Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników do analizatora UNICAP 100 wraz z dzierżawą aparatu do oznaczeń alergologicznych i specjalistycznych przeciwciał jako back-up
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126308059
1.5.8.) Numer faksu: 126308059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do analizatora UNICAP 100 wraz z dzierżawą aparatu do oznaczeń alergologicznych i specjalistycznych przeciwciał jako back-up
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebf3c513-a0dd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa odczynników do analizatora UNICAP100 wraz z dzierżawą aparatu do oznaczeń alergologicznych i specjalistycznych przeciwciał
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi150 MB.Za datę przekazania oferty,wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Dane postępowania poza SWZ można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje,że:1.Administratoremdanychosobowychudostępnionych w ramach postępowaniajestZamawiający.2.Kontakt doinspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail :rodo@5wszk.com.pl,pisemnie naadresZamawiającego :5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ wKrakowie, ul.Wrocławska1-3,30-901Kraków3.Dane osobowe przetwarzane będą wzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym, w celuzwiązanymzniniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochronyosóbfizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw. z ustawą zdnia 29stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodane osobowe przetwarzane będą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1 lit b)RODO.5.odbiorcami danychosobowych będą osoby lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacja postępowania(komisja przetargowa)orazodpowiednieorganykontrole wzakresie ichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane, przezokres 4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane temogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy. 7.obowiązek podania danych osobowych jestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawy PZP,związanym z udziałem w postępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikają zustawyPZP; 8. wodniesieniudo danychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórych danesą przetwarzane:• prawo dostępu dodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawadosprostowania nie możeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)• prawo żądania odadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawo do ograniczenia przetwarzania niemazastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ześrodkówochronyprawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi naważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo downiesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,gdy uzna Pani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących narusza przepisy;11.nie przysługujePani/Panu:•prawodousunięcia danychosobowych;•prawo do przenoszenia danychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lubwykonanie umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonymw przepisach ustawy PZP, związanym zudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane sąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, wceluzapewnieniakorzystaniaze środkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lubzuwagi naważnewzględyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); 10.prawodowniesieniaskargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania danych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczynników do analizatora UNICAP 100 wraz z dzierżawą aparatu do oznaczeń alergologicznych i specjalistycznych przeciwciał jako back-up na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ.