„Dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska realizowana w ramach Projektu: ,,Opracowanie systemu monitoringu, wczesnego ostrzegania i zrównoważonego zarządzania dla oczyszczalni ścieków minimalizującego emisję zanieczyszczeń do środowiska wodnego z obszaru zurbanizowanego””
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-24
  • Numer ogłoszenia608603-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608603-N-2018 z dnia 2018-08-24 r.

Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska: „Dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska realizowana w ramach Projektu: ,,Opracowanie systemu monitoringu, wczesnego ostrzegania i zrównoważonego zarządzania dla oczyszczalni ścieków minimalizującego emisję zanieczyszczeń do środowiska wodnego z obszaru zurbanizowanego””
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
,,Opracowanie systemu monitoringu, wczesnego ostrzegania i zrównoważonego zarządzania dla oczyszczalni ścieków minimalizującego emisję zanieczyszczeń do środowiska wodnego z obszaru zurbanizowanego”współfinansowanego przez Unię Europejską finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ramach Programu Operacyjnego Innowacyjny Rozwój; nr umowy: POIR.04.01.02-00-0060/17. Projekt jest realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Regionalne Agendy Naukowo-Badawcze”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny 158300000, ul. Al. Politechniki  6 , 90924   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 313 500, e-mail liliana.podkocka@p.lodz.pl, faks 426 313 502.
Adres strony internetowej (URL): htto://zp.p.lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zp.p.lodz.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, za pośrednictwem posłańca, osobiście
Adres:
Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska realizowana w ramach Projektu: ,,Opracowanie systemu monitoringu, wczesnego ostrzegania i zrównoważonego zarządzania dla oczyszczalni ścieków minimalizującego emisję zanieczyszczeń do środowiska wodnego z obszaru zurbanizowanego””
Numer referencyjny: 04/W6/05/2018-ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska realizowana w ramach Projektu: ,,Opracowanie systemu monitoringu, wczesnego ostrzegania i zrównoważonego zarządzania dla oczyszczalni ścieków minimalizującego emisję zanieczyszczeń do środowiska wodnego z obszaru zurbanizowanego” współfinansowanego przez Unię Europejską finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ramach Programu Operacyjnego Innowacyjny Rozwój; nr umowy: POIR.04.01.02-00-0060/17. Projekt jest realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Regionalne Agendy Naukowo-Badawcze” 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część 1: Odczynniki podstawowe dla W6 Część 2: Odczynniki specjalistyczne I dla W6 Część 3: Odczynniki specjalistyczne II dla W6

II.5) Główny kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 10
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tj.: opłaconą polisę na kwotę: Dla Części nr 1,2,3: 50 000,00 PLN;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 4 pkt.1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załączenie polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z treści polisy nie wynika, że została ona opłacona, Wykonawca powinien załączyć dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunek itp.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem ust. 2. 2) Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie: a. wysokości wynagrodzenia w przypadku:  zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części zamówienia, której zmiana dotyczy; b. jakości lub innych parametrów asortymentu zaoferowanego w ofercie, przy czy zmiana tako może być spowodowana :  niedostępnością na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z dystrybucji przedmiotu umowy,  pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy,  pojawieniem się na rynku asortymentu o lepszych parametrach niż wskazanym w ofercie; pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 1. Wszelkie zmiany umowy, dopuszczalne na mocy ust. 1 umowy, powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-03, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1: Odczynniki podstawowe dla W6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tabletki do mineralizacji azotu Kjeldahla (bez rtęci) 5 g/tabs. Molibdenian amonowy cz.d.a. 1 kg Jodek potasowy cz.d.a. 0,5 kg Winian sodowo-potasowy cz.d.a. 1 kg Siarczan rtęci cz.d.a. 200 g Siarczan srebra cz.d.a. 2 kg Siarczan cynku 7H2O cz.d.a. 0,5 kg Kwas siarkowy stęż. 95% 20 l Tiosiarczan sodowy fix Kwas solny 0,1 mol/l fix Odczynnik Tashiro 200 ml Kwas azotowy stęż. 65% do ASA 12,5 l Filtry (sączki) membranowe 47 mm, włókno szklane, pory 0,45 µm APFC 04700 Etanol 98% cz.d.a. 4 l Siarczan żelazawo-amonowy cz.d.a. Sączki jakościowe twarde 150 mm (3h). Sączki filtracyjne średnie 150 mm, typ 389. Bibuła jakościowa średnia 45×60 Aceton. do HPLC 1 l Aceton cz.d.a.3 l Odczynnik Nesslera 1 l Wodorotlenek potasu cz.d.a. 2 kg Wodorotlenek sodu cz.d.a. 10 kg Wersenian di-sodu fix 0,05 M Szczawian di-sodu 0,05 M fix Tlenek wapnia cz.d.a. 1 kg Chlorek wapnia bezwodny 1 kg Kwas solny stężony cz.d.a. 35%-38% 5 l Bufor amonowy 2 l Rodanek potasu cz.d.a. 1 kg Siarczan manganu cz.d.a. bezwodny 1 kg Skrobia cz.d.a. 0,5 kg Kwas borowy cz.d.a. 4 kg Bufory do kalibracji mętnościomierza Bufory do kalibracji pH-metrów pH4, pH7, pH9 Dodecylosiarczan sodu cz.d.a Peptobak-pepton 500 g Składnik podłoży mikrobiologicznych. Enzymatyczny hydrolizat wyselekcjonowanej tkanki zwierzęcej, zawierającej głównie peptydy o średniej masie cząsteczkowej. Postać – proszek Fosforan di-potasu cz.d.a. max 250 g Wodorowęglan sodu cz.d.a. 250 g Wodorofosforan di-amonu cz.d.a. 250 g Siarczan magnezu cz.d.a. 250 g Chlorek sodu cz.d.a. 2 kg Allilotiomocznik cz.d.a. 50 g Diwodorofosforan (V) sodu NaH2PO4x2H2O cz.d.a. 1 kg Wodorofosforan (V) sodu Na2HPO4x12H2O cz.d.a. 1 kg Kwas fosforowy cz.d.a. 85% 500 ml Kwas solny cz.d.a. 1 mol/l 1000 ml Kwas octowy lodowaty cz.d.a. 99,5% 500 ml Nadchloran sodu jednowodny cz.d.a. 100 g Octan amonu cz.d.a. 500 g Nitroprusydek sodu cz.d.a. 50 g Chlorowodorek hydroksyloaminy cz.d.a. 10 g Fenol cz.d.a. 100 g Zestaw odczynników do barwienia bakterii metodą Grama jeden zestaw 4 odczynników po 100 ml Węglan sodowy cz.d.a. bezwodny 1 kg Chlorek potasowy cz.d.a. 2 kg Saszetki ze standardami przewodności 1413 µS/cm i 12,88 mS/cm Filtry membranowe klasa ME 47 mm pory 0,45 µm Sączki filtracyjne średnie 185 mm, typ 389 Siarczan p-aminodimetyloaniliny Szczegółowy zakres zamówienia został określony w specyfikacji asortymentowo - cenowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2: Odczynniki specjalistyczne I dla W6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roztwór akceleratora do metody ToxTrakTM (Odczynniki do testów kuwetowych analizy toksyczności metodą ToxTrak z kodem kreskowym kompatybilnym z HACH-LANGE odpowiednie dla DR 6000) Instytut posiada spektrofotometr firmy HACH-LANGE model DR 6000 TOXTRAK REAGENT PWD PLW PK/50 (Odczynniki do testów kuwetowych analizy toksyczności metodą ToxTrak z kodem kreskowym kompatybilnym z HACH-LANGE odpowiednie dla DR 6000) Instytut posiada spektrofotometr firmy HACH-LANGE model DR 6000 Total Bacteria Count Tubes (ToxTrakTM) (Odczynniki do testów kuwetowych analizy toksyczności metodą ToxTrak z kodem kreskowym kompatybilnym z HACH-LANGE odpowiednie dla DR 6000) Instytut posiada spektrofotometr firmy HACH-LANGE model DR 6000 Testy kuwetowe z kodem kreskowym do oznaczania do oznaczania ChZT zakres 0-1000 mg l-1 kompatybilne z LCI 400 HACH-LANGE odpowiednie do DR 6000 Instytut posiada spektrofotometr firmy HACH-LANGE model DR 6000 Testy kuwetowe do pomiaru kationowych substancji powierzchniowo-czynnych. Zakres pomiaru 0,2-2mg/dm3,z kodem kreskowym, kompatybilne ze spektrofotometrem Hach Lange DR 3900. Instytut posiada spektrofotometr firmy HACH-LANGE model DR 3900
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3: Odczynniki specjalistyczne II dla W6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtr jonowymienny H3 - 1 sztuka kompatybilne z demineralizatorem HLP 5 firmy Hydrolab Instytut posiada na wyposażeniu demineralizator HLP 5 firmy Hydrolab Filtr jonowymienny H7 -2 sztuki kompatybilne z demineralizatorem HLP 5 firmy Hydrolab Instytut posiada na wyposażeniu demineralizator HLP 5 firmy Hydrolab Testy kuwetowe do oznaczania siarczków zakres 0,1-5mg/L Cynk 1000 µg/ml, Matryca: 2% kwas azotowy, standard do absorpcji atomowej Chrom 1000 µg/ml, Matryca: 2% kwas azotowy, standard do absorpcji atomowej, 100 ml Kadm 1000 µg/ml, Matryca: 2% kwas azotowy, standard do absorpcji atomowej, 100 ml Miedź 1000 µg/ml, Matryca: 2% kwas azotowy, standard do absorpcji atomowej,100 ml Nikiel 1000 µg/ml, Matryca: 2% kwas azotowy, standard do absorpcji atomowej, 100 ml Ołów 1000 µg/ml, Matryca: 2% kwas azotowy, standard do absorpcji atomowej, 100 ml Palladu (II) azotan, roztwór 0,65% 6.5 g Pd(NO3)2.2H2O / l 1% HNO3 (3 µg Pd/µl) 100 ml Magnezu azotan, roztwór 2,11% 21.1 g Mg(NO3)2.6H2O / l H2O (2 µg Mg/µl) 100 ml Kolumienki SPE wypełnione bezwodnym krzemianem magnezu 1000mg/6mL.1000mg/6ml (100 szt.) Wzorzec IOM Mineral Oil Standard Wzorzec n-decane Heksan cz.d.a. Metanol do HPLC gradient grade Acetonitryl do HPLC gradient grade Alkilobenzenosulfonian sodu C10-13LAS Wzorzec analityczny Nonylofenol Wzorzec analityczny Naproksen Wzorzec analityczny Sulfanilamid Wzorzec analityczny Sulfametaksazol Wzorzec analityczny Kolumienki do SPE C18 6ml, 500 mg, Kolumienki do SPE do ekstrakcji fenoli, 3 ml, 500 mg; Kolumienki do SPE do ekstrakcji anionowych SPC, 3 ml, 200 mg Kolumienki do SPE polimer HLB 3 ml 200 mg Wzorzec Benzen do GC Wzorzec Toluen do GC Wzorzec 1,2 Dimetylobenzen do GC Wzorzec 1,3 Dimetylobenzen do GC Wzorzec 1,4 Dimetylobenzen do GC Wzorzec Etylobenzen do GC Pentan cz.d.a. do BTX Quartz Wool Discs 15mm Wzorzec toluen-d8 Kolumna chromatograficzna długość 30m, średnica 0,25mm. Wypełnienie 100% glikol polietylenowy, grubość filmu 1,0µm Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w specyfikacji asortymentowo - cenowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług psychologicznych - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług psychologicznych dla 100 uczestników projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI