IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I Zmiany postanowień umowy dot. części 1-6, 9 i 10 (wzór z załącznika nr 6.1 do SIWZ): 1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny; f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową; g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy; i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. I pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; j) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; k) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności. II Zmiany postanowień umowy dot. dostawy sukcesywnej przy części 7 i 8 (wzór z załącznika nr 6.2 do SIWZ): 1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową; g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; h) nie wyczerpania ilości i / lub wartości umowy w terminie jej obowiązywania — wówczas w drodze aneksu można przedłużyć umowę jednorazowo, maksymalnie o 6 miesięcy, do wyczerpania ilości przedmiotu umowy i wartości; i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy; j) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; k) zmiana terminu obowiązywania umowy poprzez jego skrócenie w razie wyczerpania 60% wartości umowy i braku zapotrzebowania ze strony Zamawiającego na realizację 100 % wartości; l) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; m) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2 pod warunkiem podpisania stosownego aneksu do umowy. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów (zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce). 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzenia osoby bezpośrednio wykonującej zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany w odniesieniu do osoby bezpośrednio wykonującej zamówienie, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osoby bezpośrednio wykonującej zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. d), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wpłatami do pracowniczych planów kapitałowych dotyczących pracowników świadczących pracę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 8. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 2 lit. a), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia wraz ze szczegółowym wyliczeniem wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 lit. b), c) i d). 9. Inicjatorem zmian określonych w ust. 1 może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 10. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do mikrobiologii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Olej parafinowy, czysty, do analiz mikrobiologicznych, 1 litr - 1 op; D(-)-Mannitol do analiz mikrobiologicznych pH 5 - 7 (100 g/l, H₂O, 20 °C), 500 g - 1 op.; D(-)-Sorbitol, czysty do analiz mikrobiologicznych pH 5 - 7 (100 g/l, H₂O, 20 °C), 500 g - - 1 op.; Chityna do analiz aktywności chitynaz, bioreagent, oczyszczony proszek, 100g - 1 op. Maltodekstryna, ekwiwalent dekstrozy 4.0-7.0, 100 g - 1 op. SmartPak DQ3 Purification Pack, Zestaw wymiennych filtrów do oczyszczania wody, kompatybilny z posiadanym urządzeniem Direct-Q 3 - 2 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0, 38437000-7, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do mikrobiologii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:API 20 NE (25 PASKÓW) - 1 op. NaCl 0.85% MEDIUM (2ml)100 AMP - 1 op. SUSPENSION MEDIUM (5 ml)100AMP - 1 op. API ZYM (25 PASKÓW) - 1 op. MINERAL OIL - 1 op. Zn - 1 op. NIT 1 + NIT 2 (2 + 2 AMP.) - 1 op. JAMES (2 amp.) - 1 op. MCFARLAND STANDARD - 1 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów zużywalnych do posiadanego homogenizatora ostrzowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymienne końcówki pasujące do homogenizatora Ultra-Turrax T 18 digital, poj.10 - 100 ml, Ø10 mm; 12 sztuk w opakowaniu - 2 opakowania Wymienne końcówki pasujące do homogenizatora Ultra-Turrax T 18 digital, poj.10 - 100 ml, Ø14 mm; 12 sztuk w opakowaniu - 2 opakowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów zużywalnych do mikrobiologii; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylne, bezbarwne 6-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 50x1szt/50szt - 1 op.; Sterylne, bezbarwne 12-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 50x1szt/50szt - 1 op.; Sterylne, bezbarwne 24-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 50x1szt/50szt - 1 op.; Sterylne, bezbarwne 48-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 50x1szt/50szt - 1 op.; Sterylne 96-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 100x1szt/100szt - 1 op.; Sterylne probówki wirówkowe 5.0ml, typu Eppendorf, nisko adhezyjne, w worku, 2x100szt/200szt - 5 op.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 33192500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników do biologii molekularnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PCR Mix, Gotowa mieszanina do PCR o podwyższonej specyficzności (2,5 ml). Zawiera antyinhibitor reakcji PCR i polimerazę DNA Taq oraz barwniki ułatwiające obserwację elektroforezy. 2x stężona - 4 opakowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników do biologii molekularnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Enzym restrykcyjny, Hae III, 3000 U - 2 op HRM PCR Master Mix, 500 reakcji x 25 ul - 2 op Roztwór buforowy 1 M Tris-HCl pH 8.0, do biologii molekularnej, opakowanie 1l - 2 op
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów laboratoryjnych i odczynników |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 55 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 70 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 90 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie,110 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 125 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 150 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 185 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 240 mm, 100 szt - 1 op.; Papier filtracyjny- gładki typ 3m/N 58x58 cm - 1 op.; Maska przeciwpyłowa, klasa ochrony FFP1, możliwość stosowania do 4-krotnej wartości granicznej - 15 sztuk; Ekonomiczne papierki do pomiaru pH - 2 op. Ekonomiczne papierki do pomiaru pH, zakres pomiaru 0,5 - 5,5- 2 op. Ekonomiczne papierki do pomiaru pH, zakres pomiaru 5,0-9 - 2 op. Ekonomiczne papierki do pomiaru pH, zakres pomiar 1-14pH - 2 op. 96 dołkowe płytki typu deep-well o pojemności 1-1,2 ml, wykonane z polipropylenu, Wolne od RNaz, DNaz i pirogenów, pakowane po 50 sztuk - 1 op.; Probówki 1,5 ml, z zamknięciem typu Safe-Lock, wolne od DNaz i Rnaz, pakowane po 1000 sztuk - 10 op.; Probówki 2,0 ml, z zamknięciem typu Safe-Lock, wolne od DNaz i Rnaz, pakowane po 1000 sztuk - 10 op.; Kolba stożkowa 50 ml z wąską szyją - 100 szt.; Cienkopis - 20 szt.; Marker foliopis, końcówka o gr. 0,6 mm - 20 szt.; Marker foliopis końcówka o gr. 1 mm- 20 szt. środek w płynie do dezynfekcji powierzchni, opakowanie 5l - 2 op. Jonit do oczyszczania wody - do demineralizacji, opakowanie 25 l - 2 op. Wata Bawełniano-Wiskozowa 200 G - 10 szt. Kompresy z gazy 17 nitkowej, 9 cm x 9 cm, 5 sztuk - 20 op. Pieluchy tetrowe 115g/m2, białe, 80x80cm, 10 sztuk - 3 op. Zestaw do izolacji genomowego DNA mikroorganizmów ze wszystkich rodzajów gleby, opakowanie na 100 próbek - 4 op. Jednorazowe szczoteczki do zębów bez pasty, opakowanie 100 szt. - 6 op. Pióro kulkowe niebieskie, średnica kulki: ok. 0,5 mm; grubość linii pisma: ok. 0,3 mm - 30 szt.; Pióro kulkowe czarne, średnica kulki: ok. 0,5 mm; grubość linii pisma: ok. 0,3 mm - 30 szt.; Pióro kulkowe czerwone, średnica kulki: ok. 0,5 mm; grubość linii pisma: ok. 0,3 mm - 10 szt.; Nożyczki biurowe 20,5 cm, czarne - 15 szt.; Nożyczki biurowe 25,5 cm, czarne - 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0, 33772000-2, 42924790-3, 18143000-3, 19520000-7, 33192500-7, 33793000-5, 30192125-3, 33631600-8, 38437000-7, 33141115-9, 33141114-2, 39514200-0, 39241200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostaw cząstkowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany sukcesywnie w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, a termin każdej dostawy cząstkowej został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty e-mail lub za pośrednictwem fax-u. UWAGA!!! Termin dostaw cząstkowych (pierwszej i następnych) stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników do biologii molekularnej; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kapa Biosystems, 500 reakcji x 25 ul - 3 opakowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostaw cząstkowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany sukcesywnie w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, a termin każdej dostawy cząstkowej został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty e-mail lub za pośrednictwem fax-u. UWAGA!!! Termin dostaw cząstkowych (pierwszej i następnych) stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników chemicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Magnesium sulfate anhydrous >99,5%, 500 g - 1 op. 4-Nitrophenyl α-L-arabinofuranoside, 25 g - 2 op. 2-Ethoxyethanol 99% 1l - 2 op. 2-Mercaptoethanol 99% 250 ml - 1 op. Naphtalene 100 g - 1 op. Sodium nitrate >99,0% 250 g - 1 op. Dimethyl sulfoxide 1 l - 1 op. Acetone 4 l - 5 op. Sodium hypochlorite solution (6-14% active chlorine) – 2,5 l - 1 op. Sulfuric Acid 95-98% 1 l - 3 op. Toluene HPLC – 1 l - 3 op. Bionacom Standalone Ultra Filter Column Protector; Titanium frit, 0.5microns; 1034 bar max pressure. 5 szt./opak - 1 op. Etylowy alkohol 96% 500 ml - 20 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Dostawa acetonu technicznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:aceton techniczny opakowanie 5l. - 2 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.