Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników diagnostycznych z dzierżawą sprzętu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. HELIODORA ŚWIĘCICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników diagnostycznych z dzierżawą sprzętu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28729d4c-0189-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001479/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.43 ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA HEMOGLOBINY GLIKOWANEJ METODĄ HPLC Z DZIERŻAWĄ APARATU. ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA KWASU 5-HYDROKSYINDOLOOCTOWEGO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.skhs.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.skhs.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały
zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/68/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są odczynniki do oznaczania hemoglobiny glikowanej metodą HPLC wraz z dzierżawą aparatu na okres 208 tygodni. (planowane 21 000 testów)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98390000-3 - Inne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw i/lub usług z wymaganiami określonymi w Opisie
Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
a) Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o
posiadaniu deklaracji zgodności CE-IVD (do wglądu na żądanie Zamawiającego).
b) Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o
posiadaniu i gotowości udostępnienia kart charakterystyki substancji niebezpiecznych (jeżeli
taka karta charakterystyki jest wymagana powszechnie obowiązującymi przepisami prawa).
c) Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia: ulotek
informacyjnych, opisu i/lub instrukcji
w języku polskim. W przypadku, gdy do danego przedmiotu zamówienia nie wystawia się wyżej
wymienionych dokumentów Wykonawca składa opis zawierającego jego szczegółowe dane (np.
w postaci katalogów lub innych dokumentów). Dokumenty mają umożliwić potwierdzenie
spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania określone
zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III SWZ. Wymagamy przyporządkowania
wymaganych parametrów do konkretnych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań
(np. poprzez wskazanie strony oferty).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności CE-IVD (do wglądu na żądanie
Zamawiającego).
b) Oświadczenie o posiadaniu i gotowości udostępnienia kart charakterystyki substancji
niebezpiecznych (jeżeli taka karta charakterystyki jest wymagana powszechnie obowiązującymi
przepisami prawa).
c) Ulotki informacyjne, opis i/lub instrukcja w języku polskim. W przypadku, gdy do danego
przedmiotu zamówienia nie wystawia się wyżej wymienionych dokumentów Wykonawca składa
opis zawierającego jego szczegółowe dane (np. w postaci katalogów lub innych dokumentów).
Dokumenty mają umożliwić potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez
Zamawiającego. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr
III SWZ. Wymagamy przyporządkowania wymaganych parametrów do konkretnych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań (np. poprzez wskazanie strony oferty).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie regulacji w art. 455 ust. 1 pkt 1 a)-c) PZP Zamawiający przewiduje zmianę
postanowień umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo
1. Strony ustalają, że postanowienia w ust. 2 w zakresie zmiany umowy mogą być
dostosowywane pod względem językowym, stylistycznym na potrzeby prawidłowego
sporządzenia aneksu do umowy.
2. W wyniku zastosowania zmian do umowy ewentualne ograniczenie przedmiotu umowy nie
może przekroczyć 20% wartości przedmiotu umowy określonej w § 1 ust. 2 umowy.
3. Strony dopuszczają w trakcie obowiązywania umowy zamianę danego produktu
wchodzącego w skład przedmiotu umowy w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę
odpowiedniego zamiennika lub produktu zmodyfikowanego, w szczególności udoskonalonego, o
ile zamiennik ten jest produktem o właściwościach równoważnych bądź lepszych w stosunku do
zamienianego, odpowiadających charakterystyce pierwotnego produktu, w szczególności w
przypadku, gdy nie ulegnie zmianie cena jednostkowa, a tym samym nie wpłynie to na zmianę
wynagrodzenia Wykonawcy z tytuły realizacji umowy i jednocześnie zmiana ta jest korzystna dla
Zamawiającego. Powyższa zmiana wymaga zawarcia pisemnego aneksu pomiędzy Stronami na
wniosek Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.skhs.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-29