni). W
takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w powyższym
kryterium wynosi 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy jednostkowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa sukcesywna.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizy kwasów
nukleinowych, odczynników do hodowli komórkowej, podstawowych
odczynników do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Biotechnologii
Uniwersytetu Wrocławskiego - z podziałem na Zadania.
Zakup jest realizowany na potrzeby projektu komercyjnego badania klinicznego- rozwój innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych z wykorzystaniem technologii RNA pn.:” Odporny na mutacje wirusa nanoterapeutyk hamujący postęp infekcji wirusa RNA, SARS Cov-2” w ramach konkursu ABM/2021/5; Umowa nr 2021/ABM/05/00002-00”.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Formularz asortymentowo- cenowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności znajduje się we wzorze umowy (które stanowią projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 24235,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami, (dotyczy każdego zadania):
Kryterium 1: Cena w zł (C) – 80%;
Kryterium 2: Termin realizacji dostawy jednostkowej (T) - 20%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + T
gdzie:
W – oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie,
C - oznacza wartość punktową w kryterium cena ofertowa brutto
T- oznacza wartości punktów w kryterium Termin realizacji dostawy
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1. Wysokość ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę w zł (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 80
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Cb – cena brutto oferty badanej
80 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.
Termin realizacji jednostkowej dostawy (T)
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez
Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) terminu realizacji jednostkowej dostawy.
Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin realizacji (dostaw jednostkowych) (liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego)
Liczba punktów
7 dni 20 pkt
14 dni 10 pkt
21 dni 0 pkt
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin
realizacji dostawy zamówienia jednostkowego oczekiwany przez
Zamawiającego, czyli do 21 dni.
Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin realizacji dostawy
jednostkowej niż 21 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5) uPzp.
Brak podania w ofercie terminu dostawy oznaczać będzie, że Wykonawca
zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin (21 dni). W
takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w powyższym
kryterium wynosi 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy jednostkowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa sukcesywna.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizy kwasów
nukleinowych, odczynników do hodowli komórkowej, podstawowych
odczynników do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Biotechnologii
Uniwersytetu Wrocławskiego - z podziałem na Zadania.
Zakup jest realizowany na potrzeby projektu komercyjnego badania klinicznego- rozwój innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych z wykorzystaniem technologii RNA pn.:” Odporny na mutacje wirusa nanoterapeutyk hamujący postęp infekcji wirusa RNA, SARS Cov-2” w ramach konkursu ABM/2021/5; Umowa nr 2021/ABM/05/00002-00”.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Formularz asortymentowo- cenowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności znajduje się we wzorze umowy (które stanowią projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2513,39 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami, (dotyczy każdego zadania):
Kryterium 1: Cena w zł (C) – 80%;
Kryterium 2: Termin realizacji dostawy jednostkowej (T) - 20%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + T
gdzie:
W – oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie,
C - oznacza wartość punktową w kryterium cena ofertowa brutto
T- oznacza wartości punktów w kryterium Termin realizacji dostawy
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1. Wysokość ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę w zł (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 80
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Cb – cena brutto oferty badanej
80 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.
Termin realizacji jednostkowej dostawy (T)
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez
Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) terminu realizacji jednostkowej dostawy.
Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin realizacji (dostaw jednostkowych) (liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego)
Liczba punktów
7 dni 20 pkt
14 dni 10 pkt
21 dni 0 pkt
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin
realizacji dostawy zamówienia jednostkowego oczekiwany przez
Zamawiającego, czyli do 21 dni.
Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin realizacji dostawy
jednostkowej niż 21 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5) uPzp.
Brak podania w ofercie terminu dostawy oznaczać będzie, że Wykonawca
zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin (21 dni). W
takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w powyższym
kryterium wynosi 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy jednostkowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa sukcesywna.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizy kwasów
nukleinowych, odczynników do hodowli komórkowej, podstawowych
odczynników do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Biotechnologii
Uniwersytetu Wrocławskiego - z podziałem na Zadania.
Zakup jest realizowany na potrzeby projektu komercyjnego badania klinicznego- rozwój innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych z wykorzystaniem technologii RNA pn.:” Odporny na mutacje wirusa nanoterapeutyk hamujący postęp infekcji wirusa RNA, SARS Cov-2” w ramach konkursu ABM/2021/5; Umowa nr 2021/ABM/05/00002-00”.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ- Formularz asortymentowo- cenowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności znajduje się we wzorze umowy (które stanowią projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2707,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami, (dotyczy każdego zadania):
Kryterium 1: Cena w zł (C) – 80%;
Kryterium 2: Termin realizacji dostawy jednostkowej (T) - 20%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + T
gdzie:
W – oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie,
C - oznacza wartość punktową w kryterium cena ofertowa brutto
T- oznacza wartości punktów w kryterium Termin realizacji dostawy
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1. Wysokość ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę w zł (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 80pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x 80
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Cb – cena brutto oferty badanej
80 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.
Termin realizacji jednostkowej dostawy (T)
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez
Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) terminu realizacji jednostkowej dostawy.
Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin realizacji (dostaw jednostkowych) (liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego)
Liczba punktów
7 dni 20 pkt
14 dni 10 pkt
21 dni 0 pkt
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin
realizacji dostawy zamówienia jednostkowego oczekiwany przez
Zamawiającego, czyli do 21 dni.
Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin realizacji dostawy
jednostkowej niż 21 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5) uPzp.
Brak podania w ofercie terminu dostawy oznaczać będzie, że Wykonawca
zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin (21 dni). W
takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w powyższym
kryterium wynosi 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy jednostkowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1.1. potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1.1.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w
zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7,
8 i 10 uPzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
1.1.2. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
a także w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt II 1.1 powyżej, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt II. 1.1, dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich
podstawy wykluczenia z postępowania.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt II. 1.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt 4 powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 uPzp, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 uPzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć . Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
6. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
pkt 4-5 stosuje się odpowiednio.
7. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych od podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OFERTA SKŁADA SIĘ Z:
1. Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1
do SWZ.
2. Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 3
do SWZ.
3. (jeżeli dotyczy) Oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Załącznik nr 3 do SWZ,
4. Formularza asortymentowo- cenowego sporządzonego według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
5. (jeśli dotyczy) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych
Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w
rozdziale IV pkt 13.4, 13.5, 13.6 oraz 13.8 SWZ, udowadniające, że
proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę odpowiednio zgodnie z pkt 8 lub 9 rozdziału XI SWZ.
7. (jeżeli dotyczy) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r.
poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji,
przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły
opisane w pkt 7 rozdziału XI SWZ.
9. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentu wymienionego w rozdz. VII pkt II.
Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
9.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z
podmiotem występującym jako pełnomocnik.
9.3. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Punkt 8.1 stosuje się.
9.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9.5. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale VII pkt I SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego, określa rozdział VII pkt II SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 oraz 455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Na podstawie art. 454 i 455 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość następujących
zmian zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy:
1.1 zmiana terminu wykonania poszczególnych dostaw w następujących sytuacjach:
a) przestojów i opóźnień powstałych z przyczyn obiektywnych, nie leżących
po stronie Wykonawcy,
b) przestojów i opóźnień powstałych z winy Zamawiającego mających
bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy,
c) z powodu wystąpienia Siły wyższej;
1.2 zmiany wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
1.3 rezygnacja Wykonawcy z Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy, przy czym,
jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego
zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp.,
w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się odpowiednio;
1.4 zmiany Wykonawcy na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b)uPzp;1.5 zmiana rachunku bankowego Wykonawcy
c) z powodu wystąpienia Siły wyższej;
1.2 zmiany wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
1.3 rezygnacja Wykonawcy z Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp., w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się odpowiednio;
1.4 zmiany Wykonawcy na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b)uPzp;1.5 zmiana rachunku bankowego Wykonawcy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI