IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do części 1, 3-6, 8-10 i 12 zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6.1 do SIWZ, tj:1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach:a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych;d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy;e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny;f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową;g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy;h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy;i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. I pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;j) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia;k) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.W odniesieniu do części 2, 7, 11 i 13 zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6.2 do SIWZ, tj:1. Zmiany postanowień Umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach:1) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia Umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;2) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia;3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny Przedmiotu umowy;4) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp;2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-21, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Źródło finansowania:• Projekt BIOSTRATEG EcoFruits „Nowe rozwiązania biotechnologiczne w diagnostyce, zwalczaniu i monitoringu kluczowych patogenów grzybowych w ekologicznej uprawie owoców miękkich”. Umowa nr BIOSTRATEG3/344433/16/NCBR/2018• Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”. Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017• Projekt SusCrop – ERA-NET, potatoMETAbiome, „Wykorzystanie interakcji ziemniak-mikrobiom dla rozwoju zrównoważonych strategii hodowlanych i produkcyjnych”. Decyzja Nr DWM/SusCrop-1/154/2019 z dnia 29.07.2019 roku. Umowa nr SUSCROP/I/POTATOMETABIOME/01/2019
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników do biologii molekularnej do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu ABO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Dostawa odczynników do biologii molekularnej do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu ABO 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru %1 LYSING MATRIX E - Odporne na uszkodzenia 2 ml probówki wraz z macierzą składającą się z 1,4 mm ceramicznych kuleczek, 0,1 mm krzemionkowych kuleczek oraz jednej 4 mm szklanej kuleczki. Lysing Matrix E posiadają fioletowe nakrętki i wchodzą także w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA wszelkiego rodzaju z gleby oraz innych próbek środowiskowych, opakowanie 100 x 2 ml tubes. Muszą być kompatybilne z posiadanym aparatem FastPrep. 116914100 6 opakowanie 2 SPIN Filters - kolumienki do izolacji DNA wraz z probówkami, wchodzące w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA 50 szt. w opakowaniu. Muszą być kompatybilne z posiadanym zestawem FastDNA® SPIN Kit for Soil. 116560210 12 opakowanie 3 MT Buffer Lysis Solution, bufor do lizy gleby, 8 mL, wchodzący także w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA wszelkiego rodzaju z gleby oraz innych próbek środowiskowych. Muszą być kompatybilne z posiadanym zestawem FastDNA® SPIN Kit for Soil. 116511202 3 opakowanie 4 Sodium Phosphate Buffer, 100 mL, bufor wchodzący także w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA wszelkiego rodzaju z gleby oraz innych próbek środowiskowych. Muszą być kompatybilne z posiadanym zestawem FastDNA® SPIN Kit for Soil. 116570205 6 opakowanie 5 Binding Matrix, 2 x 30 mL, bufor wiążący kwasy nukleinowe, wchodzący także w skład zestawów FastDNA® SPIN Kit for Soil do izolacji DNA wszelkiego rodzaju z gleby oraz innych próbek środowiskowych. Muszą być kompatybilne z posiadanym zestawem FastDNA® SPIN Kit for Soil. 116540408 2 opakowanie 6 FastDNA SPIN for feces kit 50 preps - Zestaw do izolacji DNA z próbek środowiskowych, w tym z gleby, ścieków i osadów kompatybilny z posiadanym urządzeniem FastPrep do izolacji DNA. Oparty na zasadzie mechanicznej homogenizacji z wykorzystaniem cząstek ceramicznych i silikonowych oraz lizie biochemicznej, opakowanie na 50 próbek. 116570200 3 opakowanie 7 FASTDNA™ SPIN KIT FOR SOIL (50 ML TUBES) Zestaw do izolacji DNA z gleby, kompatybilny z posiadanym urządzeniem FastPrep do izolacji DNA. Opakowanie na 10 próbek. 116560600 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa robota planetarnego, blendera i kuchenki mikrofalowej z katalogu RTV EURO AGD lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: Dostawa robota planetarnego, blendera i kuchenki mikrofalowej z katalogu RTV EURO AGD lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Robot planetarny z krajarką w kostkę, wbudowaną wagą i timerem, moc silnika min. 1500W, elektroniczny wyświetlacz, obudowa metalowa, gumowe nóżki antypoślizgowe, pojemność misy roboczej min. 5,5L, misa wykonana ze stali. Liczba poziomów obrotów minimum: 7, Dodatkowe funkcje: Wbudowana waga, timer z funkcją programowania czasu pracy, automatyczne dostosowanie prędkości obrotów do wyposażenia, automatyczne zwijanie kabla zasilającego, co najmniej 3 programy mieszania, system zabezpieczający przed przypadkowym uruchomieniem, wyposażenie: co najmniej 3 rodzaje mieszadeł, maszynka do mielenia z co najmniej trzema rodzajami sitek, mieszadło elastyczne, rozdrabniacz, co najmniej 5 stalowych tarcz do krojenia, osłona misy. Elementy wyposażenia nadają się do mycia w zmywarce. 1133642 (Bosch MUM9BX5S61) 1 sztuka 2 Blender ręczny, silnik o mocy 750W, nóż z co najmniej czterema ostrzami, końcówka miksująca wykonana ze stali szlachetnej, może pracować w rozgrzanych naczyniach, nadaje się do mycia w zmywarce, antypoślizgowy uchwyt blendera 1066165 (Bosch MaxoMixx MSM87110) 1 sztuka 3 Młynek do kawy, moc 180 W, pojemność 75 g, nóż dwuskrzydłowy ze stali szlachetnej, przycisk zabezpieczający przed przypadkowym włączeniem, możliwość pracy pulsacyjnej (udarowej), zabezpieczenie przed pracą bez pokrywy. BOSCH TSM6A011W 2 sztuka 4 Kuchenka mikrofalowa, pojemność min. 20L, moc mikrofal 700W, sterowanie mechaniczne, Funkcje podstawowe: podgrzewanie, rozmrażania 116570200 (Amica AMMF20M1W) 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 39711200-1, 39711362-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Bionovo lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Bionovo lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 NISKO ADHEZYJNE końcówki 100-1000 µl, niebieskie, niesterylne, uniwersalne, w workach, 1x1000szt, końcówki typu Eppendorf B-2426 7 opakowanie 2 Eza ze stali szlachetnej pętla Ø 3 mm, opakowanie 1 sztuka 1-2116 5 sztuka 3 Strzykawki jednorazowe - zielone - końcówka typu Luer 2 ml, opakowanie 200 sztuk B-0162 2 opakowanie 4 Igły jednorazowe nr 2 (0,80 x 40 mm), opakowanie 100 sztuk E-1506 1 opakowanie 5 Probówki Eppendorf Tubes® - Eppendorf Quality 5,0 ml, opakowanie 200 sztuk K-0751 1 opakowanie 6 Końcówki epTIPS w worku - bezbarwne, 0,5-10 ml, opakowanie 2 x 100 sztuk K-6809 1 opakowanie 7 Folia aluminiowa 30 cm, 150 m, 1 sztuka B-6598 1 sztuka 8 Fiolki z zakrętką gwintową, 2,5 ml, opakowanie 100 sztuk 2-1006 2 opakowanie 9 Butelka laboratoryjna ze szkła Duran z zakrętką, 2000 ml, 1 sztuka D-1464 2 sztuka 10 Butelka laboratoryjna ze szkła Duran z zakrętką, 3500 ml, 1 sztuka D-1499 2 sztuka 11 Kolba miarowa kl. A, z niebieską skalą i korkiem z PP 2000 ml, 1 sztuka S-1015 2 sztuka 12 Adapter do szlifów ekspansywny Szlif zew. NS 34/35 Szlif wew. 29/32, 1 sztuka S-1622 2 sztuka 13 NISKO ADHEZYJNE końcówki 5-200 µl, żółte, niesterylne, uniwersalne, w workach, 1x1000szt, końcówki typu Eppendorf B-2424 10 opakowanie 14 Torebka strunowa z polem do podpisu, rozmiar torebki 100x150 mm (opakowanie: 100 sztuk) B-7092 10 opakowanie 15 Woreczki strunowe z polem do opisu, rozmiar woreczka: 230x320±10 mm (opakowanie: 100 sztuk) L-0055 10 opakowanie 16 Torebka strunowa z polem do opisu, rozmiar torebki: 80x120 mm (opakowanie: 100 sztuk) L-0053 10 opakowanie 17 Probówka wirówkowa typu Falkon, 50 ml, stożkowe, z nakrętką, sterylne, opakowanie 25 sztuk B-0342 15 opakowanie 18 Probówki typu Eppendorf, o poj. 5.0 ml, przezroczyste, z dużym - matowym polem do opisu, stopień czystości PCR clean -wolne od DNaz, RNaz oraz ludzkiego DNA i inhibitorów PCR. Przeznaczone o izolacji kwasów nukleinowych, do analizy wrażliwych próbek kwasów nukleinowych. Opakowanie 2 x 100 sztuk K-0158 3 opakowanie 19 Probówka wirówkowa typu Falkon, 15 ml, stożkowe, z nakrętką, sterylne, opakowanie 25 sztuk B-0340 25 opakowanie 20 Kuwety jednorazowe półmikro 1,5-3 ml PMMA, opakowanie 100 sztuk E-1643 3 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 19520000-7, 33192500-7, 38437110-1, 33793000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników chemicznych według katalogu POL-AURA lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu POL-AURA lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Kwas octowy lodowaty, 1 l chem*115687607*1l 11 opakowanie 2 Formaldehyd (formalina r-r 40%) cz.d.a., 500 ml chem*114321733*500ml 1 opakowanie 3 METANOL cz.d.a., 1 l PA-11-0026-1L 16 opakowanie 4 Metanol CZDA, 5 l, chem*116219904*5l 6 opakowanie 5 ADONITOL 99%, 10 g PA-07-16703-10G 1 opakowanie 6 Amonu azotan CZDA, 1 kg 111369900*1kg 2 opakowanie 7 N-Acetylo-D-glukozamina ≥ 98.0%, 250 g PA-03-7987-C-250G 1 opakowanie 8 Potato Dextrose Agar, 500 g CM0139B 6 opakowanie 9 Chlorek wapnia, bezwodny, 5 kg PA-03-3739-5KG 1 opakowanie 10 Kwas solny 35-38%, 1l chem*115752837*1l 1 opakowanie 11 Odczynnik Folina i Ciocalteu'a, 100 ml chem*116943507*100ml 1 opakowanie 12 ALKOHOL ETYLOWY 96% cz.d.a., 5 l PA-11-0003-5L 20 opakowanie 13 Wodoru nadtlenek, 30%, 100 ml PA-03-1911-E-100ML 1 opakowanie 14 Acetonitryl do HPLC, 2,5 l chem*611026403*2,5l 5 opakowanie 15 Woda HPLC, 2,5 l PA-06-885060156-2,5L 8 opakowanie 16 Metanol do HPLC, 2,5 l chem*616219904*2,5l 2 opakowanie 17 Ksylen cz.d.a., 1 l chem*115208603*1l 7 opakowanie 18 Amoniak r-r 30-32% cz.d.a., 1 l chem*111349644*1l 1 opakowanie 19 Alkohol etylowy 99,7 % - 500 ml PA-11-0004-500ML 3 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Megazyme lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Megazyme lub równoważne1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Total Starch Assay Kit (AA/AMG) 100 assays K-TSTA-100A 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych według katalogu Linegal Chemicals lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych według katalogu Linegal Chemicals lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Kamyki wrzenne z PTFE, opakowanie 50 g ROTH-L429.1-OS 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu CNC Ultrasonic lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu CNC Ultrasonic lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA, wyposażenie: WANNA, KOSZ, 2L Płynu do mycia Moc ultradźwięków: 240W Moc grzania: 300WCzęstotliwość: 40 KhzWYMIAR WEWN. WANNY: 300x240x150 mmCYFROWA REGULACJA MOCY ULTRADŹWIĘKÓW ORAZ GRZANIA 10L PS-40A 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42943200-0, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Eurx |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8: Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Eurx 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Soil DNA Purification Kit, Zestaw do kontynuacji rozpoczętych badań z wykorzystaniem Soil DNA Purification Kit, Opakowanie 100 sztuk E3570 3 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników chemicznych według katalogu A&A Biotechnology lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu A&A Biotechnology lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 3color RT HS-PCR Mix SYBR®Gotowa mieszanina do real-time Hot Start PCR z SYBR® Green. Zawiera barwniki ułatwiające obserwację pipetowania. 2x stężona, 2500 reakcji w 20 µl 2000-2500S 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Roche |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10: Dostawa odczynników chemicznych do kontynuacji badań z wykorzystaniem poniższych odczynników według katalogu Roche1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Kapa Biosystems - KAPA HiFi HotStart ReadyMix (500 x 25 µl reactions). Odczynnik do kontynuacji rozpoczętych badań z wykorzystaniem KAPA HiFi HotStart ReadyMix. KK2602 2 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Dostawa wirówki laboratoryjnej lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11: Dostawa wirówki laboratoryjnej lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Miniwirówka laboratoryjna z wymiennymi rotorami umożliwiającymi wirowanie probówek typu Eppendorf, minimum:6 x 1,5/2 ml,16 x 0,2 ml2 x pasek 8-probówkowy 0,2mlPrędkość obrotowa minimum 2000 GMaksymalne wymiary zewnętrzne: (WxSxG) 15 cm x 15cm x 18cm - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42931100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Polyethylene glycol 1500, 1 kg 8074891000 1 opakowanie 2 Pectin from citrus peel, 100 g P9135-100G 1 opakowanie 3 2,2-Dimethoxypropane, 500 ml D136808-500ML 1 opakowanie 4 Trichloroacetic acid, 100 g T6399-100G 1 opakowanie 5 2-Thiobarbituric acid, 25 g T5500-25G 1 opakowanie 6 2,2-Diphenyl-1-picrylhydrazyl, 1 g D9132-1G 1 opakowanie 7 Hydrogen chloride – methanol solution, 250 ml 17935-250ML 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego – garnkowych sterylizatorów parowych według katalogu Prestige Medical lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego – garnkowych sterylizatorów parowych według katalogu Prestige Medical lub równoważne 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru(parametry wymagane - minimalne) Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Mały podręczny garnkowy sterylizator parowy do postawienia na stole laboratoryjnym. Pojemność komory nie mniejsza niż 12 l. Maksymalna waga sterylizowanego materiału nie mniejsza niż 4 kg. Wymiary komory sterylizacji nie mniejsze niż średnica 210 mm, wysokość 328 mm. Wymiary zewnętrzne nie większe niż: szerokość 400 mm, wysokość 500 mm. Minimalna temperatura sterylizacji 121°C. Pokrywa z termometrem i manometrem wyposażona w wygodne uchwyty pozwalające na łatwe przenoszenie urządzenia. Wyposażony w koszyk. Łatwy w obsłudze. Możliwość wykonania wielu sterylizacji w ciągu dnia. Ochrona przed niekontrolowanym wzrostem temperatury i ciśnienia, sterylizacją przy niewystarczającej ilości wody oraz otwarciem pokrywy w czasie trwania cyklu sterylizacji. Na wyposażeniu dodatkowa, zapasowa uszczelka pokrywy. 210004 2 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191110-9, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: