Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 13 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-13
  • Numer ogłoszenia561473-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561473-N-2020 z dnia 2020-07-13 r.

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 13 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt SusCrop – ERA-NET, potatoMETAbiome, „Wykorzystanie interakcji ziemniak-mikrobiom dla rozwoju zrównoważonych strategii hodowlanych i produkcyjnych”. Decyzja Nr DWM/SusCrop-1/154/2019 z dnia 29.07.2019 roku. Umowa nr SUSCROP/I/POTATOMETABIOME/01/2019
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 32638000000000, ul. ul. Doświadczalna  4 , 20-290  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 7445061 w. 110, e-mail ebronisz@ipan.lublin.pl, faks 817 445 067.
Adres strony internetowej (URL): http://www.ipan.lublin.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://portal.smartpzp.pl/iapan

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://portal.smartpzp.pl/iapan

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/iapan

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 13 części
Numer referencyjny: A-2401-22/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 13 części”Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:Część 1: Dostawa odczynników do biologii molekularnej do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu ABOCzęść 2: Dostawa robota planetarnego, blendera i kuchenki mikrofalowej z katalogu RTV EURO AGD lub równoważne Część 3: Dostawa laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Bionovo lub równoważneCzęść 4: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu POL-AURA lub równoważneCzęść 5: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Megazyme lub równoważne Część 6: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych według katalogu Linegal Chemicals lub równoważneCzęść 7: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu CNC Ultrasonic lub rówoważneCzęść 8: Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Eurx Część 9: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu A&A Biotechnology lub równoważneCzęść 10: Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Roche Część 11: Dostawa wirówki laboratoryjnej lub równoważne Część 12: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważneCzęść 13:Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego – garnkowych sterylizatorów parowych według katalogu Prestige Medical lub równoważneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.13 do SIWZ. 1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, aprobaty lub specyfikacje techniczne - należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33696300-8
38437000-7
39711200-1
39711362-4
19520000-7
33192500-7
38437110-1
33793000-5
42943200-0
42931100-2
33191110-9
38000000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oferty: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.l lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt VII.B.2 SIWZ stosuje się. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty – bez wzywania do ich przedłożenia przez Wykonawcę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. NA POTRZEBY OCENY OFERT OFERTA MUSI ZAWIERAĆ: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy/ Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.13 do SIWZ (odpowiedni dla danej części zamówienia); 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII.A.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt VI.4 lit. a) SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) Opis „rozwiązań równoważnych” potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznikach nr 1.1 -1.13) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 7) W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII.D SIWZ wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. B. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do części 1, 3-6, 8-10 i 12 zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6.1 do SIWZ, tj:1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach:a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych;d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy;e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny;f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową;g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy;h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy;i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. I pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;j) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia;k) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.W odniesieniu do części 2, 7, 11 i 13 zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6.2 do SIWZ, tj:1. Zmiany postanowień Umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach:1) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia Umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;2) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia;3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny Przedmiotu umowy;4) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp;2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Źródło finansowania:• Projekt BIOSTRATEG EcoFruits „Nowe rozwiązania biotechnologiczne w diagnostyce, zwalczaniu i monitoringu kluczowych patogenów grzybowych w ekologicznej uprawie owoców miękkich”. Umowa nr BIOSTRATEG3/344433/16/NCBR/2018• Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”. Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017• Projekt SusCrop – ERA-NET, potatoMETAbiome, „Wykorzystanie interakcji ziemniak-mikrobiom dla rozwoju zrównoważonych strategii hodowlanych i produkcyjnych”. Decyzja Nr DWM/SusCrop-1/154/2019 z dnia 29.07.2019 roku. Umowa nr SUSCROP/I/POTATOMETABIOME/01/2019
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa odczynników do biologii molekularnej do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu ABO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Dostawa odczynników do biologii molekularnej do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu ABO 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru %1 LYSING MATRIX E - Odporne na uszkodzenia 2 ml probówki wraz z macierzą składającą się z 1,4 mm ceramicznych kuleczek, 0,1 mm krzemionkowych kuleczek oraz jednej 4 mm szklanej kuleczki. Lysing Matrix E posiadają fioletowe nakrętki i wchodzą także w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA wszelkiego rodzaju z gleby oraz innych próbek środowiskowych, opakowanie 100 x 2 ml tubes. Muszą być kompatybilne z posiadanym aparatem FastPrep. 116914100 6 opakowanie 2 SPIN Filters - kolumienki do izolacji DNA wraz z probówkami, wchodzące w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA 50 szt. w opakowaniu. Muszą być kompatybilne z posiadanym zestawem FastDNA® SPIN Kit for Soil. 116560210 12 opakowanie 3 MT Buffer Lysis Solution, bufor do lizy gleby, 8 mL, wchodzący także w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA wszelkiego rodzaju z gleby oraz innych próbek środowiskowych. Muszą być kompatybilne z posiadanym zestawem FastDNA® SPIN Kit for Soil. 116511202 3 opakowanie 4 Sodium Phosphate Buffer, 100 mL, bufor wchodzący także w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA wszelkiego rodzaju z gleby oraz innych próbek środowiskowych. Muszą być kompatybilne z posiadanym zestawem FastDNA® SPIN Kit for Soil. 116570205 6 opakowanie 5 Binding Matrix, 2 x 30 mL, bufor wiążący kwasy nukleinowe, wchodzący także w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA wszelkiego rodzaju z gleby oraz innych próbek środowiskowych. Muszą być kompatybilne z posiadanym zestawem FastDNA® SPIN Kit for Soil. 116540408 2 opakowanie 6 FastDNA SPIN for feces kit 50 preps - Zestaw do izolacji DNA z próbek środowiskowych, w tym z gleby, ścieków i osadów kompatybilny z posiadanym urządzeniem FastPrep do izolacji DNA. Oparty na zasadzie mechanicznej homogenizacji z wykorzystaniem cząstek ceramicznych i silikonowych oraz lizie biochemicznej, opakowanie na 50 próbek. 116570200 3 opakowanie 7 FASTDNA™ SPIN KIT FOR SOIL (50 ML TUBES) Zestaw do izolacji DNA z gleby, kompatybilny z posiadanym urządzeniem FastPrep do izolacji DNA. Opakowanie na 10 próbek. 116560600 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa robota planetarnego, blendera i kuchenki mikrofalowej z katalogu RTV EURO AGD lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: Dostawa robota planetarnego, blendera i kuchenki mikrofalowej z katalogu RTV EURO AGD lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Robot planetarny z krajarką w kostkę, wbudowaną wagą i timerem, moc silnika min. 1500W, elektroniczny wyświetlacz, obudowa metalowa, gumowe nóżki antypoślizgowe, pojemność misy roboczej min. 5,5L, misa wykonana ze stali. Liczba poziomów obrotów minimum: 7, Dodatkowe funkcje: Wbudowana waga, timer z funkcją programowania czasu pracy, automatyczne dostosowanie prędkości obrotów do wyposażenia, automatyczne zwijanie kabla zasilającego, co najmniej 3 programy mieszania, system zabezpieczający przed przypadkowym uruchomieniem, wyposażenie: co najmniej 3 rodzaje mieszadeł, maszynka do mielenia z co najmniej trzema rodzajami sitek, mieszadło elastyczne, rozdrabniacz, co najmniej 5 stalowych tarcz do krojenia, osłona misy. Elementy wyposażenia nadają się do mycia w zmywarce. 1133642 (Bosch MUM9BX5S61) 1 sztuka 2 Blender ręczny, silnik o mocy 750W, nóż z co najmniej czterema ostrzami, końcówka miksująca wykonana ze stali szlachetnej, może pracować w rozgrzanych naczyniach, nadaje się do mycia w zmywarce, antypoślizgowy uchwyt blendera 1066165 (Bosch MaxoMixx MSM87110) 1 sztuka 3 Młynek do kawy, moc 180 W, pojemność 75 g, nóż dwuskrzydłowy ze stali szlachetnej, przycisk zabezpieczający przed przypadkowym włączeniem, możliwość pracy pulsacyjnej (udarowej), zabezpieczenie przed pracą bez pokrywy. BOSCH TSM6A011W 2 sztuka 4 Kuchenka mikrofalowa, pojemność min. 20L, moc mikrofal 700W, sterowanie mechaniczne, Funkcje podstawowe: podgrzewanie, rozmrażania 116570200 (Amica AMMF20M1W) 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 39711200-1, 39711362-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Bionovo lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Bionovo lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 NISKO ADHEZYJNE końcówki 100-1000 µl, niebieskie, niesterylne, uniwersalne, w workach, 1x1000szt, końcówki typu Eppendorf B-2426 7 opakowanie 2 Eza ze stali szlachetnej pętla Ø 3 mm, opakowanie 1 sztuka 1-2116 5 sztuka 3 Strzykawki jednorazowe - zielone - końcówka typu Luer 2 ml, opakowanie 200 sztuk B-0162 2 opakowanie 4 Igły jednorazowe nr 2 (0,80 x 40 mm), opakowanie 100 sztuk E-1506 1 opakowanie 5 Probówki Eppendorf Tubes® - Eppendorf Quality 5,0 ml, opakowanie 200 sztuk K-0751 1 opakowanie 6 Końcówki epTIPS w worku - bezbarwne, 0,5-10 ml, opakowanie 2 x 100 sztuk K-6809 1 opakowanie 7 Folia aluminiowa 30 cm, 150 m, 1 sztuka B-6598 1 sztuka 8 Fiolki z zakrętką gwintową, 2,5 ml, opakowanie 100 sztuk 2-1006 2 opakowanie 9 Butelka laboratoryjna ze szkła Duran z zakrętką, 2000 ml, 1 sztuka D-1464 2 sztuka 10 Butelka laboratoryjna ze szkła Duran z zakrętką, 3500 ml, 1 sztuka D-1499 2 sztuka 11 Kolba miarowa kl. A, z niebieską skalą i korkiem z PP 2000 ml, 1 sztuka S-1015 2 sztuka 12 Adapter do szlifów ekspansywny Szlif zew. NS 34/35 Szlif wew. 29/32, 1 sztuka S-1622 2 sztuka 13 NISKO ADHEZYJNE końcówki 5-200 µl, żółte, niesterylne, uniwersalne, w workach, 1x1000szt, końcówki typu Eppendorf B-2424 10 opakowanie 14 Torebka strunowa z polem do podpisu, rozmiar torebki 100x150 mm (opakowanie: 100 sztuk) B-7092 10 opakowanie 15 Woreczki strunowe z polem do opisu, rozmiar woreczka: 230x320±10 mm (opakowanie: 100 sztuk) L-0055 10 opakowanie 16 Torebka strunowa z polem do opisu, rozmiar torebki: 80x120 mm (opakowanie: 100 sztuk) L-0053 10 opakowanie 17 Probówka wirówkowa typu Falkon, 50 ml, stożkowe, z nakrętką, sterylne, opakowanie 25 sztuk B-0342 15 opakowanie 18 Probówki typu Eppendorf, o poj. 5.0 ml, przezroczyste, z dużym - matowym polem do opisu, stopień czystości PCR clean -wolne od DNaz, RNaz oraz ludzkiego DNA i inhibitorów PCR. Przeznaczone o izolacji kwasów nukleinowych, do analizy wrażliwych próbek kwasów nukleinowych. Opakowanie 2 x 100 sztuk K-0158 3 opakowanie 19 Probówka wirówkowa typu Falkon, 15 ml, stożkowe, z nakrętką, sterylne, opakowanie 25 sztuk B-0340 25 opakowanie 20 Kuwety jednorazowe półmikro 1,5-3 ml PMMA, opakowanie 100 sztuk E-1643 3 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 19520000-7, 33192500-7, 38437110-1, 33793000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu POL-AURA lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu POL-AURA lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Kwas octowy lodowaty, 1 l chem*115687607*1l 11 opakowanie 2 Formaldehyd (formalina r-r 40%) cz.d.a., 500 ml chem*114321733*500ml 1 opakowanie 3 METANOL cz.d.a., 1 l PA-11-0026-1L 16 opakowanie 4 Metanol CZDA, 5 l, chem*116219904*5l 6 opakowanie 5 ADONITOL 99%, 10 g PA-07-16703-10G 1 opakowanie 6 Amonu azotan CZDA, 1 kg 111369900*1kg 2 opakowanie 7 N-Acetylo-D-glukozamina ≥ 98.0%, 250 g PA-03-7987-C-250G 1 opakowanie 8 Potato Dextrose Agar, 500 g CM0139B 6 opakowanie 9 Chlorek wapnia, bezwodny, 5 kg PA-03-3739-5KG 1 opakowanie 10 Kwas solny 35-38%, 1l chem*115752837*1l 1 opakowanie 11 Odczynnik Folina i Ciocalteu'a, 100 ml chem*116943507*100ml 1 opakowanie 12 ALKOHOL ETYLOWY 96% cz.d.a., 5 l PA-11-0003-5L 20 opakowanie 13 Wodoru nadtlenek, 30%, 100 ml PA-03-1911-E-100ML 1 opakowanie 14 Acetonitryl do HPLC, 2,5 l chem*611026403*2,5l 5 opakowanie 15 Woda HPLC, 2,5 l PA-06-885060156-2,5L 8 opakowanie 16 Metanol do HPLC, 2,5 l chem*616219904*2,5l 2 opakowanie 17 Ksylen cz.d.a., 1 l chem*115208603*1l 7 opakowanie 18 Amoniak r-r 30-32% cz.d.a., 1 l chem*111349644*1l 1 opakowanie 19 Alkohol etylowy 99,7 % - 500 ml PA-11-0004-500ML 3 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Megazyme lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Megazyme lub równoważne1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Total Starch Assay Kit (AA/AMG) 100 assays K-TSTA-100A 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych według katalogu Linegal Chemicals lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych według katalogu Linegal Chemicals lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Kamyki wrzenne z PTFE, opakowanie 50 g ROTH-L429.1-OS 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 38437000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu CNC Ultrasonic lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu CNC Ultrasonic lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA, wyposażenie: WANNA, KOSZ, 2L Płynu do mycia Moc ultradźwięków: 240W Moc grzania: 300WCzęstotliwość: 40 KhzWYMIAR WEWN. WANNY: 300x240x150 mmCYFROWA REGULACJA MOCY ULTRADŹWIĘKÓW ORAZ GRZANIA 10L PS-40A 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42943200-0, 38437000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Eurx
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8: Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Eurx 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Soil DNA Purification Kit, Zestaw do kontynuacji rozpoczętych badań z wykorzystaniem Soil DNA Purification Kit, Opakowanie 100 sztuk E3570 3 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu A&A Biotechnology lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu A&A Biotechnology lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 3color RT HS-PCR Mix SYBR®Gotowa mieszanina do real-time Hot Start PCR z SYBR® Green. Zawiera barwniki ułatwiające obserwację pipetowania. 2x stężona, 2500 reakcji w 20 µl 2000-2500S 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Roche
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10: Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Roche1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Kapa Biosystems - KAPA HiFi HotStart ReadyMix (500 x 25 µl reactions). Odczynnik do kontynuacji rozpoczętych badań z wykorzystaniem KAPA HiFi HotStart ReadyMix. KK2602 2 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Dostawa wirówki laboratoryjnej lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11: Dostawa wirówki laboratoryjnej lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Miniwirówka laboratoryjna z wymiennymi rotorami umożliwiającymi wirowanie probówek typu Eppendorf, minimum:6 x 1,5/2 ml,16 x 0,2 ml2 x pasek 8-probówkowy 0,2mlPrędkość obrotowa minimum 2000 GMaksymalne wymiary zewnętrzne: (WxSxG) 15 cm x 15cm x 18cm - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42931100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Polyethylene glycol 1500, 1 kg 8074891000 1 opakowanie 2 Pectin from citrus peel, 100 g P9135-100G 1 opakowanie 3 2,2-Dimethoxypropane, 500 ml D136808-500ML 1 opakowanie 4 Trichloroacetic acid, 100 g T6399-100G 1 opakowanie 5 2-Thiobarbituric acid, 25 g T5500-25G 1 opakowanie 6 2,2-Diphenyl-1-picrylhydrazyl, 1 g D9132-1G 1 opakowanie 7 Hydrogen chloride – methanol solution, 250 ml 17935-250ML 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego – garnkowych sterylizatorów parowych według katalogu Prestige Medical lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego – garnkowych sterylizatorów parowych według katalogu Prestige Medical lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Mały podręczny garnkowy sterylizator parowy do postawienia na stole laboratoryjnym. Pojemność komory nie mniejsza niż 12 l. Maksymalna waga sterylizowanego materiału nie mniejsza niż 4 kg. Wymiary komory sterylizacji nie mniejsze niż średnica 210 mm, wysokość 328 mm. Wymiary zewnętrzne nie większe niż: szerokość 400 mm, wysokość 500 mm. Minimalna temperatura sterylizacji 121°C. Pokrywa z termometrem i manometrem wyposażona w wygodne uchwyty pozwalające na łatwe przenoszenie urządzenia. Wyposażony w koszyk. Łatwy w obsłudze. Możliwość wykonania wielu sterylizacji w ciągu dnia. Ochrona przed niekontrolowanym wzrostem temperatury i ciśnienia, sterylizacją przy niewystarczającej ilości wody oraz otwarciem pokrywy w czasie trwania cyklu sterylizacji. Na wyposażeniu dodatkowa, zapasowa uszczelka pokrywy. 210004 2 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191110-9, 38000000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu - Rejowiec
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.